In de categorie spoken in huis:

17-09-2009 13:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
... de opholgeslagen Wake up Light.

Mijn wake up light leeft bij tijd en wijle zijn/haar eigen leven. En de laatste tijd steeds meer. Op de meest onmogelijke tijdstippen begint ie op maximaal volume de radio aan te zetten.

Bij voorkeur midden in de nacht of overdag als wij werken zijn.

Het gekke is dat het niet de wekfunctie is. Hij staat namelijk op die pieptoon en niet op radio.

Hebben meer mensen bezoek van dit spook? En hoe kom ik er vanaf?
Eeh

Stekker eruit? En daarna kapotstampen en weggooien?
Gelukkig doet die van mij dat niet. Het enige probleem dat ik met de Wake Up light heb, is dat hij het niet doet als hij het wél zou moeten doen. Of hij doet het maar half, bijv. alleen het licht gaat aan, of juist alleen het geluid. Raar ding
Garantie?
De mijne nog wel (een tijdje), maar ik ben tot nu toe te lui geweest om ermee terug te gaan (de winkel is moeilijk bereikbaar voor me). Maar je hebt gelijk Sarah, ik zal er eens werk van maken.
Ik heb van de zomer 'n ander spook op bezoek gehad. Ik schrok wakker van 'n hoop gezoem, was spontaan 'n vibrator in mijn nachtkastje aangegaan.
quote:elninjoo schreef op 17 september 2009 @ 13:54:

Ik heb van de zomer 'n ander spook op bezoek gehad. Ik schrok wakker van 'n hoop gezoem, was spontaan 'n vibrator in mijn nachtkastje aangegaan. Een vibrator? Hoeveel liggen er dan

Ik heb van de zomer 'n ander spook op bezoek gehad. Ik schrok wakker van 'n hoop gezoem, was spontaan 'n vibrator in mijn nachtkastje aangegaan. Heb ik ook eens gehad LOL! Schrok me helemaal de tering
visite van een poltergeist? :p :p

Ik heb van de zomer 'n ander spook op bezoek gehad. Ik schrok wakker van 'n hoop gezoem, was spontaan 'n vibrator in mijn nachtkastje aangegaan. Bij mij was het in mijn reistas en gelukkig mijn ladyshave en niet een vieb wat mijn medereisgenoten wel meteen dachten. (dirty minds!).
Maar in 'n reistas kan ik me nog voorstellen dat het ergens tegen aan stoot en dan aan gaat, maar gewoon midden in de nacht in 'n nachtkastje? Ik vind het nog steeds vreemd. Iemand 'n verklaring?
Bij mij kwam het omdat er in een waterdichte vieb toch water was gekomen, daardoor ging ie spontaan aan. Ik leg hem nu altijd weg nadat ik hem een klein stukje opengedraaid heb
Garantie... heb 'm al een jaar of 2. Dus dat wordt 'm niet.

Een poltergeist... mmm dat is ook goed... dan stamp ik die wake up inderdaad aan hort en ga er vanuit dat de poltergeist me op tijd wakker klopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven