Kat kwijt in huis

15-07-2010 23:39 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn kat kwijt!!!

Ik heb een huiskat dus die nooit buitenkomt. De kans dat ze naar buiten is gegaan is nihil. Dus ik ben haar gewoon kwijt geraakt binnenshuis.

Ik ben gisterenochtend vroeg weggegaan naar een andere stad en ging vanmiddag weer terug naar huis.

Vanaf mn thuiskomst tot vanavond heb ik haar niet gezien/gehoord.

Daar ik een trauma heb overgehouden aan het dood vinden van een vorige kat durfde ik haar ook niet te zoeken.

Mijn vriend heeft drie keer het hele huis doorzocht en heeft haar ook niet kunnen vinden.

Ik ben nu met mn vriend mee naar zijn huis want ik kan niet in mijn huis slapen met het idee dat zij ergens dood ligt.

We gaan morgen weer verder zoeken.

Hebben jullie enige tips waar ik zou kunnen zoeken? Of wat ik moet doen?
quote:meds schreef op 16 juli 2010 @ 01:39:

niet alleen katten trouwens, het kan ook met MENSEN. Die gaan ook overal op de meest onverwachte plaatsen dood. En altijd als jij daar net geen zin in hebtGelukkig zijn daar goeie oplossingen voor, Meds. Hoeft er niemand een trauma te krijgen omdat 'ie onverwachts met een dood mens te maken krijgt.

Keurig getimed, tegelijk met z'n allen
quote:mastermind schreef op 16 juli 2010 @ 01:47:

[...]

Gelukkig zijn daar goeie oplossingen voor, Meds. Hoeft er niemand een trauma te krijgen omdat 'ie onverwachts met een dood mens te maken krijgt.

[afbeelding]

Keurig getimed, tegelijk met z'n allengaat mij iets te ver... vanwege een kat ......
quote:meds schreef op 16 juli 2010 @ 01:41:

[...]

het zou kunnen, ware het niet dat ik vermoed dat TO ook niet zo'n zin heeft om zichzelf dood aan te treffen

is het dan mogelijk om jezelf dood aan te treffen ?

arggggggggggggggg heb een trauma opgelopen op het forum
quote:mastermind schreef op 16 juli 2010 @ 01:36:

En nog steeds geen TO... Mag toch hopen dat ze ah zoeken is.

Ik vermoed dat TO al lang in de armen van vriend in dromenland is. Haar buuv houdt immers wel een oogje in het zeil.

Onvoorstelbaar.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:miranda1965 schreef op 16 juli 2010 @ 01:50:

[...]

is het dan mogelijk om jezelf dood aan te treffen ?

Ja hoor

quote:mastermind schreef op 16 juli 2010 @ 01:54:

[...]

Ja hoor

[afbeelding]
he verdomme...

heb ik dus vorige week voor niks een verkoudheid opgelopen he... stomme (binnen)kat was tussen de hor boven door geglipt en zat prinsheerlijk op het nok van het dak bij de buren... te eigenwijs om te komen ... en niet bij te komen... dus cour met dr domme hoofd om de 10 minuten naar buiten om maar te kijken of ze er nog zat... had dus gewoon lekker in bed moeten gaan liggen... goede tip voor de volgende x... hoef ik tenminste niet tot half 5 op te zitten on mn kans af te w88 een kat van het dak te tillen...
Ja... Mijn kat zat twee weken geleden in de boom en durfde er niet meer uit, ik had natuurlijk gewoon na een paar dagen moeten gaan kijken of 'ie er nog zat....
Meds.. briljant.. werkelijkwaar!!

TO: Heb je je kat al gevonden??? GA EENS ZOEKEN!!!!!!!!
TO: Ik hoop dat je heb weten los te rukken van je 'trauma' en dat je om 5.00 vanochtend opgestaan bent en de kat in blakende welstand gevonden hebt.

En dan meteen een suggestie voor je volgende topictitel:

'Ongeschikte katteneigenaar zoekt een véél beter thuis voor haar kat.'
Ik hoop dat TO vrij is vandaag, anders duurt het nog een hele dag voordat ze kan gaan zoeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 16 juli 2010 @ 07:30:

Ik hoop dat TO vrij is vandaag, anders duurt het nog een hele dag voordat ze kan gaan zoeken.Nouja TO kán zoeken, ze verdomd het alleen.. stel je voor dat ie ergens dood ligt te wezen door haar nalatigheid!
quote:Kabouter23 schreef op 16 juli 2010 @ 07:34:

[...]

Nouja TO kán zoeken, ze verdomd het alleen.. stel je voor dat ie ergens dood ligt te wezen door haar nalatigheid!Als ie dood is, is ze al te laat. Maar stel dat hij erg ziek is, en al 2 dagen geen water heeft gedronken. Ik begrijp niet dat als je 1,5 dag weg bent zo weer uit huis kan vertrekken zonder dat je weet of je kat wel ok is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee, dat begrijpen we allemaal niet..

Ik zou geen seconde rust hebben, zowieso zeg ik ze allemaal even gedag voor ik van huis ga, dat ik iig weet dat ze er allemaal zijn en er niet 1 nog ergens opgesloten zit (Coon gaat graag mee in de badkamer!!) check altijd de ramen even, en als ik een was ga draaien moet ik ook altijd alle katten even zien voor ik hem aanzet (zag een keer een nieuwsitem dat er een kat was meegewassen, dat is niet goed voor ze)

Misschien ben ik gewoon overbezorgd wbt mijn katten
En TO.. al aan het zoeken?
quote:mastermind schreef op 16 juli 2010 @ 01:47:

[...]

Gelukkig zijn daar goeie oplossingen voor, Meds. Hoeft er niemand een trauma te krijgen omdat 'ie onverwachts met een dood mens te maken krijgt.

Wat voor oplossingen dan? Ik ken iemand (vrij jonge vrouw nog) die werd wakker naast haar man in bed, man was die nacht overleden, compleet onverwacht. En wat dacht je van het aantreffen van iemand die zelfmoord gepleegd heeft?

Het is trouwens een bekend 'moeilijk' iets uit de gezondheidszorg. Het vinden van overleden patienten. Hakt er behoorlijk in, kan ik je uit ervaring vertellen, ook al is het dan enigzins 'verwacht', zoiets blijft erg schokkend.

Maar goed lekker of topic.

Ik snap ook niet dat jullie die kat niet zijn gaan zoeken, en dan ook nog weggaan?? Kom op zeg!
Zou TO lekker geslapen hebben?
Ik zie dit topic nu pas, ook bij mij kan het er niet in dat TO niet is gaan zoeken, trauma of niet. Als ze van de vorige ervaring zo'n trauma heeft opgelopen had ze in therapie moeten gaan. En nooit meer een dier nemen.

Ik was afgelopen zaterdagavond en bijna de hele zondag mijn oude zieke kat kwijt. Beessie is 17 of 18. Je wilt niet weten hoe vaak ik de zolder, het washok, de slaapkamers heb doorzocht. Niet alleen ik maar mijn vriend ook. Buiten gekeken of ze in de dakgoot zat, vriend is zelfs het dak nog op geweest. Geen poes. Tot 's avonds een uur of 9 ze ineens op de trap stond. Ik heb me wezenloos gezocht, en oh man oh man wat was ik blij dat ze er weer was.

Zal TO lekker en fijn geslapen en gedroomd hebben?
Het is nu bijna half 9.. heb jij je kat al gevonden?

Ik neem aan dat je vanochtend op zijn laatst om 6 uur al op zoek was..
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Heel raar misschien maar, als je zo'n 'los' fornuis hebt; kijk daar eens achter! Een vriendin heeft zo haar kat eens terug gevonden die idd ook kwijt in huis was

Verder; misschien kelder, zolder, in kledingkasten....?
Ik hoop dat de kat van TO inmiddels gewoon weer vrolijk in de vensterbank zit te wachten tot zijn vrouwtje thuiskomt.....

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:Ayla520 schreef op 16 juli 2010 @ 08:27:

Ik hoop dat de kat van TO inmiddels gewoon weer vrolijk in de vensterbank zit te wachten tot zijn vrouwtje thuiskomt.....

[afbeelding]
quote:Ayla520 schreef op 16 juli 2010 @ 08:27:

[afbeelding]
Nou zeg, zoiets doe je toch niet?? Ik snap ook niet dat de vriend het goed vond dat TO met hem mee ging naar zijn huis.

Ik hoop dat je nu echt aan het zoeken bent Everose. Je kat kan wel ergens doodziek liggen te zijn en jij staat lekker met een pak brokjes te rammelen om vervolgens de deur achter je dicht te trekken en te gaan slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven