Ik baal baal baal (egotopic)

28-08-2013 14:50 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, iedereen is aan het werk en ik baal al uren, wil het even van me afschrijven

Gisteren kreeg ik een stapel reclamefolders en daar stond eindelijk de perfecte schoenenkast in voor een redelijke prijs. We waren al een tijd op zoek, maar de maten van onze gang zijn ontzettend lastig. Eerder al een ander kastje op het oog, maar dat bleek een onbekende levertijd te hebben.

Dus heb ik gevraagd aan een vriendin of ze hem voor mij wilde halen (zelf geen auto), dat was geen enkel probleem voor haar. Kastje vanmorgen in elkaar gezet, blijkt dat de schoenen van mijn man er helemaal niet inpassen! Kastje kan gewoon niet dicht. Ik vind het zó belachelijk! Man heeft een normale maat schoenen, maar groter dan 41 past er gewoon niet in...

En ik baal zo van het gedoe. Klantenservice reageert nog niet, ik wil mijn geld terug. En dan moet het ding weer naar de winkel en begint de zoektocht opnieuw

Iemand tips of hetzelfde meegemaakt? Gewoon opvrolijken mag ook
Oeps, wat lullig.

Geen ervaring mee.

Ik hoop dat je geen problemen hebt met je geld terug krijgen.

Succes.
haha wij bij de ikea een mooi kastje gekocht voor onze schoenen (4 vakken) elke vna ons 1 en mijn maat 45-46 past er ook in

s6 met zoeken
quote:Galadriel schreef op 28 augustus 2013 @ 14:53:

Oeps, wat lullig.

Geen ervaring mee.

Ik hoop dat je geen problemen hebt met je geld terug krijgen.

Succes.

Dank je

Ik hoop dat het geen problemen oplevert....
quote:jur606 schreef op 28 augustus 2013 @ 14:59:

haha wij bij de ikea een mooi kastje gekocht voor onze schoenen (4 vakken) elke vna ons 1 en mijn maat 45-46 past er ook in

s6 met zoekenJa, Ikea was het eerste kastje wat we op het oog hadden. Maar onbekende levertijd, ze wisten niet eens of hij ooit nog wel zou komen. Bovendien was de maat niet echt ideaal...
En als je de schoenen er in de lengte in zet passen ze dan ook niet?
quote:Derpina schreef op 28 augustus 2013 @ 15:16:

En als je de schoenen er in de lengte in zet passen ze dan ook niet?Nee, ook niet. Dan past er met wat proppen ook maar 1 paar in en geen 6.
Wat raar. Als de gang zulke lastige maten heeft, heb je neem ik aan de precieze maten van kastje eerst bekeken? Was die maatvoering dan ook niet verdacht?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 augustus 2013 @ 15:19:

[...]

Nee, ook niet. Dan past er met wat proppen ook maar 1 paar in en geen 6.Hhm, dan heeft het schoenenkastje weinig nut! Balen zeg, maar vind het wel een raar kastje.
quote:MilaDila schreef op 28 augustus 2013 @ 15:36:

Wat raar. Als de gang zulke lastige maten heeft, heb je neem ik aan de precieze maten van kastje eerst bekeken? Was die maatvoering dan ook niet verdacht?Nee, het kastje heeft dezelfde maten als het eerste kastje wat we op het oog hadden, hij is alleen iets breder, dus er kunnen meer schoenen in. En in het andere kastje paste de schoenen zonder probleem, dat hebben we getest. Het heeft te maken met de manier waarop de steunen aan het vakje vast zitten en daar kan niets aan veranderd worden. Heb het kastje ook bekeken in de winkel en het zag er allemaal heel logisch uit.
quote:Derpina schreef op 28 augustus 2013 @ 15:44:

[...]

Hhm, dan heeft het schoenenkastje weinig nut! Balen zeg, maar vind het wel een raar kastje.Ja, ik ook. Ik snap niet dat je dat verkoopt als winkel? De gemiddelde maat van mannen is 43, dat past er gewoon niet in.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 augustus 2013 @ 15:01:

[...]

