Kan niet slapen!!

01-04-2010 01:40 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een gedoe, ben er al 4x uitgekomen en terug gegaan. Val gewoon niet in slaap! Nog meer mensen die niet kunnen slapen?

Kben nu maar tv aan t kijken, docu over verwende en luie kinderen.
Leuke opmerking Carrera, nu staat er geproest op m'n mooie opname ..

Echt ligt echt niet m'n apperatuur, dit is niet voor me weggelegd.

Gebed zonder eind dus Solomio... Ik weet het ook niet..
Mijn ogen vallen al dicht sinds een uur of 10 gisteravond, maar slapen ho maar. Ik ga toch maar weer een poging wagen.

Trusten, hoop ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Succes dan!

Hopelijk slapen jullie snel. Ik ga proberen of een hete douche werkt.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ik heb zin in chocola, heul veul chocola.
Ik ook... En in chocolademelk..
Het is jammer genoeg al bijna tijd voor ontbijt maar anders zou chocolademelk met rum (bumba heet dat geloof ik) er nu wel ingaan.
Dat lijkt me echt niet te zuipen..

Ik vind net een blikje gecondenseerde melk en zit er ernstig over na te denken over caramel te gaan maken. Maarja, waar eet ik dat bij?
Sjips, kan ook niet slapen...

Ben helemaal niet fit en houd vriend ook wakker met mn gedraai en gehoest..dus dan maar ff achter de pc...

Anyone else still here??
Ik. Nogsteeds..
Damn..frustrerend heh..
Hoe was je melk???

Ik heb ook trek maar niks in huis..

Vreselijk trek in brood met speculoos...
Ik werd juist om 4 uur wakker, lag al heerlijk te slapen en heb normaal geen enkele moeite om in slaap te vallen.. Ik ben altijd tamelijk laat in bedtijden, maar laatste tijd juist moe en op tijd erin, voor mijn doen zeker!!

Dus vannacht ook bijtijds, maar werd wakker van een irritant rondcircelende helicopter in de buurt: aansterkend geluid afgewisseld met afzwakkend. En eenmaal klaarwakker ben ik er maar uit gegaan.Normaal ben ik iemand die overal doorheen slaapt, zelfs de wekker soms

Maar vandaag naar de belastingdienst geweest en na dat wakker worden ga je dan toch piekeren opeens.. Dus toch maar ff afleiding gezocht en nu hoop ik zo nog ff 2 uurtjes te pitten..

Truste iedereen,

succes met de zwangerschap, de laatste loodjes, Carrera, spannend hoor. Veel melk drinken tegen maagzuur. Ik had dat bij mijn zoontje. Wie weet wordt het een jongen dus?! Nog even volhouden, en die verloskundigen zitten er wel vaker naast hoor, kan elk moment zo ver zijn.. en dan heb je ook slapeloze uurtjes, maar dan anders, hahaha. Geen maagzuur of zo meer. Sterkte met bevalling en geniet maar volop daarna van je kersverse nieuwbakken heerlijke kindje! (ik geniet nog elke dag van mijn kinderen en die zijn nu 19 en 14!!)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Goede morgen iedereen, ik hoop dat jullie uiteindelijk toch nog lekker geslapen hebben. Ik wens iedereen 'n hele fijne dag!
goodmorning! Pfff slaap ik eindelijk word ik 6 uur wakker terwijl pas 8 me wekker gaat hahaha.

jullie liggen vast nog lekker te slapen, behalve noteboek dan hihi.

Jullie hebben aardig doorgekletst vannacht, leuk om te lezen.

Ik ga maar snel douchen en al die andere onmenselijke vrouwen dingen!

*ochtendhumeur*
quote:kiss86 schreef op 01 april 2010 @ 08:10:

jullie liggen vast nog lekker te slapen, behalve noteboek dan hihi.

Ik ben al gedoucht en aangekleed en ik ga zo de deur uit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wij zijn helden!
Niet mee kunnen schrijven maar ook niet kunnen slapen.

Dochter begon een half uur nadat ik naar bed was gegaan met spugen. Even geprobeerd om haar in haar eigen bed te laten slapen maar dat werkte niet.

Aangezien pappa maandag zijn spullen heeft gepakt en vertrokken is was zijn kant van het bed toch leeg dus heb haar daar maar neer gelegd en zo af en toe toch een beetje geslapen.

Heel veel sterkte allemaal met wakker worden en wakker blijven.

Om de dag vast goed te beginnen

NOg meer mensen die niet kunnen slapen? Lig er al sinds 10 uur in, tig keer eruit geweest, over een paar uurtjes gaat de wekker, morgen werken.... Oja, en dan ook nog zwanger
Ik ben er nog!
@ daniter ik stem voor orgasmisation Ik ben nog wakker omdat ik gewoon een heel slecht ritme heb. Heb helaas geen boeken meer hier dus in slaap vallen zal nog wel even dure. Misschien zometeen maar eens proberen weg te dommelen met discovery :-).

Alvast slaap lekker allemaal !
Hoop toch wel dat je de afgelopen 13 dagen íéts geslapen hebt!
Wow zie nu pas dat die opmerking van daniter al errugggg oud is, sorry ben blijkbaar toch slaperiger dan ik dacht
Ik ga het nog een keertje proberen...
goodluck.
Kan ook niet slapen............
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven