Katten dieetvoer?
zondag 8 maart 2020 om 15:41
Hallo mede kattenslavinnen,
Ik zit met een dingetje waar ik jullie info voor kan gebruiken.
Balin heeft tegenwoordig dieetvoer tegen blaasgruis en nu geef ik hem Biofood, een prima brok, maar hij eet daarvan alleen de helft van de nogal kleine brokjes en de andere helft laat hij vallen en kijkt er niet meer naar om, met als gevolg dat ik in feite de helft weg kan gooien.
Nu het volgende. Nu heb ik Advance veterinary diet gevonden en Kattovit urinary diet gevonden. Is iemand bekend met deze brokken? Zijn ze ook erg klein of groot? Worden ze met smaak gegeten?
Nu zag ik natuurlijk ook Hill's en Royal canin, maar de eerste vind ik te duur en de tweede te ranzig.
Wie heeft het antwoord?
Ik zit met een dingetje waar ik jullie info voor kan gebruiken.
Balin heeft tegenwoordig dieetvoer tegen blaasgruis en nu geef ik hem Biofood, een prima brok, maar hij eet daarvan alleen de helft van de nogal kleine brokjes en de andere helft laat hij vallen en kijkt er niet meer naar om, met als gevolg dat ik in feite de helft weg kan gooien.
Nu het volgende. Nu heb ik Advance veterinary diet gevonden en Kattovit urinary diet gevonden. Is iemand bekend met deze brokken? Zijn ze ook erg klein of groot? Worden ze met smaak gegeten?
Nu zag ik natuurlijk ook Hill's en Royal canin, maar de eerste vind ik te duur en de tweede te ranzig.
Wie heeft het antwoord?
zondag 8 maart 2020 om 16:03
Ben ik nog niet tegengekomen.PoesinBoots schreef: ↑08-03-2020 16:01Niet echt wat je vraagt maar Sanabelle heeft ook urinary.
Heel betaalbaar en mijn katten hebben het jaren met plezier gegeten.
Waar wordt dat verkocht?
Edit: Ik heb het gevonden bij Bitiba en de recensies zijn erg hoopvol, dus dat ga ik de volgende keer bestellen.
Bedankt Poes.
zondag 8 maart 2020 om 16:49
zondag 8 maart 2020 om 21:28
Bij Zooplus staan foto's van klanten, dan kun je zien hoe groot de brokken zijn.
https://www.zooplus.nl/customerpictured ... kat/626108
https://www.zooplus.nl/customerpictured ... kat/626108
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 8 maart 2020 om 21:34
De kwaliteit van dieetbrokken is niet gegarandeerd met een hoge prijs.
Het fijne van Zooplus vind ik overigens dat ze heel duidelijke ingrediëntenlijsten bij de producten hebben.