Kat bijt kerstlampje stuk

20-12-2013 16:06 9 berichten
Mijn kat heeft net een kerstlampje stuk gebeten. Ik zag geen glas in haar bekkie en ik heb de scherven opgeruimd. Kan toch wel afwachten hoe het gaat of moet ik op voorhand al naar de dierenarts (waar ik ongeveer elke maand zit, dus dat liever niet ).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even bellen en vragen aan de assistente
hier 1x gehad met glas in de bek.

Glas verwijderd, beetje passen en meten kwamen we op ongeveer 1 lampje uit. Hebben het verder laten gaan.

Kater hobbelt nog steeds vrolijk rond en is het niet verleerd...Niks lekkerders als kerstboomlampjesglas.

Ze doen het ook min of meer per ongeluk ofzo...het start met een kopje geven, dan komen die mondhoeken in de buurt, lampje ''glipt'' naar binnen en ''hap''!
quote:little_angel89 schreef op 20 december 2013 @ 16:49:.

Ze doen het ook min of meer per ongeluk ofzo...het start met een kopje geven, dan komen die mondhoeken in de buurt, lampje ''glipt'' naar binnen en ''hap''!

Kan de beste overkomen! Per ongeluk een lampje eten.

TO, heb je het idee dat er geen glas doorgeslikt is?
Lust ie ontbijtkoek?
Ontbijtkoek?
Als er stroom op staat kan dat haar laatste hap zijn. Dus liever led- of andere zwakstroomlampjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je googled dan vind je op verschillende websites het advies om wat leverworst te geven met wat stukjes watten. Dan gaan de watten om de scherpe stukjes heen zitten en passeert het gewoon het maag darm kanaal.
Volgens mij heeft ze het lampje alleen stuk gebeten en geen glas binnen gekregen. We wagen het er maar op. Bedankt voor de reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven