janod wereldkaart-plakt dat?

10-09-2015 19:17 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

op de nieuwe kamer van mijn kleuter, wil ik graag de janod wereldkaart met magneten als muursticker plakken. De muur is geverfd met histor - clean (de makkelijk te schrobben verf...). Obv instructies op andere sites voor andere muurstickers, twijfel ik of het gaat plakken. Daar wordt gesproken dat deze nieuwe latex een spulletje hebben die dat moeilijk maakt. Bij de janod sticker kan ik dat nergens terug vinden. Heeft er iemand ervaringen of tips?

Dank!
Plakt als een dolle op onze net gestucte muur. Ook met wasbare verf geschilderd. Het is trouwens wel het advies om het pas 4-6 wk na het verven te plakken.

Trek er even tijd voor uit om het op de muur te plakken, en pak je liniaal/waterpas etc er maar bij. Het is nogal een precies werkje, maar hier goed gelukt.
Hi boterbloem, Dank voor je reactie! Is dat ook die wereldkaart?
yep, ook de wereldkaart, met die magneetjes erbij. Superleuk!
Fijn te horen dat hij zou plakken, hij lijkt me idd super! Dank je!
Helaas plakt het iets minder dol op onze muur, blijkt nu... De randjes laten elke dag los.

Kan natuurlijk terug naar winkel, maar vind het inmiddels zo'n leuke sticker, dat ik hem liever plakkend maak.

Wie heeft het beste idee? Dubbelzijdig tape (bobbelt dat niet?), lijm op de puntjes of pattex lijmspray?

Iemand goede of slechte ervaringen met vastplakken van muursticker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven