Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 6 september 2012 om 14:38
quote:snjokorn schreef op 06 september 2012 @ 10:14:
Gefeliciteerd EV. Wat heb je nu gewonnen??
Hopelijk een vette geldprijs a.s. zaterdag, als ik voor het eerst ga meedoen aan de miljoenenloterij (met twee loten).
*droomt verder van een fijn, licht en warm atelier*
Gefeliciteerd EV. Wat heb je nu gewonnen??
Hopelijk een vette geldprijs a.s. zaterdag, als ik voor het eerst ga meedoen aan de miljoenenloterij (met twee loten).
*droomt verder van een fijn, licht en warm atelier*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 6 september 2012 om 19:34
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GEKQLFH7.jpg
Schilderijtje gemaakt vanmiddag. Ik kwam vandaag maar moeizaam op gang, alles leek een onmogelijke taak, maar uiteindelijk redelijk tevreden over mijn 'boos-meisje'.
Was leuk om te doen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WFONXLU.jpg
Schilderijtje gemaakt vanmiddag. Ik kwam vandaag maar moeizaam op gang, alles leek een onmogelijke taak, maar uiteindelijk redelijk tevreden over mijn 'boos-meisje'.
Was leuk om te doen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WFONXLU.jpg
donderdag 6 september 2012 om 19:38
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZSYHJVH.jpg
Zakje gedroogde lavendel, gemaakt van het aller-aller-allerlaatste restje van dat supermooie stofje...
Zakje gedroogde lavendel, gemaakt van het aller-aller-allerlaatste restje van dat supermooie stofje...
donderdag 6 september 2012 om 19:43
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DHZI8XJT.jpg
Nog wat fröbelwerkjes die afgelopen week gemaakt zijn...
Nog wat fröbelwerkjes die afgelopen week gemaakt zijn...
donderdag 6 september 2012 om 20:17
donderdag 6 september 2012 om 20:36
je schilderijtje is erg leuk ikbenik, je hebt een leuke tekenstijl! En het stofje is inderdaad Snoetig (niks meer over hè, zonde!).
Snjokorn, zijn het nu echt de laatste dagen in IJsland voor jou?
Is er ook een prijs voor de eerste die goedenavond zegt?
Goedenavond allen!
Snjokorn, zijn het nu echt de laatste dagen in IJsland voor jou?
Is er ook een prijs voor de eerste die goedenavond zegt?
Goedenavond allen!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
donderdag 6 september 2012 om 21:32
zwaait voorzichtig terug naar Marels.
Akakia: eerlijk gezegd heb ik er zin in (alhoewel de eerste tranen net vloeiden toen een goede vriendin en collega afscheid kwam nemen).
Wat zat er in het kadootje?? *ben niet nieuwschierig en kreeg het van de oppercommissiebaas gewoon zomaar in m'n handen geduwd zovan " geef jij Aka haar cadeautje maar"
Welke spelling moet ik gebruiken voor het woord kado/cadeau
Akakia: eerlijk gezegd heb ik er zin in (alhoewel de eerste tranen net vloeiden toen een goede vriendin en collega afscheid kwam nemen).
Wat zat er in het kadootje?? *ben niet nieuwschierig en kreeg het van de oppercommissiebaas gewoon zomaar in m'n handen geduwd zovan " geef jij Aka haar cadeautje maar"
Welke spelling moet ik gebruiken voor het woord kado/cadeau
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 6 september 2012 om 21:45
quote:snjokorn schreef op 06 september 2012 @ 21:32:
Een pak chocokoekjes om uit te delen. Jullie ook eentje?Dank voor de lekkernij?
Welke spelling moet ik gebruiken voor het woord kado/cadeau iemand die het woord oppercommissiebaas opschrijft, mag voor kado / cadeau / cado / kadeau van mij alle varianten gebruiken!
Een pak chocokoekjes om uit te delen. Jullie ook eentje?Dank voor de lekkernij?
Welke spelling moet ik gebruiken voor het woord kado/cadeau iemand die het woord oppercommissiebaas opschrijft, mag voor kado / cadeau / cado / kadeau van mij alle varianten gebruiken!
donderdag 6 september 2012 om 21:46
quote:Marels schreef op 06 september 2012 @ 21:39:
Zwaaien mag hoor, ik ontplof niet
Ik heb gewoon geen geld meer, terwijl de maand net begonnen is. En da's frustrerend.Da's inderdaad kl*te. Hopelijk heb je het wel uitgegeven aan leuke dingen!
Zwaaien mag hoor, ik ontplof niet
Ik heb gewoon geen geld meer, terwijl de maand net begonnen is. En da's frustrerend.Da's inderdaad kl*te. Hopelijk heb je het wel uitgegeven aan leuke dingen!
donderdag 6 september 2012 om 22:06
En ik moet dus eigenlijk nog vanalles. Ik moet winterschoenen die een vermogen gaan kosten want mijn steunzolen moeten er in passen.
Ik heb met een vriendin afgesproken naar de sauna te gaan, dat moet low budget (afzeggen kan ik niet meer maken).
Ik moet nog een hele maand boodschappen en tanken en het is gewoon op. Zucht.
En dan moeten er nog kosten af; telefoonabonnementen, internetabonnement, sportschool..... Grmbl.
Ik heb met een vriendin afgesproken naar de sauna te gaan, dat moet low budget (afzeggen kan ik niet meer maken).
Ik moet nog een hele maand boodschappen en tanken en het is gewoon op. Zucht.
En dan moeten er nog kosten af; telefoonabonnementen, internetabonnement, sportschool..... Grmbl.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 6 september 2012 om 22:13
Hallo ladies! Ik lees soms nog even mee wat jullie geknutseld hebben. Ben zelf even op een knutselbreak ( behalve wat gehaakte bloemtjes, maar niks speciaals).
Maar ik zag dat Snjokorn hier is en ik wilde je even een goed reis wensen! Het wordt mooi weer dit weekend in Boxmeer! Dus hopelijk kun je bij je rokjes of korte broeken
En bij deze: goede reis!
Maar ik zag dat Snjokorn hier is en ik wilde je even een goed reis wensen! Het wordt mooi weer dit weekend in Boxmeer! Dus hopelijk kun je bij je rokjes of korte broeken
En bij deze: goede reis!