internationaal nummer whatsapp uitnodigen

28-09-2013 19:32 19 berichten
Mijn bff en ik hebben allebei een smartphone, zij recentelijk en ik pas sinds vandaag. Onnodig te zeggen dat we allebei er nog een beetje moeten "inkomen". (we voelen ons oud)

Afijn, nu heb ik whatsapp eropgezet, vriend uitgenodigd en dat ging allemaal prima. Alleen kan ik haar dus niet uitnodigen en zij mij ook niet. Zij woont in Amerika. Ik snap niet wat ik fout doe... Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel de juiste landcode (met een plus er voor) ingevoerd bij haar telefoonnummer?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Probeer eens 001 en daarachter haar mobiele nummer, dan zou het moeten werken. Of zij 00316 en dan jouw nummer.
Ehm, je zegt dat je haar hebt uitgenodigd, dat dat prima ging en in de zin erop dat je haar niet kunt uitnodigen .

Wat gebeurt er als je haar een appje stuurt? Ik heb ook een aantal mensen die in het buitenland wonen en geen problemen om met elkaar te appen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Landnummer klopt?

En als '81 je geboortejaar is schelen we bijna 10 jaar, ik kom uit '90. En ik gebruik zelfs geen 'bff'.
Dat hebben we beide al geprobeerd...
Landcode ervoor en de 0 eraf halen. Als haar nr in jouw contactenlijst staat en zij heeft ook whatsapp , staat ie automatisch in je whatsapp contactenlijst.
Volgens mij moet je iemand in je "gewone" telefoonboek op je telefoon hebben om te kunnen whatsappen.
ik neem het terug! de plus deed het em
Zet het nr met +1 en dan het nr in je telefoon als contact. Bij mij werkt het.
Dankjulliewel!

slotje =)
quote:En als '81 je geboortejaar is schelen we bijna 10 jaar, ik kom uit '90. En ik gebruik zelfs geen 'bff'. LOL, ik snap het, het is ook een vreselijke uitdrukking. Juist daarom gebruiken we em. =)
Goed topic! Ik zat namelijk met hetzelfde probleem. Landcode hielp niet, plusje wel!
Ik zei het vanmiddag nog tegen die verkoper, als ik het niet snap dan vraag ik t wel op t vivaforum =) Fijn dat t bij jou nu ook werkt Frizzy!
En ik dacht nog wel dat ik heel handig ben met dit soort zaken.
Hahaha, gelukkig ben je anoniem, niemand komt t te weten :P
Pfjieuw!
+31 en dan het nummer zonder 6
Zonder 0 bedoel je Spuit Elf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven