Karwei outlet Utrecht Overvecht

03-01-2014 14:09 4 berichten
Onze tuinset is hoognodig aan vervanging toe. De tafel valt bijna om en ik denk dat we deze zomer ook niet meer op de stoelen durven te zitten. Hebben dit setje ooit om marktplaats gekocht voor 25 euro zodat we tenminste iets hadden. Nu wil ik graag iets nieuws voor 2014 en volgens mij is het nu wel een goed moment om iets te kopen (Sale en showroommodelen). Via google zag ik dat er een Karwei outlet is in Utrecht. Nu vind ik vaak de meubelen en woonassesoires leuk bij de Karwei. Ik woon echter 50km vanaf Utrecht en vroeg me af of iemand er wel eens is geweest? Is het rommel wat ze daar verkopen? Bijvoorbeeld incompleet en weinig keus. Niet dat ik voor 1,5 stoel en een beschadigde tafel die kant op ga rijden. Graag hoor ik jullie ervaringen!!
Alle reacties Link kopieren
Is niet echt rommel, maar ook niets spectaculairs. Klein ook (volgens mij kleiner dan 'gewone' Karwei).

Ik ben er twee keer geweest en heb er volgens mij geen tuinset gezien toen.

Zelf zou ik het absoluut niet de moeite waard vinden om hiervoor 50 km te rijden.
Ik woon er vijf minuten lopen vanaf, kan wel es gaan kijken voor je als je wilt.
Ik heb in Utrecht gewoond en ben daar wel regelmatig binnen geweest. Er staan altijd wel wat tafels en genoeg stoelen, maar inderdaad geen hele sets wat jena1981 al zei. Als het je niet zoveel uitmaakt hoe je set eruitziet, dan kun je daar best deugdelijke stoelen en tafels vinden volgens mij.

Maar ik zou er zeker niet 50 km voor gaan rijden. Dan is het een zware domper als je binnenkomt.

Ik denk dat je eigenlijk alweer net te laat bent om nog wat keus te hebben uit oude modellen bij de gemiddelde zaak. Begint de sale van tuinmeubelen niet zo rond september, oktober?

Wij gaan komende lente en zomer nog met onze oude troep (een oude houten keukentafel met wat plastic kuipstoeltjes) doen en dan in het najaar wil ik graag voor een mooie set kijken in de opruiming.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven