jarig help!
woensdag 18 juli 2012 om 14:40
Volgende week ben ik jarig, feestje vind ik altijd hartsikke leuk! Nu hoop ik uiteraard op een beetje mooi weer zodat we lekker buiten kunnen zitten, alleen heb ik een probleem: ik heb alleen een klein dakterras waar max 12 man op kan, terwijl er ong 20 man komen.... als het een beetje weer is, is binnen zitten niets natuurlijk..
Nu zat ik te denken om bijvoorbeeld ergens een hapje te gaan eten, maar nu wil ik mensen ook weer niet op kosten jagen. (ik kan natuurlijk niet in iemands portomonnee kijken) Iemand nog leuke tips voor een geslaagd feestje voor een eigenlijk te klein huis?
Nu zat ik te denken om bijvoorbeeld ergens een hapje te gaan eten, maar nu wil ik mensen ook weer niet op kosten jagen. (ik kan natuurlijk niet in iemands portomonnee kijken) Iemand nog leuke tips voor een geslaagd feestje voor een eigenlijk te klein huis?
woensdag 18 juli 2012 om 14:50
kan helaas de deur niet open laten ivm met katten... Heb beneden nog wel een klein balkon, maar daar kan 2 man op, dan staat het vol, haha.. Is ook een wat onpraktisch huis..
(als ik bij ruimte bij dakterras 1 statafel neerzet kan niemand er meer langs....
)
@druifje: ben woensdag jarig, maar vier het zaterdag, en jij?
@druifje: ben woensdag jarig, maar vier het zaterdag, en jij?
woensdag 18 juli 2012 om 14:58
woensdag 18 juli 2012 om 15:10
@Denizcim: uit eten doen we wel meer met verjaardagen op zich, alleen er zijn er een aantal die er geen geld voor overhebben/hebben, terwijl ik ze er wel graag bij wil hebben...
Ik woon vlakbij een groot park, alleen lijkt het me zo'n gesjouw met kratten bier, flessen wijn enz. (met de auto kun je er niet komen namelijk)
@druifje: alvast veel plezier!
@Aureel: zou wel kunnen, maar dan vind ik het niet meer "mijn" feestje, snap je wat ik bedoel?
Ik woon vlakbij een groot park, alleen lijkt het me zo'n gesjouw met kratten bier, flessen wijn enz. (met de auto kun je er niet komen namelijk)
@Aureel: zou wel kunnen, maar dan vind ik het niet meer "mijn" feestje, snap je wat ik bedoel?
woensdag 18 juli 2012 om 15:18
woensdag 18 juli 2012 om 15:34
Maar hun hoeven toch geen geld over te hebben voor een etentje?? Jij wilt ze toch bij het etentje hebben.. dan hoor jij ook te betalen. Datzelfde geldt voor de kroeg. Als iemand mij uitnodigd voor een verjaardag in de kroeg, ga ik er vanuit dat ik niet mn drinken zelf hoef te betalen.quote:Vrouwtje83 schreef op 18 juli 2012 @ 15:10:
@Denizcim: uit eten doen we wel meer met verjaardagen op zich, alleen er zijn er een aantal die er geen geld voor overhebben/hebben, terwijl ik ze er wel graag bij wil hebben...
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
woensdag 18 juli 2012 om 15:43
woensdag 18 juli 2012 om 16:34
Ik zou het lekker in het park vieren met een picknick of bbq. Verzamel bij jou thuis en ga dan met zn allen naar het park. Dan kan iedereen helpen sjouwen. Kratten bier zet je achter op een fiets. Je kan ook in je omgeving vragen of iemand een karretje te leen heeft waar je alle hapjes en drankjes in kunt vervoeren. Anders kan je het feestje ook nog buiten op straat vieren en later de kroeg in gaan zodat je niet te veel overlast veroorzaakt. Als je het in de kroeg viert kan je ook afspreken dat de eerste twee rondjes (of een andere hoeveelheid) voor jouw rekening zijn en dat het daarna op eigen rekening is. Maar in de kroeg schijnt de zon ook niet..