Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

woensdag 9 september 2020 om 14:19

woensdag 9 september 2020 om 14:22
Veel plezier! Ik kijk daar tegenwoordig wel voor speelgoed voor kleinkind als ik hier op hem pas. Ze hebben dan leuk speelgoed voor een habbekrats bij mij thuis en je kan nog eens wisselen.
woensdag 9 september 2020 om 14:23
als het 2 verschillende kleuren zijn maakt niet uit, ik zou wel zelfde model doen.
Hier ook 2 banken, want wordt hier ook graag gehangen.
Als ik geen kinderen had, of ze gaan het huis uit (wat nog minimaal 15 jaar duurt) dan zou ik 1 grote bank nemen en eventueel 1 losse stoel.
Hier ook 2 banken, want wordt hier ook graag gehangen.
Als ik geen kinderen had, of ze gaan het huis uit (wat nog minimaal 15 jaar duurt) dan zou ik 1 grote bank nemen en eventueel 1 losse stoel.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 9 september 2020 om 14:25
Haha dat doe ik ook! En boekjes en spelletjes!herfstappeltaart schreef: ↑09-09-2020 14:22Veel plezier! Ik kijk daar tegenwoordig wel voor speelgoed voor kleinkind als ik hier op hem pas. Ze hebben dan leuk speelgoed voor een habbekrats bij mij thuis en je kan nog eens wisselen.

woensdag 9 september 2020 om 14:27
Leuk hè

woensdag 9 september 2020 om 14:54
Zeker waar! Ben benieuwd hoe die staat!
@Elizabethie, prachtig schilderij!
@Liara, 2 verschillende banken kan best zolang ze matchen qua model of kleur.
-

woensdag 9 september 2020 om 14:56
Bind jezelf niet teveel in vooropgestelde ideeën van wat mag en kan of niet. Een hypermoderne bank in combi met een bank in de stijl van Lodewijk de zoveelste, lijkt me geweldig.
woensdag 9 september 2020 om 17:20
Leuk ! Ik vind hem ook prachtig ♡
woensdag 9 september 2020 om 17:40
Zoooo, dat was even een paar pagina's bijlezen! Vandaag een online schooldag gehad.
Mafalda, wat heb jij een gezellig en vooral kleurrijk huis, ik hou d'r van.
Phloxx, jouw huis in aanbouw klinkt nu al fantastisch...ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.
En wat badkamers in oude huizen betreft; wij hebben een mix gemaakt van nieuwerwets comfort en een mooie oude kast met marmer blad en bijpassende spiegel. Ik heb foto's, moet ik even kijken in mijn bestanden en die door postimg. halen. momentje.
Mafalda, wat heb jij een gezellig en vooral kleurrijk huis, ik hou d'r van.
Phloxx, jouw huis in aanbouw klinkt nu al fantastisch...ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.
En wat badkamers in oude huizen betreft; wij hebben een mix gemaakt van nieuwerwets comfort en een mooie oude kast met marmer blad en bijpassende spiegel. Ik heb foto's, moet ik even kijken in mijn bestanden en die door postimg. halen. momentje.
woensdag 9 september 2020 om 17:56
woensdag 9 september 2020 om 18:00
Een vriendin van mij heeft ook zo'n inrichting. Ik vind het mooi om te zien, maar te onpersoonlijk om in te wonen.Phloxx schreef: ↑09-09-2020 09:01Helaas momenteel ook een trend.
Ik volg een account dat fixer-uppers in NL van Funda plukt. Echt om te janken.
Overal een whitewash visgraat, staalglazen deuren, zwarte keuken met betonnen aanrecht.
Alle glasinlood/schouwen/balken etc eruit. Mijn huizenhart huilt.
Ik vind weinig echt lelijk (elke stijl kan goed uitgevoerd worden) maar dit vind ik ECHT lelijk omdat het zo godsgruwelijk onpersoonlijk en eenheidsworst is.
![]()
Ik zie er niets van warmte in.