Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 19 juni 2012 om 19:31
Wat een leuk topic!
Ik knutsel alleen met mn dochter van vijf. Kijkdozen maken enzo. Breien en haken ben ik nog in de oefenfase. Ik brei een proefkonijn.
Ik zou ook best wel zelf een kijkdoos willen maken of een poppenhuis oid.
Ik vond vroeger die minibaksteentjes zo leuk. Heb nu een zak gekocht. Maar het is ook zo nutteloos. Wel leuk als je vijf bent of je vijfjarige als smoes gebruikt
Maar als ik sommige creaties hier zie hoort dit er eigenlijk niet tussen
Ik knutsel alleen met mn dochter van vijf. Kijkdozen maken enzo. Breien en haken ben ik nog in de oefenfase. Ik brei een proefkonijn.
Ik zou ook best wel zelf een kijkdoos willen maken of een poppenhuis oid.
Ik vond vroeger die minibaksteentjes zo leuk. Heb nu een zak gekocht. Maar het is ook zo nutteloos. Wel leuk als je vijf bent of je vijfjarige als smoes gebruikt
Maar als ik sommige creaties hier zie hoort dit er eigenlijk niet tussen
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 19 juni 2012 om 19:55
Oooh, Elmervrouw, wat supermooi. Die waxinelichtjes houders zijn zo ongelofelijk mooi! Maak je dat ook op die Tiffanymanier?
En waar haal je al dat glas dan vandaan? En solderen, doe je dat gewoon in de woonkamer?
O, ik voel een nieuwe hobby opkomen....
Maar voordat je zover bent dat je dit moois kan maken, ben je wel heel wat jaartjes verder denk ik. En dan is het natuurlijk nog maar zéér de vraag of het ooit zo mooi gaat worden...
Jij hebt echt een talent!
En waar haal je al dat glas dan vandaan? En solderen, doe je dat gewoon in de woonkamer?
O, ik voel een nieuwe hobby opkomen....
Maar voordat je zover bent dat je dit moois kan maken, ben je wel heel wat jaartjes verder denk ik. En dan is het natuurlijk nog maar zéér de vraag of het ooit zo mooi gaat worden...
Jij hebt echt een talent!
dinsdag 19 juni 2012 om 21:07
Nou ik niet! Weet heb geen naaimachine en weet niet hoe die werkt! (al zou ik het wel willen voor wat ideetjes die ik heb)
Vandaag creatief geweest op mijn werk:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKZWKAGS.jpg
Vandaag creatief geweest op mijn werk:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKZWKAGS.jpg
Not my circus. Not my monkeys.
dinsdag 19 juni 2012 om 21:10