Jarig en ziek

02-06-2012 11:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik denk dat je wel kunt maken om het te laten schieten. Als je uit eten gaat, dan kost het ook geld en het is toch zonde als je er niet van kunt genieten?
Gefeliciteerd!

Ik zou toch even overleggen of het niet mogelijk is om het etentje uit te stellen. Is toch zonde als je niet fit bent?
Oh ja... gefeliciteerd hoor. Dat is wel heel erg onaardig van mij.
Ik zou niet gaan. Gewoon volgende week als je weer beter bent.
Hartelijk gefeliciteeeeeeeeerd. :)

Wacht het nog even af. Ga lekker douchen en douche koud na, dan zal je zien dat je al een heel stuk opknapt.

Is echt een aanrader.
Wat sneu! Maar ziek is ziek! Daar kan je niks aan doen helaas....

Je zou, als je echt een boven natuurlijk aardig karakter hebt ;-) wel je vriend en je vrienden gezellig hun uitje laten hebben, maar dan zit jij alleen en ziek thuis. Maar dan is het voor die vrienden en die andere bijna jarige job niet "verpest".

Beterschap en als nog een fijne verjaardag hoop ik!

Zal in ieder geval niet te lang wachten met afbellen.
-
Ziek is ziek.
-
Gefeliciteerd en blijf lekker thuis, hup snel je bed in en afzeggen voor vanavond
Afbellen en naar bed? Of nog wat paracetamol erin mikken, neusspray halen (en gebruiken), iets tegen de keelpijn halen en toch gaan.

Mijn vorige verjaardag zag ik er ook beroerd uit: de week ervoor had ik mijn teen gebroken en een paar dagen voor mijn verjaardag moest ik naar de kaakchirurg. Ik zag eruit alsof ik in elkaar geslagen was: ik liep mank en de linkerkant van mijn gezicht was helemaal blauw en opgezet door een te enthousiaste kaakchirurg.

Die verjaardag heb ik toen ook maar overgeslagen.
Het is pas 12u.. avond is nog redelijk ver weg, kruip onder je dekens... Slaap wat bij..En kijk hoe je om 5u voelt...

Iig gefeliciteerd...
energystar schreef op 02 juni 2012 @ 11:29:

Heb al een half uur onder de douche gestaan maar echt beter is het niet geworden.
Het koud nadouchen is belangrijk en maakt het verschil.
mevrouwr schreef op 02 juni 2012 @ 11:52:

Het is pas 12u.. avond is nog redelijk ver weg, kruip onder je dekens... Slaap wat bij..En kijk hoe je om 5u voelt...

Iig gefeliciteerd...
Dit dus. Gewoon gaan slapen en straks kijken hoe de vlag hangt. Er wordt ook niemand blij als jij vanavond als een vaatdoek aan tafel hangt.
-
Gefeliciteerd!

De enige tips die ik kan geven; Neus sprayen, paracetamol erin, goede zoute kippenbouillon eten, keelpastille en dan je bed in tot een uur voor je moet vertrekken.

Dan zien hoe je je voelt, nog een paracetamol en sprayen, douchen en feesten proberen toch iets van je avond te maken...

Sterkte ermee!
Gefeliciteerd en beterschap

Bouillon, hot coldrex/citrosan, paar extra paracetamol en even slapen en evt. een goed sterke grog of een scheut daarvan in je hot coldrex.

Voor mij zou het ook uitmaken waar ik zou gaan eten. Bij een duurder en/of sterrenrestaurant zou ik liever fit zijn.

Voor de gezelligheid iets eten (bij eetcafe).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven