kado "schoonouders"

02-10-2009 16:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik mag binnenkort een weekend met mijn schoonouders mee naar een huisje. Dat hebben ze gehuurd, het hele gezin gaat mee. Ik heb de mensen pas 2x gezien, mijn vriend en ik zijn nog niet zolang bijelkaar.

Nu willen ze alles betalen, huisje, boodschappen, alles!

Ik stelde voor dat wij de drank mee brengen, mag niet.

Nu wil ik ze graag een bedankt kado geven, en ben op zoek naar iets leuks. het hoeft niet duur te zijn maar mag ook best wat kosten, maakt me niet uit wil graag iets origineels.

Wie heeft er tips?

Alvast bedankt!!
Of een zak met appels en ander fruit. Dat wordt vast niet meegenomen en is wel heerlijk op de schaal en gezond.
quote:singalala schreef op 02 oktober 2009 @ 19:06:

Ik zou graag een cadeau van mijn schoonouders willen krijgen na zon weekend... wat een martelgang

Maar zo te hoeren heb je leukere schoonouders...freudian slip?
quote:singalala schreef op 02 oktober 2009 @ 19:06:

Ik zou graag een cadeau van mijn schoonouders willen krijgen na zon weekend... wat een martelgang

Maar zo te hoeren heb je leukere schoonouders...precies. Ik zou even het weekend afwachten of je ze nog wel een bedankje wilt geven...
quote:danivo schreef op 02 oktober 2009 @ 20:29:

[...]

freudian slip?oeps
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Een fotoboek maken van het hele weekendje en dat erna geven als je weer op bezoek gaat.

En met het weekend zelf lekker gebak meenemen voor bij de koffie, lust iedereen en is altijd goed.
Misschien iets wat je met z'n allen kunt doen tijdens het weekend? (bordspel, rondleiding door de stad, museum etc)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven