Kat slaat me

23-05-2020 10:08 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Wij hebben een kater van 2,5 jaar oud. Wanneer ik met luidspreker bel of een filmpje luister op mijn telefoon/laptop dan haalt hij naar me uit. Dit ook wanneer ik mijn stem verhef. Hij haalt altijd uit maar mij. Naar mijn partner of zoontje doet hij dit nooit terwijl mijn partner ook met luidspreker kan bellen en filmpjes luistert/hetzelfde doet als mij. Dit zonder boze kater.
Wanneer ik rustig op de bank lig te lezen op mijn e-reader bijt hij me uit het niets. Zijn oren zijn op zulke momenten ook plat naar achteren en ogen half dicht.
Hij is verder wel vaak lief, geeft hij kopjes, komt bij me liggen etc.

Maar inmiddels ben ik er een beetje klaar mee om bijna elke dag klappen te krijgen. Iemand enig idee waarom dit altijd bij mij is terwijl ik niets vreemds doe.
anoniem_398215 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 10:16
8.41% gewijzigd
truusperenat schreef:
23-05-2020 21:18
Ben blij dat je het nu begrijpt

Nou hè truus, ik vind het ook bijzonder ongepast om komkommer te serveren zonder dipsaus of blokje kaas. Daar mag best eens wat van gezegd worden. Ik neem aan dat jij je cavia ook geen droge komkommer voert?
Alle reacties Link kopieren
Sjonge, ik had die komkommer niet moeten noemen. Niet alleen katten kunnen er niet tegen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik ben goed voor mijn dieren. Aan al hun behoeftes wordt voldaan, plus nog een vette portie liefde. Dan ga ik me niet laten bijten of zo. Dat accepteer ik ook niet van mijn paarden en honden dus zou ik dat van mijn kat ook niet doen.

Is toch logisch?
iones schreef:
24-05-2020 14:36
Ik ben goed voor mijn dieren. Aan al hun behoeftes wordt voldaan, plus nog een vette portie liefde. Dan ga ik me niet laten bijten of zo. Dat accepteer ik ook niet van mijn paarden en honden dus zou ik dat van mijn kat ook niet doen.

Is toch logisch?

Hoe reageren paarden eigenlijk op komkommers?
RikM schreef:
24-05-2020 14:46
Hoe reageren paarden eigenlijk op komkommers?
Hongerig.
https://youtu.be/Eq5jfelEdX4
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-05-2020 14:46
Hoe reageren paarden eigenlijk op komkommers?
Zou het niet weten, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat als je er een voor hun neus houdt, dat ze er een keer een hap van nemen.
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik een komkommer in mn hand houd, is dat al voldoende afschrikkend voor de kater?
Of moet ik de komkommer ook opgooien terwijl ik de kat in zn ogen staar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven