Iemand ervaring met Indesit wasmachine?
maandag 12 december 2011 om 20:55
Er moet een nieuwe wasmachine komen in mijn huis en de gemiddelde prijs van tweede- of zelfs derdehandsjes in mijn stad wijkt niet erg af van die van een nieuwe Indesit ICW 5145, thuisgebracht voor een slordige 260 euro.
Iemand ervaring met zo een wasmachine? Ik heb eerder een goedkoop fornuis gekocht en vrijwel meteen verkocht, omdat dit volstrekt niet aan mijn eisen voldeed. Maar misschien is dit bij wasmachines anders? Ik wil een machine die stevig op zijn/haar poten staat en die de was schoon en vrijwel droog aflevert.
Liefst ook vergelijkingen van deze machine met pak hem beet een AEG Lavamat of een ander iets duurder modelletje. Op MP gaan de mensen die een Indesit hebben gekocht nogal eens binnen het jaar samenwonen en dan vraag ik me af waarom de machientjes al zo snel worden opgegeven.
Iemand ervaring met zo een wasmachine? Ik heb eerder een goedkoop fornuis gekocht en vrijwel meteen verkocht, omdat dit volstrekt niet aan mijn eisen voldeed. Maar misschien is dit bij wasmachines anders? Ik wil een machine die stevig op zijn/haar poten staat en die de was schoon en vrijwel droog aflevert.
Liefst ook vergelijkingen van deze machine met pak hem beet een AEG Lavamat of een ander iets duurder modelletje. Op MP gaan de mensen die een Indesit hebben gekocht nogal eens binnen het jaar samenwonen en dan vraag ik me af waarom de machientjes al zo snel worden opgegeven.
maandag 12 december 2011 om 20:58
In mijn eerste huisje deelden wij de wasmachine die in de kelder stond met 3 personen. Inderdaad een Indesit. Toen ik er kwam wonen stond hij er al...toen ik 5 jaar later wegging deed ie nog braaf draaien.
Mijn eerste en enige ervaring met een Indesit.
Maar ik ken ook de term: Indesit, doet het niet.
Kun je via internet geen vergelijkend warenonderzoek doen op een consumentensite o.i.d.?
Mijn eerste en enige ervaring met een Indesit.
Maar ik ken ook de term: Indesit, doet het niet.
Kun je via internet geen vergelijkend warenonderzoek doen op een consumentensite o.i.d.?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 12 december 2011 om 21:03
maandag 12 december 2011 om 21:06
Mijn vorige wasmachine was een Indesit. Destijds tweedehands gekocht en hij heeft het 12 jaar nog gedaan. EN nog niet kapot he!!! Ik kreeg alleen een nieuwe machine voor mijn verjaardag. Ik wilde dolgraag een Indesit maar die had de winkel niet waar ik een machine mocht uitzoeken. Dus nu heb ik een Whirlpool.
Mijn ex heeft ook een Indesit, die doet het nu ook al denk ik een jaar of 15. Ik zweer bij dit merk. Ja en verder kan je bij elk merk denk ik een blauwe maandag machine hebben.
Succes mamzie.
Mijn ex heeft ook een Indesit, die doet het nu ook al denk ik een jaar of 15. Ik zweer bij dit merk. Ja en verder kan je bij elk merk denk ik een blauwe maandag machine hebben.
Succes mamzie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 12 december 2011 om 21:08
De mijne doet het ook nog steeds dikke prima en heeft er aardig wat was uren op zitten. De enige reparatie die tot nu toe nodig was, was dat het contra gewicht in gruzelementen was geraakt door het verslepen van de badkamer naar de zolderverdieping (daar kunnen ze niet zo goed tegen) En omdat ze al een poos in de badkamer had gestaan en het daar redelijk vochtig is, is het beton gaan krimpen en uitzetten met als gevolg dat het contra gewicht dus naar z'n grootje was.
Maar daarna niks geen gedoe en wast als een tierelier! maar je kunt natuurlijk altijd tegen een maandagmorgen modelletje aanlopen. dat is dus gewoon dikke vette pech.
Maar daarna niks geen gedoe en wast als een tierelier! maar je kunt natuurlijk altijd tegen een maandagmorgen modelletje aanlopen. dat is dus gewoon dikke vette pech.
maandag 12 december 2011 om 21:09
Hier ook een Indesit, tweedehands. Elke week worden er 2 of 3 wasjes gedraaid. Geen problemen mee. Maar een was nagenoeg droog afleveren doet geen enkele wasmachine
Je zal toch altijd was op moeten hangen of in de droger doen. Kijk wel naar het aantal toeren per minuut. Een 1600 toerending zal je was wat droger afgeven dan een 1400 of 1200 toerending
Je zal toch altijd was op moeten hangen of in de droger doen. Kijk wel naar het aantal toeren per minuut. Een 1600 toerending zal je was wat droger afgeven dan een 1400 of 1200 toerending
maandag 12 december 2011 om 21:15
maandag 12 december 2011 om 21:29
Wij hebben een Samsung nieuw gekocht voor ongeveer hetzelfde bedrag, weet niet meer helemaal hoeveel, volgens mij ¤275 in de aanbieding.
Verkoper was een bekende en we hebben om advies gevraagd: Indesit/Samsung. Hij zei absoluut Samsung. Indesit had hij slechte ervaringen mee.
Maar om het makkelijk te maken: vriendin van me heeft al zo'n 8 jaar een Indesit die het nog prima doet...
Verkoper was een bekende en we hebben om advies gevraagd: Indesit/Samsung. Hij zei absoluut Samsung. Indesit had hij slechte ervaringen mee.
Maar om het makkelijk te maken: vriendin van me heeft al zo'n 8 jaar een Indesit die het nog prima doet...
maandag 12 december 2011 om 21:33
maandag 12 december 2011 om 21:58
Ik ben na eerst altijd de "degelijke"(duurdere) ook gewoon de goedkopere merken gaan kopen .Al met een Bosch en een Aeg rampen gehad ,Ja die laat je nog maken na 3 jaar ,want die kan misschien nog 10 jaar mee..... Ik heb nu een LG (Lekker Goedkoop) goedkoopste uit de serie 1400 toeren .
Alle merken geven 2 jaar garantie ,duur of goedkoop. En een goedkopere ruim je misschien idd eerder op als ie kuren krijgt .Maar daar "pik" je het ook eerder van bedoel ik denk te zeggen....
Alle merken geven 2 jaar garantie ,duur of goedkoop. En een goedkopere ruim je misschien idd eerder op als ie kuren krijgt .Maar daar "pik" je het ook eerder van bedoel ik denk te zeggen....
maandag 12 december 2011 om 22:24