IJspegels en koude botten
woensdag 1 december 2010 om 17:41
woensdag 1 december 2010 om 17:45
quote:Cateautje schreef op 01 december 2010 @ 17:41:
[...]
Bij het expansievat vandaan blijven, als daar water in terecht komt, gaat ie stuk en dan zit je helemaal met de gebakken peren.Dat ziet er toch echt uit als een bijvulpunt en Conundrun geeft zelf aan dat de ketel de vorige keer ook hoogst waarschijnlijk daar is bijgevuld.
[...]
Bij het expansievat vandaan blijven, als daar water in terecht komt, gaat ie stuk en dan zit je helemaal met de gebakken peren.Dat ziet er toch echt uit als een bijvulpunt en Conundrun geeft zelf aan dat de ketel de vorige keer ook hoogst waarschijnlijk daar is bijgevuld.
woensdag 1 december 2010 om 18:09
Deze lijkt precies op die van mij, je moet toch echt het kraantje bij het expansievat opendraaien in de slang die erbij zit hoor. Als het goed is kun je op de site van de warmingsinstallatie maatschappij (zit wel een sticker op de ketel) precies zien hoe het moet. Je kunt ook bellen met het nummer en dan aan de telefoon uitleg krijgen. En geloof me, als je er echt niet uitkomt komen ze heus wel hoor, met dit weer.
Vorig jaar drie keer een kapotte kachel gehad (lag aan verstopping, ook best gevaarlijk nog) en ze kwamen elke keer binnen een halve dag.
Sterkte!
Vorig jaar drie keer een kapotte kachel gehad (lag aan verstopping, ook best gevaarlijk nog) en ze kwamen elke keer binnen een halve dag.
Sterkte!
woensdag 1 december 2010 om 18:20
quote:eefje1980 schreef op 01 december 2010 @ 18:09:
Sterkte!
Ik zat al een week zonder verwarming maar waar mijn ketel in onderhoud was kon ik pas een week later bellen voor een afspraak, en dus ook niet weten of ik dan zegmaar maandag er een monteur kon komen of bijv. vrijdag.
Hij was een paar jaar daar in onderhoud geweest maar heb toch voor een monteur gekozen die snel kon komen. Misschien een uitzondering maar dat ene bedrijf zei echt dat ze gewoon vol zaten, klant of niet. Eerst ging ik er nog mee accoord maar gelukkig kwamen er snel andere goeie aanbiedingen die wel de dag erna konden komen.
Sterkte!
Ik zat al een week zonder verwarming maar waar mijn ketel in onderhoud was kon ik pas een week later bellen voor een afspraak, en dus ook niet weten of ik dan zegmaar maandag er een monteur kon komen of bijv. vrijdag.
Hij was een paar jaar daar in onderhoud geweest maar heb toch voor een monteur gekozen die snel kon komen. Misschien een uitzondering maar dat ene bedrijf zei echt dat ze gewoon vol zaten, klant of niet. Eerst ging ik er nog mee accoord maar gelukkig kwamen er snel andere goeie aanbiedingen die wel de dag erna konden komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 december 2010 om 19:11
ik heb pas een nieuwe ketel, en daar zit gewoon een knopje op : indrukken en hij wordt bijgevuld(of een kwartslag draaien, dat weet ik nu ff niet)
Heerlijk geen gedoe meer met losschietende slangen enzo.
(heb nog niet bij hoeven vullen dus geen idee of het echt werkt
)
Heerlijk geen gedoe meer met losschietende slangen enzo.
(heb nog niet bij hoeven vullen dus geen idee of het echt werkt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert