Jarig en ziek
zaterdag 2 juni 2012 om 11:24
Wat sneu! Maar ziek is ziek! Daar kan je niks aan doen helaas....
Je zou, als je echt een boven natuurlijk aardig karakter hebt
wel je vriend en je vrienden gezellig hun uitje laten hebben, maar dan zit jij alleen en ziek thuis. Maar dan is het voor die vrienden en die andere bijna jarige job niet "verpest".
Beterschap en als nog een fijne verjaardag hoop ik!
Zal in ieder geval niet te lang wachten met afbellen.
Je zou, als je echt een boven natuurlijk aardig karakter hebt
Beterschap en als nog een fijne verjaardag hoop ik!
Zal in ieder geval niet te lang wachten met afbellen.
zaterdag 2 juni 2012 om 11:40
Afbellen en naar bed? Of nog wat paracetamol erin mikken, neusspray halen (en gebruiken), iets tegen de keelpijn halen en toch gaan.
Mijn vorige verjaardag zag ik er ook beroerd uit: de week ervoor had ik mijn teen gebroken en een paar dagen voor mijn verjaardag moest ik naar de kaakchirurg. Ik zag eruit alsof ik in elkaar geslagen was: ik liep mank en de linkerkant van mijn gezicht was helemaal blauw en opgezet door een te enthousiaste kaakchirurg.
Die verjaardag heb ik toen ook maar overgeslagen.
Mijn vorige verjaardag zag ik er ook beroerd uit: de week ervoor had ik mijn teen gebroken en een paar dagen voor mijn verjaardag moest ik naar de kaakchirurg. Ik zag eruit alsof ik in elkaar geslagen was: ik liep mank en de linkerkant van mijn gezicht was helemaal blauw en opgezet door een te enthousiaste kaakchirurg.
Die verjaardag heb ik toen ook maar overgeslagen.
zaterdag 2 juni 2012 om 12:13
Gefeliciteerd!
De enige tips die ik kan geven; Neus sprayen, paracetamol erin, goede zoute kippenbouillon eten, keelpastille en dan je bed in tot een uur voor je moet vertrekken.
Dan zien hoe je je voelt, nog een paracetamol en sprayen, douchen enfeesten proberen toch iets van je avond te maken...
Sterkte ermee!
De enige tips die ik kan geven; Neus sprayen, paracetamol erin, goede zoute kippenbouillon eten, keelpastille en dan je bed in tot een uur voor je moet vertrekken.
Dan zien hoe je je voelt, nog een paracetamol en sprayen, douchen en
Sterkte ermee!
zaterdag 2 juni 2012 om 12:18
Gefeliciteerd en beterschap
Bouillon, hot coldrex/citrosan, paar extra paracetamol en even slapen en evt. een goed sterke grog of een scheut daarvan in je hot coldrex.
Voor mij zou het ook uitmaken waar ik zou gaan eten. Bij een duurder en/of sterrenrestaurant zou ik liever fit zijn.
Voor de gezelligheid iets eten (bij eetcafe).
Bouillon, hot coldrex/citrosan, paar extra paracetamol en even slapen en evt. een goed sterke grog of een scheut daarvan in je hot coldrex.
Voor mij zou het ook uitmaken waar ik zou gaan eten. Bij een duurder en/of sterrenrestaurant zou ik liever fit zijn.
Voor de gezelligheid iets eten (bij eetcafe).