Kan niet slapen!!
donderdag 1 april 2010 om 01:45
donderdag 1 april 2010 om 01:47
Ik ben nog een essay aan het verbeteren en nakijken op spelling en grammatica enz.
Geheel Engelstalige opleiding en ik spreek en schrijf normaal vloeiend (mijn Nederlands is slechter) maar op dit tijdstip zie ik sommige dingen echt niet meer..
(ik schreef net Orgasmisation ipv Organisation?
)
oh en nee hoef er niet vroeg uit.. geen college morgen en de deadline is 12.00 dus kan wel lekker wat langer slapen!
Geheel Engelstalige opleiding en ik spreek en schrijf normaal vloeiend (mijn Nederlands is slechter) maar op dit tijdstip zie ik sommige dingen echt niet meer..
(ik schreef net Orgasmisation ipv Organisation?

oh en nee hoef er niet vroeg uit.. geen college morgen en de deadline is 12.00 dus kan wel lekker wat langer slapen!
donderdag 1 april 2010 om 01:53
Ja, 1e kind. Slaap nu heel slecht, laatste loodjes he. Veel last van maagzuur, bekkeninstabiliteit en voorweeen. Pak mijn slaap ook overdag, dus 's nachts ben ik vaker wakker.
Fijn dat je er niet vroeg uit hoeft. Dat piekeren, misschien een blocnote naast je bed leggen? Dan kun je dingen opschrijven en je hoofd wat leger maken.
Fijn dat je er niet vroeg uit hoeft. Dat piekeren, misschien een blocnote naast je bed leggen? Dan kun je dingen opschrijven en je hoofd wat leger maken.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
donderdag 1 april 2010 om 01:58
neeeee ik moet er wel vroeg uit, kga het nogmaals proberen en anders....tot zo haha.
Trusten allemaal (hoop ik) en bedankt voor het vermaak.
Daniter suc6 met je essay.
Carrera met het maagzuur en alle andere kwaaltjes (denk maar aan het mooie wondertje wat er aan komt)
Hemera have fun met ncis.
Noahtb en cakecup trusten...
Als ik iemand vergeten ben, sweet dreams.
Hopelijk niet tot ziens(op dit moment dan hihi)
Trusten allemaal (hoop ik) en bedankt voor het vermaak.
Daniter suc6 met je essay.
Carrera met het maagzuur en alle andere kwaaltjes (denk maar aan het mooie wondertje wat er aan komt)
Hemera have fun met ncis.
Noahtb en cakecup trusten...
Als ik iemand vergeten ben, sweet dreams.
Hopelijk niet tot ziens(op dit moment dan hihi)
donderdag 1 april 2010 om 01:58
donderdag 1 april 2010 om 02:01
Haha, ja ben al sinds november fulltime thuis vanwege dat bekken. Het wachten komt me m'n neus uit! Gisteren merkte de vk nog fijntjes op dat het waarschijnlijk nog wel een maand duurt, gezien mijn lage bloeddruk en de hoeveelheid vruchtwater. Ughh.
Gelukkig is manlief ziek thuis sinds maandag, heb ik wat aanspraak. (En iemand om me in en uit bed te helpen. Heerlijk!)
Gelukkig is manlief ziek thuis sinds maandag, heb ik wat aanspraak. (En iemand om me in en uit bed te helpen. Heerlijk!)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.