Kado schoonvader
dinsdag 4 augustus 2015 om 17:00
Ik weet het echt even niet. Mijn schoonvader is morgen jarig, maar heb geen inspiratie. Hij houdt van fietsen en wandelen. En dat is het dan ook gelijk wel zo'n beetje. Hij houdt niet van boeken, koken, reizen, hotels, uit eten gaan (tenzij het veel en goedkoop is) of andere luxe producten. Qua drank vindt hij rode wijn en koffielikeur lekker, maar dat heb ik hem in de 15 jaar dat ik hem ken natuurlijk al tig keer kado gedaan
.
Iemand ideeën?
Iemand ideeën?
dinsdag 4 augustus 2015 om 17:17
En anders toch maar weer die drank. Tja als hij daar het meest gelukkig mee is wie zijn wij dan om hem perse iets origineels door de maag te splitsen.
Mijn vriend geeft diverse mensen al jarenlang hetzelfde, hij heeft het zelfs al op voorraad staan. Mij lijkt het wat voorspelbaar (maar van iemand met autisme zoals mijn vriend is dat niet bij bijzonder) maar iedereen lijkt er oprecht blij mee te zijn.
Nu is er wel een probleem omdat 1 van de cadeaus niet meer leverbaar is. Hmmm eens kijken hoe hij dit gaat oplossen eigenlijk.
Mijn vriend geeft diverse mensen al jarenlang hetzelfde, hij heeft het zelfs al op voorraad staan. Mij lijkt het wat voorspelbaar (maar van iemand met autisme zoals mijn vriend is dat niet bij bijzonder) maar iedereen lijkt er oprecht blij mee te zijn.
Nu is er wel een probleem omdat 1 van de cadeaus niet meer leverbaar is. Hmmm eens kijken hoe hij dit gaat oplossen eigenlijk.