Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Afbeelding
Ja dat is hem! Dank je wel.
Yggdrasil schreef:
08-09-2020 18:07
https://www.funda.nl/koop/groningen/hui ... erried-10/

Mijne gute werkelijk ALLES is lelijk aan dit huis :-(
Ik stel me dan voor dat er 's ochtends iemand op dat stoeltje, in zijn eentje, aan dat kale tafeltje in de keuken, zijn droge boterham met lauwe thee zit weg te werken. Om vervolgens door de miezerregen en met tegenwind naar een bedompt kantoor te fietsen, waar zijn baas moppert dat hij te laat is en waar het net niet warm genoeg is om de verwarming te laten werken op een kille gure dag, net als thuis zeg maar. Schraalheid ten top.
:rofl:
fairy1 schreef:
09-09-2020 11:21
Ik stel me dan voor dat er 's ochtends iemand op dat stoeltje, in zijn eentje, aan dat kale tafeltje in de keuken, zijn droge boterham met lauwe thee zit weg te werken. Om vervolgens door de miezerregen en met tegenwind naar een bedompt kantoor te fietsen, waar zijn baas moppert dat hij te laat is en waar het net niet warm genoeg is om de verwarming te laten werken op een kille gure dag, net als thuis zeg maar. Schraalheid ten top.
Ja smaken verschillen gelukkig maar wat is de smaak van iemand met zo'n inrichting...En die vloer....
fairy1 schreef:

Gezellig :-D
De industriële trend. Koud, kil en erg ongezellig. Ik hou van warmte en sfeer in mijn woning :)

We hebben nog antracieten steenlook vloer in de woonkamer van de vorige bewoners, ik kan niet wachten tot ik er een warme, houten vloer neer kan leggen.
Ik heb net definitief afscheid genomen van het vloerkleed. Heb het nog net niet springend en met beide armen maaiend uitgezwaaid. Het is wel kaal nu, maar dat. zorgt ervoor dat ik extra blij zal zijn met mijn nieuwe kleed.
Muurbloempje115 schreef:
09-09-2020 11:28
De industriële trend. Koud, kil en erg ongezellig. Ik hou van warmte en sfeer in mijn woning :)

We hebben nog antracieten steenlook vloer in de woonkamer van de vorige bewoners, ik kan niet wachten tot ik er een warme, houten vloer neer kan leggen.

Een warme houten vloer vind ik ook het aller-allermooist.
Muurbloempje115 schreef:
09-09-2020 11:28

Ja, erg hè, al dat bedompte grauwe gedoe.
fairy1 schreef:
:rofl: Heerlijk beeldend beschreven!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gaaf, Elizabethie. Het is heel groot, he?
:HA: fairy
sakamanga schreef:
09-09-2020 11:50
Gaaf, Elizabethie. Het is heel groot, he?
Nou deze is ongeveer 60 x 80 cm. Had m liever iets groter denk ik. Daarom gaan we eerst even samen kijken.
Ik houd ook niet van de industriële look tenzij je in een loft woont. Ik vind de woonruimte wel bepalend voor de stijl. Zelf heb ik overigens wel linoleum op mijn benedenverdieping liggen omdat ik onderburen heb. Uit ervaring weet ik dat bovenburen met een houten of laminaatvloer (ook als deze zwevend gelegd is) de hel is. Het liefst zou ik overal hout hebben, wat ik wel op mijn bovenverdieping heb maar dan wel echt hout, geen laminaat.

Ben ook geen fan van plavuizen. Behalve in de badkamer vind ik het eigenlijk nergens mooi.
Is het erg afschuwelijk als je twee verschillende banken in je huiskamer zet?
Liara schreef:
09-09-2020 13:44
Ik zou het zelf niet doen maar het hangt helemaal af van de ruimte en de 2 banken denk ik.
Cateautje schreef:
09-09-2020 11:32
Ik heb net definitief afscheid genomen van het vloerkleed. Heb het nog net niet springend en met beide armen maaiend uitgezwaaid. Het is wel kaal nu, maar dat. zorgt ervoor dat ik extra blij zal zijn met mijn nieuwe kleed.
Wanneer kun je het verwachten?
Elizabethie schreef:
09-09-2020 13:46
Ik zou het zelf niet doen maar het hangt helemaal af van de ruimte en de 2 banken denk ik.

Ik denk toch ook maar van niet. Ik heb een heerlijke bank, maar zou er graag 1 bij willen. Alleen is deze bank natuurlijk nergens meer te vinden.

Dan toch maar iets anders bedenken.
Liara schreef:
09-09-2020 13:48
Ik denk toch ook maar van niet. Ik heb een heerlijke bank, maar zou er graag 1 bij willen. Alleen is deze bank natuurlijk nergens meer te vinden.

Dan toch maar iets anders bedenken.
2e hands misschien op marktplaats? Als je dat wilt natuurlijk.
Liara schreef:
09-09-2020 13:44

Ik heb 1 bank en 2 verschillende fauteuils. Het ligt helemaal aan de combi van stijl en kleur.
Ik zal 's gaan kijken daar. Tweedehands vind ik niet erg
Of misschien zo'n zelfde bank maar in een andere maar bijpassende kleur.
herfstappeltaart schreef:
09-09-2020 13:52
Ik heb 1 bank en 2 verschillende fauteuils. Het ligt helemaal aan de combi van stijl en kleur.
Oh ja dat hebben wij ook. Een rode bank, en een zwarte en een taupe kleurige fauteuil.
Ik heb nu ook een bank en 2 fauteuils. Maar met twee pubers die op de bank willen hangen zijn twee banken wel fijn :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven