Iemand ervaring met Werkspot?
dinsdag 26 november 2013 om 23:49
Ik wil misschien een klus in huis uitbesteden maar ik weet niet zo goed hoe ik een betaalbare vakman in de buurt kan vinden.
Wie heeft er weleens een klus op werkspot gezet? Hoe werkt dat precies, moet je bemiddelings- of inschrijvingskosten betalen en duurde het lang voor je reacties kreeg?
Wie heeft er weleens een klus op werkspot gezet? Hoe werkt dat precies, moet je bemiddelings- of inschrijvingskosten betalen en duurde het lang voor je reacties kreeg?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 26 november 2013 om 23:53
Wij hebben dat voor onze badkamer gedaan, en later voor een klein stukje stucwerk.
Bemiddeling en inschrijving zijn kosteloos voor de klant, de ondernemer betaald om op werkspot te mogen reageren.
Bij de badkamer hadden we binnen een week 8 offertes binnen, voor het kleine stukje stucwerk hadden we weinig reacties, maar dat kwam omdat het niet heel veel oplevert.
Bemiddeling en inschrijving zijn kosteloos voor de klant, de ondernemer betaald om op werkspot te mogen reageren.
Bij de badkamer hadden we binnen een week 8 offertes binnen, voor het kleine stukje stucwerk hadden we weinig reacties, maar dat kwam omdat het niet heel veel oplevert.
dinsdag 26 november 2013 om 23:56
Ja, meerdere keren gedaan, ideaal! Geen extra kosten. Reacties kunnen snel komen, verschillend hoe interessant de klus op zich is (moeilijk/makkelijk, locatie, beetje/veel aan te verdienen). Maak je verhaal zo duidelijk mogelijk, met maten/merken/uitleg van je wensen en evt met foto's erbij, dan krijg je ook de meest betrouwbare offertes. Succes!
woensdag 27 november 2013 om 00:11
woensdag 27 november 2013 om 03:15
ja, nieuw raam (zelfbesteld dubbelglas) laten zetten en 1 bestaand raam overzetten in een ander frame door een glaszetter. Prima job (niet uit de buurt, maar wel een vakman, beginnend eigen bedrijfje, die elke klus aanpakte, dus ook verderweg.
Deze kwam dus puur voor het glaszetwerk, waar anderen hun neus voor ophalen als je dat glas niet bij hun bestelt.
Ik denk dat werkspot heel geschikt is voor klussen waar bepaalde bedrijven hun bed niet voor uitkomen, zoals bijv badkamer kitten (als je geen badkamer bij ze afneemt). Of 1 muur stucen oid. Losse klussen dus.
Deze kwam dus puur voor het glaszetwerk, waar anderen hun neus voor ophalen als je dat glas niet bij hun bestelt.
Ik denk dat werkspot heel geschikt is voor klussen waar bepaalde bedrijven hun bed niet voor uitkomen, zoals bijv badkamer kitten (als je geen badkamer bij ze afneemt). Of 1 muur stucen oid. Losse klussen dus.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 27 november 2013 om 08:19
woensdag 27 november 2013 om 08:23