Kellogs Vintage servies

02-08-2010 21:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje was vanavond bij ons en vertelde dolenthousiast over het Kellogs Vintage servies, dat het echt het geweldigste servies was dat ze ooit gezien heeft. Ik ben er zelf niet zo kapot van, maar ik wil haar graag een plezier doen en ze is bijna jarig. Het is alleen, voor zover mijn googleresultaten, niet echt meer te krijgen in Nederland. Hier en daar nog wat op marktplaats en verder te bestellen uit het buitenland. Heeft er iemand een idee of het nog ergens makkelijker te krijgen is? Of heeft iemand er iets van staan dat toch niet gebruikt wordt?

Het gaat om dit spul, met de kindjes, niet de 'Superman':

Volgens mij heb ik het vorige week nog tussen de opruiming-spullen bij de V&D gezien. Weet niet of ze het bij elk filliaal verkopen.
Daar had ze het inderdaad over, zo kwamen we erop. Dat het bij de V&D dus uit de collectie gaat en ze in de opruiming al wat dingen had gekocht. Daarom ben ik op zoek naar een andere plek waar het verkocht wordt. Maar dank voor de tip!
AH verkocht het ook, en zo af en toe zie ik in "mijn" AH nog wat ervan staan.
Ik heb net een waterkan + glazen gekocht (ze hadden ook bakjes etc) in een winkeltje op Texel
ebay en dan heb je de echte oude meuk
Bob, is dat een AHXL?

Zwup, Texel is een tikkeltje aan exact de andere kant van het land
Een "gewone" AH.. Misschien kan je AH mailen?
Ja inderdaad, ik zag het vrijdag bij v&d liggen! (en ik heb er 2 grote borden van, ooit bij AH gekocht. Hoef ze niet meer, maar alleen al aan verzendkosten betaal je je scheel denk ik)
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 02 augustus 2010 @ 21:49:

Bob, is dat een AHXL?

Zwup, Texel is een tikkeltje aan exact de andere kant van het land Ik had al het vermoeden dat het niet heel dichtbij/handig zou zijn
In welke regio woon je TTB?
Ik heb er ook wat borden en mokken van, ooit bij AH gekocht. Ik heb er ook een dienblad van.

Het is inderdaad een leuk servies, hopelijk kun je het nog vinden!
In het zuiden Ann Liv, jij?
Ook! (N.Br.)
Wil je me even mailen op ti-ta-tuttebelle@hotmail.com?
Heb je net gemaild. Hoop dat het is gelukt via m'n mobiel!
Ik kan even niet inloggen bij hotmail (weirrrrd) maar ik heb de borden vandaag afgegeven aan man/vriend van je collega. Ze woont echt vlakbij mij, grappig zeg!
Het zijn trouwens die lichtblauwe, tweede van links. Ik vind ze nog steeds leuk, jammer dat ze niet passen bij de rest van mijn servies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven