Kan niet slapen!!

01-04-2010 01:40 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een gedoe, ben er al 4x uitgekomen en terug gegaan. Val gewoon niet in slaap! Nog meer mensen die niet kunnen slapen?

Kben nu maar tv aan t kijken, docu over verwende en luie kinderen.
Ik ben begonnen aan een inhaalrace van afleveringen NCIS
Kan ook niet slapen, heb comedy central aan en lees wat hier rond.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ik ben er ook nog..
zow dat zijn snelle reacties, hahaha.

Moeten jullie vroeg op? Ik wel 8 uur pfff.
Nee, hier niet vroeg op gelukkig, als ik wil kan ik de hele dag in bed liggen. 37 weken zwanger, dus ik hoef lekker helemaal niks.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ja, ben ook nog wakker...
Ik iets vroeger als jij maar ik heb een chronisch slaapgebrek dus dat is niet erg..

Zit je iets dwars dat je niet kunt slapen?
Oh en nee, gelukkig hoef ik niet vroeg op morgen!
gefeliciteerd carerra. 1e kind?

Ik word trouwens gek van al die naakte bel me wijven op tv!
Ik ben nog een essay aan het verbeteren en nakijken op spelling en grammatica enz.

Geheel Engelstalige opleiding en ik spreek en schrijf normaal vloeiend (mijn Nederlands is slechter) maar op dit tijdstip zie ik sommige dingen echt niet meer..

(ik schreef net Orgasmisation ipv Organisation? :P)

oh en nee hoef er niet vroeg uit.. geen college morgen en de deadline is 12.00 dus kan wel lekker wat langer slapen!
ow nee er zit me niets dwars, niets ergs dan.

Vriend en ik hebben de sleutels van ons huis (nieuwbouw) en zit me te bedenken wat we nog moeten doen. Vandaag zijn de muren gespoten, ben er erg blij mee. Maar dat houd me dus wakker hahaha.
orgasminisation haha , misschien leuke naam voor al die naakte wijven op tv als ze een bedrijfje beginnen.
waarom zijn jullie nog wakker?
Kijk, gat in de markt..
Ja, 1e kind. Slaap nu heel slecht, laatste loodjes he. Veel last van maagzuur, bekkeninstabiliteit en voorweeen. Pak mijn slaap ook overdag, dus 's nachts ben ik vaker wakker.

Fijn dat je er niet vroeg uit hoeft. Dat piekeren, misschien een blocnote naast je bed leggen? Dan kun je dingen opschrijven en je hoofd wat leger maken.
Notebook meldt zich ook. Orgasmisation als gat in de markt klinkt aannemelijk.
@ kiss is de docu die je kijkt die op SBS6?

*studie ontwijkend gedrag*
neeeee ik moet er wel vroeg uit, kga het nogmaals proberen en anders....tot zo haha.

Trusten allemaal (hoop ik) en bedankt voor het vermaak.

Daniter suc6 met je essay.

Carrera met het maagzuur en alle andere kwaaltjes (denk maar aan het mooie wondertje wat er aan komt)

Hemera have fun met ncis.

Noahtb en cakecup trusten...

Als ik iemand vergeten ben, sweet dreams.

Hopelijk niet tot ziens(op dit moment dan hihi)
Nah, die vrouwen zitten vast allemaal de plak bij louche bureautjes.

Het is een mooi woord, dan weer wel.

Lastig Carrera, ben je het wachten al beu?

Ik wist rond die tijd van gekkigheid niet meer hoe ik moest liggen, rusteloze benen, en at een pakjes rennies per dag. Heerlijk, zwanger zijn
Truste..
ow die docu is afgelopen, was inderdaad op sbs.
ojee, nu weer het probleem van het blijven hangen op het forum hahaha tis ook zon verslaving!
Haha, ja ben al sinds november fulltime thuis vanwege dat bekken. Het wachten komt me m'n neus uit! Gisteren merkte de vk nog fijntjes op dat het waarschijnlijk nog wel een maand duurt, gezien mijn lage bloeddruk en de hoeveelheid vruchtwater. Ughh.

Gelukkig is manlief ziek thuis sinds maandag, heb ik wat aanspraak. (En iemand om me in en uit bed te helpen. Heerlijk!)
Truste. *pakt nog 'n Russische thriller in de hoop dat de overload aan personages met onuitspreekbare namen de oogjes snel zal doen dichtvallen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven