Kerstboom optuigen

14-12-2017 15:27 19 berichten
Ja het is weer bijna kerst en ik heb ook maar eens de kerstboom van de zolder gehaald. Alleen tja het optuigen van het ding. In de winkels lijkt het altijd zo mooi. Laatste jaren de boom altijd in brons tinten gehad. En nu heb ik nog een doos met paarse kerstballen gevonden. Maar helaas niet genoeg voor de hele boom. Had voorheen een kleinere boom. Maar waar kan ik het paars leuk mee combineren iemand van jullie ideeën?
Zilver
Blauw
Roze
Zilver, wit, hard roze, zwart.
Alle reacties Link kopieren
zilver roze
mijn boomsiersels passen geen van alen bij elkaar, en toch wordt hij altijd leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zilver en roze
Lekker veel lichtjes zou ik zeggen. Maar wit en goud/zilver passen volgens mij altijd afhankelijk van de rest van je interieur.
Alle reacties Link kopieren
Paars kan toch prima met brons? Of ben ik kleurendoof?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Paars moet toch ook met brons kunnen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-12-2017 16:04
Paars kan toch prima met brons? Of ben ik kleurendoof?
Vind ik ook prima kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Allebei tegelijk. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar heb ik alles bij elkaar in de hoofdboom, eerst met rood begonnen, toen zilver en wit erbij, zilver weer weg, goud erbij, veel wit weer weg, nog meer goud en tenslotte al het zilver wat ik nog had erbij. Heel glitterig is hij nu. Met extra lichtjes ook.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Paars met brons was ook mijn gedachte ja. Kan prima!
Oke dan ga ik gewoon er iets van maken met de dingen die ik heb. Heb wel bij de action andere leuke hangers er bij gehaald.

Interieur is lichte meubels met een grey wash en zwarte bank.
Alle reacties Link kopieren
Action had er heel mooie dingen bij. Zo heb ik daar flink wat ijsbloemenhangers vandaan gehaald. Stervormige bloemen, wit van binnen, "glas" van buiten. Verrassend mooi transparant effect.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb een slee, schaats enz voor in de boom ook meegenomen. En leuke dingen met een vachtje eraan ook voor in de boom. Misschien ook wel leuk ipv alleen maar ballen.
Alle reacties Link kopieren
woeffie schreef:
14-12-2017 16:31
Oke dan ga ik gewoon er iets van maken met de dingen die ik heb. Heb wel bij de action andere leuke hangers er bij gehaald.

Interieur is lichte meubels met een grey wash en zwarte bank.
Interieur vind ik niet zo belangrijk bij een kerstboom.
Als de boom leuk is, is het goed.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen jaar januari nieuwe kerstballen gekocht.
Ook bij Alixpress veel leuke dingen gekocht zoals stoffen en houten hangers.
Kan er helaas dit jaar niet van genieten met 2 jonge katten :(
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Mijn bedoeling was ook om het in de uitverkoop te kopen. En dan een leuke nieuwe kleur.

Heb mijn boom versiert. Allemaal restje bij elkaar maar hij is inderdaad leuk en gezellig geworden. Paars, lila, roze tint, goud en nog oude hangers met een sneeuw pop en zo'n vogeltje enz. De action hangers er tussendoor. Erg gezellig met veel lampjes.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens kijken bij kringloopwinkels. Sommige hebben echt een uitgebreid assortiment in kleuren voor een habbekrats te koop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven