Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zondag 26 augustus 2012 om 21:26
Dat soort dingen vind ik overigens ook totaal niet eng.
Eng zijn geesten enzo. The Blair Witch Project vond ik ooit als puber doodeng.
Poltergeist daarentegen is één van mijn favoriete films. Dies ook niet eng, vind ik.
Wat ik wél eng vind zijn geestspookachtige toestanden die dus in principe zouden kúnnen gebeuren.
Zo heb ik White Noise nooit gekeken. Ik wil het niet weten
Paranormal Activity heb ik me ook nog nooit aan gewaagd.
Eng zijn geesten enzo. The Blair Witch Project vond ik ooit als puber doodeng.
Poltergeist daarentegen is één van mijn favoriete films. Dies ook niet eng, vind ik.
Wat ik wél eng vind zijn geestspookachtige toestanden die dus in principe zouden kúnnen gebeuren.
Zo heb ik White Noise nooit gekeken. Ik wil het niet weten
Paranormal Activity heb ik me ook nog nooit aan gewaagd.
zondag 26 augustus 2012 om 21:30
Ik heb ooit Wrong Turn uitgekeken, maar wil 'm noooooooit meer zien. From Dusk till Dawn ken ik niet heb ik wel gezien, maar heeft niet veel indruk gemaakt, geloof ik.
(google is my friend )
Met 14 jaar S King lezen kan dus? Ha, wat zullen m'n kinderen blij zijn. Die zijn zó nieuwsgierig, naar die boeken, die mijn boekenkast bevolken
(google is my friend )
Met 14 jaar S King lezen kan dus? Ha, wat zullen m'n kinderen blij zijn. Die zijn zó nieuwsgierig, naar die boeken, die mijn boekenkast bevolken
Later is nu
zondag 26 augustus 2012 om 21:34
Ik was een jaar of 14, 15 toen ik IT gelezen heb Dreamer
Daarna Pet Sematary maar die was op die leeftijd wel wat heftig geloof ik.
Maar goed, ik vind dat je op een jaar of 15 eigenlijk alles wel kunt lezen, geloof ik.
Hoewel De Ondraaglijke Lichtheid van het Bestaan misschien niet heel erg aan te raden is.
Wrong Turn heb ik ook gezien geloof ik, heeft geen indruk gemaakt. Dertien in het dozijn horrorfilm, geloof ik.
(kan me de cover vaag voor de geest halen)
Volgens mij iets standaards met een bos en een seriemoordenaar toch?
Daarna Pet Sematary maar die was op die leeftijd wel wat heftig geloof ik.
Maar goed, ik vind dat je op een jaar of 15 eigenlijk alles wel kunt lezen, geloof ik.
Hoewel De Ondraaglijke Lichtheid van het Bestaan misschien niet heel erg aan te raden is.
Wrong Turn heb ik ook gezien geloof ik, heeft geen indruk gemaakt. Dertien in het dozijn horrorfilm, geloof ik.
(kan me de cover vaag voor de geest halen)
Volgens mij iets standaards met een bos en een seriemoordenaar toch?
zondag 26 augustus 2012 om 21:35
Juist ja.... Ter illustratie: ik word nu al enigszins misselijk en angstig van de door jou beschreven scène Marels
En geesten, the Ring, Blair Witch Project enz., ook daar waag ik me niet aan. Heb de Sixth Sense in de bios gezien en dat alleen overleefd door daarna zoveel bier te drinken dat ik alles de volgende dag vergeten was
On topic: zit een kralenketting te knutselen volgens deze beschrijving:hier . Volg met een half oog het debat op RTL.
En geesten, the Ring, Blair Witch Project enz., ook daar waag ik me niet aan. Heb de Sixth Sense in de bios gezien en dat alleen overleefd door daarna zoveel bier te drinken dat ik alles de volgende dag vergeten was
On topic: zit een kralenketting te knutselen volgens deze beschrijving:hier . Volg met een half oog het debat op RTL.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 26 augustus 2012 om 21:38
Die scene was eigenlijk gewoon heel lame hoor Kaak.... Maar wel ietwat ziek natuurlijk.
The Sixth Sense vond ik niet eng, eigenlijk. Alleen dat ene stukje met die mensen die opgehangen waren in het trapgat, dat was even iehhh, maar verder.
Heb ik jaaaaren tegen aan gehikt, the 6th sense, en uiteindelijk viel ie dik tegen.
The Ring vond ik ook om dood te gaan zo eng, maar toen was ik, again, een jaar of zestien.
Bij het her-kijken wist ik niet meer waar ik me druk om gemaakt had.
1408, die vond ik wel redelijk eng. Stephen King verfilming trouwens
The Sixth Sense vond ik niet eng, eigenlijk. Alleen dat ene stukje met die mensen die opgehangen waren in het trapgat, dat was even iehhh, maar verder.
Heb ik jaaaaren tegen aan gehikt, the 6th sense, en uiteindelijk viel ie dik tegen.
The Ring vond ik ook om dood te gaan zo eng, maar toen was ik, again, een jaar of zestien.
Bij het her-kijken wist ik niet meer waar ik me druk om gemaakt had.
1408, die vond ik wel redelijk eng. Stephen King verfilming trouwens
zondag 26 augustus 2012 om 21:53
Die mensen in het trapgat heb ik verdrongen denk ik...
Mij staat die scène in dat tentje nog levendig op het netvlies. Dat dan een voor een die knijpers worden weggehaald... Kijk, daar word ik dus al helemaal bang van.
Het debat van de lijsttrekkers is overigens op een heel andere manier eigenlijk ook best eng...
Mij staat die scène in dat tentje nog levendig op het netvlies. Dat dan een voor een die knijpers worden weggehaald... Kijk, daar word ik dus al helemaal bang van.
Het debat van de lijsttrekkers is overigens op een heel andere manier eigenlijk ook best eng...
zondag 26 augustus 2012 om 21:53
zondag 26 augustus 2012 om 22:01
quote:Marels schreef op 26 augustus 2012 @ 21:51:
Wat fijn dat ik voor deze dieptereactie al tien minuten zit te refreshen
Jij hebt een boeiend leven, begrijp ik.
Ik zit hier ook al de hele dag hoor. Man is niet lekker, we zijn dus al 2x bij een arts geweest en ik 'vlucht' achter de pc. Nu op de achtergrond het debat.
Mooie ketting!
Wat fijn dat ik voor deze dieptereactie al tien minuten zit te refreshen
Jij hebt een boeiend leven, begrijp ik.
Ik zit hier ook al de hele dag hoor. Man is niet lekker, we zijn dus al 2x bij een arts geweest en ik 'vlucht' achter de pc. Nu op de achtergrond het debat.
Mooie ketting!
Later is nu
zondag 26 augustus 2012 om 22:26
Was jij niet naar bed Marels?
Wb the Sixth Sense: In de film heeft dat jongetje een tentje in zijn kamer staan. Daar is hij steeds veilig. Hij verstopt zich daar op een gegeven moment, en dan springen de knijpers, waarmee de tent aan de bovenkant vast zit, een voor een los. En dan zie je dat meisje zitten...
Niet te vergelijken met jouw lijken in de garage, maar vooral de wetenschap dat er iets engs staat te gebeuren... brrrrrr.
Ondertussen is de ketting overigens af.
Wb the Sixth Sense: In de film heeft dat jongetje een tentje in zijn kamer staan. Daar is hij steeds veilig. Hij verstopt zich daar op een gegeven moment, en dan springen de knijpers, waarmee de tent aan de bovenkant vast zit, een voor een los. En dan zie je dat meisje zitten...
Niet te vergelijken met jouw lijken in de garage, maar vooral de wetenschap dat er iets engs staat te gebeuren... brrrrrr.
Ondertussen is de ketting overigens af.
zondag 26 augustus 2012 om 23:25
Oma muts komt ook nog even langs. Is ook een watje pursang. The sixth sense heb ik dan wel gezien (meer dan eens). Vind ik een mooie film. Voor de rest is horror/spanning niet aan mij besteed (leest verder wel de boeken van Robin Cook hoor, Stephen King ben ik nooit aan begonnen).
Leuke ketting Akakia alleen.... gekruisD rijgen???? Of ehh, is dat nieuwe spelling en ben ik al weer te lang van school/uit NL.
Emma: dat schilderijtje vind ik schattig!!!!
Leuke ketting Akakia alleen.... gekruisD rijgen???? Of ehh, is dat nieuwe spelling en ben ik al weer te lang van school/uit NL.
Emma: dat schilderijtje vind ik schattig!!!!
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 26 augustus 2012 om 23:34
Ff een losstaand vraagje...:
Hoe kom je aan kleine magneetjes..?
Van die 'koelkast-magneetjes' bedoel ik zonder plastic ietsje erop..?
Ik dacht niet dat ze die bij de Action hadden.
Giethars trouwens ook niet (weet niet meer wie het vroeg).
Vandaag heeeel lang zitten knutselen en NIKS nuttigs gemaakt... Het schoot gewoon niet op. Even zitten naaien op geleend naaimachien, maar spoelhuis liep steeds vast. Toen overgestapt op wat anders, maar dat liep ook voor geen meter.
Bah.
Hoe kom je aan kleine magneetjes..?
Van die 'koelkast-magneetjes' bedoel ik zonder plastic ietsje erop..?
Ik dacht niet dat ze die bij de Action hadden.
Giethars trouwens ook niet (weet niet meer wie het vroeg).
Vandaag heeeel lang zitten knutselen en NIKS nuttigs gemaakt... Het schoot gewoon niet op. Even zitten naaien op geleend naaimachien, maar spoelhuis liep steeds vast. Toen overgestapt op wat anders, maar dat liep ook voor geen meter.
Bah.
maandag 27 augustus 2012 om 09:26
quote:snjokorn schreef op 26 augustus 2012 @ 23:25:
nee hoor, twijfel maar niet aan je taalgevoel, want gekruisD is uiteraard hartstikke fout. Maar ach, ik haal alleen maar patronen van de site, dat die kloppen vind ik het belangrijkst!
nee hoor, twijfel maar niet aan je taalgevoel, want gekruisD is uiteraard hartstikke fout. Maar ach, ik haal alleen maar patronen van de site, dat die kloppen vind ik het belangrijkst!
maandag 27 augustus 2012 om 09:57
Splatterhorror verdraag ik totaal niet. Ik ben een keer meegesleept naar The Human Centipede 2 en heb het grootste deel van de tijd met mijn handen voor mijn ogen gezeten. Het gegeven vind ik boeiend maar projectieldiarree en vermorzelde baby's vind ik echt te veel van het goede. Films met geesten trek ik ook totaal niet. Mensen kunnen me de stuipen op het lijf jagen door dat geluid van The Grudge na te doen (en vrienden doen dat dan ook graag).
De laatste tijd heb ik wel veel enge/gewelddadige films gezien. Een vriend die langskwam en Henry Portrait of a Serial Killer, Silence of the Lambs en Natural Born Killers zag liggen vroeg of het wel goed met me ging. Ja hoor .
In boekvorm gaat maar weinig me te ver. Exquisite Corpse van Poppy Z. Brite heb ik verslonden terwijl dat volzit met kannibalen, rondslingerende lichaamsdelen en andere leukigheid. Wat zegt het toch over mensen als ze dit soort dingen leuk vinden? Gelukkig brei ik ook knuffels, dat brengt de boel in balans .
De laatste tijd heb ik wel veel enge/gewelddadige films gezien. Een vriend die langskwam en Henry Portrait of a Serial Killer, Silence of the Lambs en Natural Born Killers zag liggen vroeg of het wel goed met me ging. Ja hoor .
In boekvorm gaat maar weinig me te ver. Exquisite Corpse van Poppy Z. Brite heb ik verslonden terwijl dat volzit met kannibalen, rondslingerende lichaamsdelen en andere leukigheid. Wat zegt het toch over mensen als ze dit soort dingen leuk vinden? Gelukkig brei ik ook knuffels, dat brengt de boel in balans .
maandag 27 augustus 2012 om 12:00
(Pssst, heel even stiekem vanaf mijn werk....Ik hou ook van horror, griezelen ed. Kijken we vaak met een clubje samen. Maar als je al zoveel gezien hebt, zijn er weinig verassende films meer -en niet alle soort horror/griezelfilms zijn leuk natuurlijk. En Poppy Z vind ik ook geweldig, heb al (nou niet allemaal, ok) haar boeken in de kast staan... ga nu stoppen, voor ze me betrappen...)
Not my circus. Not my monkeys.