Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH!!!!

DIE SCHATKISTJES!!

Elmervrouw, die vind ik echt HE-LE-MAAL geweldig. Doet u in handel ook?

Die willik voor op mijn nachtkastje om mijn sieraden in te droppen
Had ik al door laten schemeren dat ik dat schatkistje zo mooi vind?
Oh, die sokken zeg, geweldig. Zoiets kan ik dan weer helemaal niet. Ik heb vroeger wel gebreid, maar niet zulk ingewikkeld inbreien-gebeuren.

En mozaïeken vind ik ook heel leuk om te doen. Heb alleen zelf geen spullen daarvoor, maar ik heb wel meegewerkt aan een mozaïekproject hier in het dorp.

Marels: als je op mijn foto klikt, zie je waar die staat en kun je me evt. mailen (alles is uniek en ik heb er dus maar 1 exemplaar van). Ik maak weleens wat voor mensen en in het najaar ga ik voor het eerst op een hobbybeurs staan. Maar ik heb verder geen webwinkel hoor.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuk topic, ik ben ook erg mutserig.

Ik borduur, heb een moestuin, maak allerlei groendecoraties voor in huis en tuin en doe een poging om te haken. Ik hou ook van legpuzzels..

Ik ben activiteitenbegeleidster en kan daar ook lekker m'n gang gaan, erg leuk dus!!

Maar ik gun me er thuis te weinig tijd voor, hang dan voor de tv of achter de pc. Terwijl als ik me er toe dwing om te beginnen ik het hartstikke leuk vind.
anoniem_80053 wijzigde dit bericht op 17-06-2012 21:12
Reden: .
% gewijzigd
quote:Marels schreef op 17 juni 2012 @ 21:02:

Had ik al door laten schemeren dat ik dat schatkistje zo mooi vind? Dat had ik nog niet helemaal begrepen uit je vorige post
Snjókorn falla, á allt og alla
Hoe bedoel je op je foto klikken??

Dat werkt niet helemaal geloof ik
Elmervrouw, wat maak je prachtige dingen!
Oh wacht, dat werkt idd niet zo. Ik wou alleen even aangeven dat ik ook op Blogspot zit. Daar kun je alles wat ik maak, zien (ik quilt ook etc.).
quote:Elmervrouw schreef op 17 juni 2012 @ 20:51:

Een tijdlang heb ik ook tekeningen van Keltische figuren gemaakt. Dat wilde ik ook eens in glas proberen:

[afbeelding]

Veel werk, maar het is gelukt!Helemaal te gek zeg!
Speciaal voor jou dan nog eentje, Lotte:

(Je ziet de kleuren niet zo goed vanwege de achtergrond, maar het zijn de echte ouderwetse pastelglaskleuren. Ik heb hier glas uit oud glas-in-lood raam gebruikt.)
Elmervrouw:

Wat prachtig! Ik vind dat theelichtje en dat schatkistje echt gewèldig! Kunst met een grote K!

Is de heks al uitgebakken? (heb geen verstand van fimo, dus weet niet of dat minuten of urenwerk is!).
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik heb je blog gevonden! Gelukkig herkende ik je echte naam nog toen ik googlede

Zit er een kans in dat het schatkistje te koop is?

Ik heb de heks gebakken en op de foto, even uploaden en dan show ik dr.
quote:Elmervrouw schreef op 17 juni 2012 @ 21:44:

[afbeelding]

Ik ben Lotte niet maar

Deze

Is

Echt

Hélemáál

Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank voor de complimenten!

Zo leuk!!

@Marels: het is er nog, ja.
Dan ga ik je mailen
quote:houston77007 schreef op 17 juni 2012 @ 19:53:

Ik zag pas een leuk boek om van stof kinderknuffels te maken (dieren). Zo leuk. Kreeg gelijk zin. Boek laten staan met de gedachte: knutselen op mijn leeftijd is meutig. Ga er door dit topic toch anders over denken

Knutselen is voor alle leeftijden. Vroeger was er geen tv en waren vrouwen toch altijd aan 't breien en naaien. Toen was het noodzaak 'ledigheid... en hoofdkussens enzo' maar waarom zouden we dat nu ineens niet meer mogen doen? Omdat je boven een bepaalde leeftijd bent?

ach, dan mag je gaan scrapboeken en ben je hip

Lijkt me ook leuk trouwens.. maar eh.. nouja, iets met tijd, discipline, wéér meer spullen enzovoorts.
Later is nu
Wat een gave foto's!!

En ik beken ook hoor. Ik maak sieraden. En heb in het verleden veel gewerkt met fimo.

Maar wat ik mis is inspiratie..
quote:Elmervrouw schreef op 17 juni 2012 @ 20:51:

Een tijdlang heb ik ook tekeningen van Keltische figuren gemaakt. Dat wilde ik ook eens in glas proberen:

[afbeelding]

Veel werk, maar het is gelukt!WOW!
Later is nu
Heksje:

Door onervarenheid krijg ik het gezichtje nog niet voor elkaar. De rest vind ik wel leuk geworden. Op haar rug een cape met een grote zwarte spin er op, daar heb ik nog geen foto van.

Muisje;

En Elmervrouw heeft mail
quote:Elmervrouw schreef op 17 juni 2012 @ 21:44:

[afbeelding]

Waanzinnig, echt!

't Is gaaf hè, complimenten krijgen, maar je verdient ze ook dubbel en dwars hoor.
Elmervrouw Mijn complimenten hoor!! Supermooi.
Heksje is leeuuukk..

Elmervrouw, die voorwerpen van jou zijn echt mooi! Ik doe vrijwilligerswerk bij een kunstatelier en daar zit ook een glaskunstenaar. Kunstenaar dus, die maakt echt niet mooier spul dan jij!

Anne Roos, lastig he, die inspiratie.

Ik had mezelf, na dingen gezien te hebben van 365 dagen projecten, voorgenomen om elke dag in elk geval één foto te maken. Zelfs dat lukt niet, terwijl er genoeg te zien is.. maar.. ik ben weer opnieuw begonnen.

Voor tekenen heb ik me wel eens voorgenomen om elke dag/week (maand ) wat te tekenen, dat in huis staat. Dat gaat ook nog niet zo goed. Vooral doordat ik resultaat wil en dat lukt dat niet binnen 5 minuten ofzo.
Later is nu
Ondanks dat je net bent begonnen Marels, vind ik het gezichtje van de heks goed gelukt. Gezichtjes zijn best lastig te maken.

Ik maakte veel dieren. Daar hoefde geen uitdrukking in het gezicht.
Gezichten zijn ook het moeilijkst he Marels!

Ik vind haar leuk en het muisje lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven