Ieuw er zit een pad in mijn keuken
vrijdag 24 september 2010 om 09:30
Getverdegetverdegetver. Er zit een dikke pad in mijn keuken. Ik liep de keuken in om koffie te pakken en daar zat ie. Hij schrok net zo erg van mij als ik van hem en kroop onder de afwasmachine.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
Daar zit ie nu nog en Saar zit ervoor te snuffelen maar kan er (gelukkig) niet aan. Ik zet geen poot meer in die keuken tot die griezel weg is.
Ik zie 1000 keer liever die dikke spin van vannacht dan dat enge beest.
Hoe krijg ik dat beest weer buiten.
vrijdag 24 september 2010 om 22:28
Nou Roef die pad heeft die dikke spin van afgelopen nacht anders mooi laten lopen. Het zullen best wel nuttige beesten zijn. Dat zijn spinnen ook. Maar dan kan ik ze nog wel griezelig vinden.
Vanavond zag ik weer twee kleintjes in de tuin. De deur blijft nu dicht. Inad ik ben helemaal uitgerild en mijn man heeft me ook al uitgelachen.
Vanavond zag ik weer twee kleintjes in de tuin. De deur blijft nu dicht. Inad ik ben helemaal uitgerild en mijn man heeft me ook al uitgelachen.
zaterdag 25 september 2010 om 00:25
Ik denk dat je mij viezer vindt dan saar hoor zoebie Vroeger toen ik klein was (lees een jaar of 10 en ook wel jonger) ging ik bij mn oma die een grote tuin heeft met een emmertje de tuin rond en alle padden die ik tegen kwam hadden de eer daar in te belanden. Vervolgens kregen ze een spa behandeling omdat ze allemaal met mij in het zwembad mochten -zonder chloor hoor- en 's avonds gaf ik ze allemaal een kusje en vroeg ik of ze de dag daarna weer met mij kwamen spelen. Tja! Ieder zn ding
Nog steeds trouwens als ik ze zie pak ik ze op als ik bv met mn moeder ben om te laten zien. En dat terwijl ik nu bijna 27 ben ....
Voor spinnen daarentegen ben ik doodsbenauwd.
Voor spinnen daarentegen ben ik doodsbenauwd.
zaterdag 25 september 2010 om 08:51
Oh Elizaar, zo'n dochter had ik ook. Die vond alles wat kroop en leefde interessant. Bekeek alles eerst goed en liet het dan weer vrij. Nou ja, ze heeft ze nooit meegenomen het zwembad in, dat niet, maar zij zou Paddie de pad vast wel voor me hebben weggehaald.
Phoehee geen foto, ik was al blij genoeg dat hij weg was. Heb ik niet eens aan gedacht. Alleen maar met hartkloppingen zitten overdenken hoe ik dat beest de keuken uit kon krijgen.
Phoehee geen foto, ik was al blij genoeg dat hij weg was. Heb ik niet eens aan gedacht. Alleen maar met hartkloppingen zitten overdenken hoe ik dat beest de keuken uit kon krijgen.
zaterdag 25 september 2010 om 09:11
Hahahaha, kan me voorstellen Zoebie dat je rilt bij zo'n kikker. Ik heb het met spinnen. Gelukkig heb ik maar eens in de zoveel maanden een spin, maar een heel raar soort heb ik, ik heb er wel een foto van, zal die eens opzoeken.
Mijn kat Bo zoekt echt elke dag het plafond af of hij iets ziet en gaat dan hard mekkeren (heel raar geluid iig). Ik durf die spin niet te pakken dus wat doe ik dan, pak een stoel, til Bo op en die hengst de spin naar beneden, dan blijf ik op de stoel staan en Bo rekent af ermee.
Deze spinnensoort rent alleen heel hard, laatst was er eentje en voor ik de stoel en Bo had, was die al verdwenen. Dus er zit er nog ergens een. Dus af en toe roep ik "Bo Spinnetje?" en dan zie je het arme beest weer zoeken. Maar soms ook omgekeerd, dan zit hij zo te kijken en dan denk ik dat hij er weer eentje gevonden heeft. De kriebels krijg ik ervan.
Mijn kat Bo zoekt echt elke dag het plafond af of hij iets ziet en gaat dan hard mekkeren (heel raar geluid iig). Ik durf die spin niet te pakken dus wat doe ik dan, pak een stoel, til Bo op en die hengst de spin naar beneden, dan blijf ik op de stoel staan en Bo rekent af ermee.
Deze spinnensoort rent alleen heel hard, laatst was er eentje en voor ik de stoel en Bo had, was die al verdwenen. Dus er zit er nog ergens een. Dus af en toe roep ik "Bo Spinnetje?" en dan zie je het arme beest weer zoeken. Maar soms ook omgekeerd, dan zit hij zo te kijken en dan denk ik dat hij er weer eentje gevonden heeft. De kriebels krijg ik ervan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.