Ja, Ikea was het eerste kastje wat we op het oog hadden. Maar onbekende levertijd, ze wisten niet eens of hij ooit nog wel zou komen. Bovendien was de maat niet echt ideaal...quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 augustus 2013 @ 15:46:

[...]

Nee, het kastje heeft dezelfde maten als het eerste kastje wat we op het oog hadden, hij is alleen iets breder, dus er kunnen meer schoenen in. .Ik zit in zeikmodus... Was de maat van het Ikea kastje nou wel of niet goed? Of was de breedte van het kastje een probleem?
quote:duploo schreef op 28 augustus 2013 @ 16:01:

Ik zit in zeikmodus... Was de maat van het Ikea kastje nou wel of niet goed? Of was de breedte van het kastje een probleem?Het eerste kastje was 49 breed. Dat is een beetje jammer, want we hebben ruimte voor een kastje van 65. En dat was dit kastje dus. Maar dat is op geen enkele manier van invloed op welke maat schoenen erin kan, alleen hoeveel schoenen je kwijt kunt.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 augustus 2013 @ 16:03:

[...]

Het eerste kastje was 49 breed. Dat is een beetje jammer, want we hebben ruimte voor een kastje van 65. En dat was dit kastje dus. Maar dat is op geen enkele manier van invloed op welke maat schoenen erin kan.

Ok, duidelijk.

Snap je "probleem"verder wel hoor!
quote:duploo schreef op 28 augustus 2013 @ 16:05:

[...]

Ok, duidelijk.

Snap je "probleem"verder wel hoor!

Ja, echt een probleem van wereldformaat is het niet

Maar ik heb er zoveel moeite voor gedaan en dan past het niet. En maar de vraag of ik mijn geld terug krijg, toch nog aardig wat voor mij.
doe lekker alleen jouw schoenen er in.

Geef je man een eigen plankje ergens.
quote:lilalinda schreef op 28 augustus 2013 @ 16:14:

doe lekker alleen jouw schoenen er in.

Geef je man een eigen plankje ergens.Nee, daar koop ik natuurlijk geen schoenenkast voor Ik wil de schoenen allemaal in de kast, scheelt een hoop stof en rommel. Deurtje dicht = opgeruimd. Bovendien heb ik bij lange na niet genoeg schoenen om de kast te vullen (heb 5 paar, er is plek voor 18 paar). Daar geef ik niet zoveel geld voor uit.
Uhhhhh........ik begrijp dat je nu natuurlijk helemaal niet graag reclame maakt voor het kastje.

Maar ik heb ook een smalle gang (en schoenmaat 41) dus een kastje van 65 cm zou best iets voor mij zijn.

Misschien kan ik hem nog van je overnemen. Welke regio woon je?
Ha bootje!

Snap helemaal dat je baalt, al is dit geen probleem op wereldniveau, als je denkt wat gevonden te hebben en de schoenen passen net niet, dan is dat inderdaad even balen!

Hopelijk kun je wat met het aanbod van Hiltje, klinkt iig mooi!

Succes met de zoektocht naar een nieuw kastje!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Dank je wel Akakia! Kom snel weer een keer buurten als de tentamenstress over is.
Hiltje, ik houd het even in mijn achterhoofd. Heb straks een mailtje gekregen waarin ze vroegen naar de vestiging waar ik het gekocht had.

Ik woon trouwens in het oosten des lands.
Leuk als je weer een keer langskomt Bootje, maar eerst succes met je tentamens!

on topic: en met je kastje!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Maar Bootje, wil je me anders zeggen waar je het kastje gevonden hebt? Ik kan het ook zelf kopen, dan.

Als het oosten Achterhoek/Arnhem of een half uurtje daarvandaan is zou ik het zondag kunnen laten oppikken.

Maar eerst ben ik benieuwd welk kastje en waar. Misschien is het wel te groot voor mijn hal.
Hiltje, ik weet niet of je het nog leest, maar ik heb eindelijk contact gehad met de winkel, het kastje mag terug.

Het kastje komt bij xxxx vandaan (dit haal ik vanavond weer weg)

het is 65 breed en 1 meter hoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven