Iemand ervaring met Werkspot?

26-11-2013 23:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil misschien een klus in huis uitbesteden maar ik weet niet zo goed hoe ik een betaalbare vakman in de buurt kan vinden.

Wie heeft er weleens een klus op werkspot gezet? Hoe werkt dat precies, moet je bemiddelings- of inschrijvingskosten betalen en duurde het lang voor je reacties kreeg?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wij hebben dat voor onze badkamer gedaan, en later voor een klein stukje stucwerk.

Bemiddeling en inschrijving zijn kosteloos voor de klant, de ondernemer betaald om op werkspot te mogen reageren.

Bij de badkamer hadden we binnen een week 8 offertes binnen, voor het kleine stukje stucwerk hadden we weinig reacties, maar dat kwam omdat het niet heel veel oplevert.
Ik heb mijn cv installatie via werkspot laten doen. Was erg tevreden met het resultaat en de vakman.
Love to live life
Ja, meerdere keren gedaan, ideaal! Geen extra kosten. Reacties kunnen snel komen, verschillend hoe interessant de klus op zich is (moeilijk/makkelijk, locatie, beetje/veel aan te verdienen). Maak je verhaal zo duidelijk mogelijk, met maten/merken/uitleg van je wensen en evt met foto's erbij, dan krijg je ook de meest betrouwbare offertes. Succes!
Wij hebben de spacspuiter van werkspot gehaald. Was niet de allergoedkoopste, maar had al een zelfde huis uit de wijk gedaan en wist dus zelf goed wat hij kon verwachten.

En we hebben offertes laten maken voor een stenen schuur, maar die waren zo boven budget dat we daar niks mee gedaan hebben.
ja, nieuw raam (zelfbesteld dubbelglas) laten zetten en 1 bestaand raam overzetten in een ander frame door een glaszetter. Prima job (niet uit de buurt, maar wel een vakman, beginnend eigen bedrijfje, die elke klus aanpakte, dus ook verderweg.

Deze kwam dus puur voor het glaszetwerk, waar anderen hun neus voor ophalen als je dat glas niet bij hun bestelt.

Ik denk dat werkspot heel geschikt is voor klussen waar bepaalde bedrijven hun bed niet voor uitkomen, zoals bijv badkamer kitten (als je geen badkamer bij ze afneemt). Of 1 muur stucen oid. Losse klussen dus.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik heb er weleens een klus opgezet. Kwamen een aantal prima reacties. Uiteindelijk toch geen gebruik gemaakt van het aanbod maar Werkspot werkt prima volgens mij.
Hier ook 2 klussers over de vloer gehad via Werkspot.

Wij gingen vooral af op de ervaringen die anderen hadden met de klussers. De 1 is prima bevallen, de ander iets minder. Maar desalniettemin zouden wij zo weer gebruik maken van Werkspot.
Ik heb vorige maand mn dubbelglas laten zetten door iemand van werkspot.

Was de eerste keer, ideaal. Je krijgt allemaal offertes en kan de beoordelingen bekijken en je bent niet verplicht om 1 van de vakmannen te nemen die hebben gereageerd.

Zou het zeker weer doen!
Dat klinkt gunstig allemaal. Fijn. Bedankt voor jullie reacties!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik heb ook alleen positieve reacties gehad, een aantal echt grote klussen en wat kleinere laten uitvoeren. Voor de grote klus kwamen de aannemers ook 'op sollicitatie', dat was prettig.

Kostte alleen koffie en wat koekjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven