Is het echt zo erg?
vrijdag 28 januari 2011 om 15:44
Wij kijken rond voor een huis in de regio Den Haag. Nou heb ik wat leuke huizen gezien in Leidschenveen/Ypenburg (op funda). Maar er is al een paar keer tegen me gezegd dat je daar beter niet kunt wonen. Het zouden geen goede buurten zijn, de kinderopvang etc is veel te weinig en het verkeersplan werkt niet.
Dat moet ik natuurlijk allemaal met een korreltje zout nemen, maar wat meningen van ervaringsdeskundigen zijn heel erg welkom.
Dat moet ik natuurlijk allemaal met een korreltje zout nemen, maar wat meningen van ervaringsdeskundigen zijn heel erg welkom.
vrijdag 28 januari 2011 om 15:53
Maar gebied me wel te zeggen.
Alle voorzieningen die je nodig kunt hebben zijn wel hier. De randstadrail, veel bussen/trams, winkels, bibliotheek, veel speeltuintjes, veel scholen en kdv, orthodontist, huisarts/fysio/tandarts, kerkjes..
Verder zijn er achter het dijkje langs de zoetermeerse rijweg allemaal speeltuintjes waar geen auto's kunnen komen
Alle voorzieningen die je nodig kunt hebben zijn wel hier. De randstadrail, veel bussen/trams, winkels, bibliotheek, veel speeltuintjes, veel scholen en kdv, orthodontist, huisarts/fysio/tandarts, kerkjes..
Verder zijn er achter het dijkje langs de zoetermeerse rijweg allemaal speeltuintjes waar geen auto's kunnen komen
vrijdag 28 januari 2011 om 15:59
Hmmmm, voorzieningen zijn leuk, maar naar je zin hebben is wel erg belangrijk natuurlijk. Heb je geen leuke buren? Is de wijk niet leuk? Of ligt het echt alleen aan de huizenprijzen en het eigenlijk ergens anders willen wonen?
Tja, wij willen eigenlijk ook best wel terug naar oude woonplaats, maar dat is op dit moment helaas geen optie.
Tja, wij willen eigenlijk ook best wel terug naar oude woonplaats, maar dat is op dit moment helaas geen optie.
vrijdag 28 januari 2011 om 16:08
Ik hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over Ypenburg enz. en wat ik aan negatieve geluiden hoor is dat mensen de huizen niet mooi vinden, gewoon een vinex wijk helemaal niet leuk vinden, dat het geen sfeer heeft ed, dat zou mij dus niet weerhouden, aangezien de voorzieningen juist vaak top zijn in dat soort nieuwe vinexwijken.
vrijdag 28 januari 2011 om 16:15
quote:zusenzoo schreef op 28 januari 2011 @ 16:08:
Ik hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over Ypenburg enz. en wat ik aan negatieve geluiden hoor is dat mensen de huizen niet mooi vinden, gewoon een vinex wijk helemaal niet leuk vinden, dat het geen sfeer heeft ed, dat zou mij dus niet weerhouden, aangezien de voorzieningen juist vaak top zijn in dat soort nieuwe vinexwijken.Ik vond het er op google earth eigenlijk veel beter uitzien dan verwacht. Er staan best leuke huizen voor een vinexwijk
Ik hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over Ypenburg enz. en wat ik aan negatieve geluiden hoor is dat mensen de huizen niet mooi vinden, gewoon een vinex wijk helemaal niet leuk vinden, dat het geen sfeer heeft ed, dat zou mij dus niet weerhouden, aangezien de voorzieningen juist vaak top zijn in dat soort nieuwe vinexwijken.Ik vond het er op google earth eigenlijk veel beter uitzien dan verwacht. Er staan best leuke huizen voor een vinexwijk
vrijdag 28 januari 2011 om 16:33
vrijdag 28 januari 2011 om 16:39