Kerstlampjesdrama!
woensdag 11 december 2013 om 19:49
Vandaag met de kerstboom bezig geweest, maar wat een drama weer met die lampjes! De lampjes van vorig jaar waren stuk dus nieuwe gekocht, bij de betreffende winkel waren alleen LED lampjes, maar er stond warm wit op, dus vooruit. Eenmaal thuis direct ingeplugd, maar vond de kleur verschrikkelijk! Lijkt erg wit bij mijn andere lampen in huis. Dus terug en normale lampjes bij een andere winkel gekocht. Eenmaal thuis weer proberen, vond deze lampjes maar weinig licht geven, maar wel gewoon geel licht en ik had royaal, dus aan de slag. Alle lampjes in de boom, dus stekker erin, doet de helft het niet! Het zijn gewoon lampjes uit een bouwmarkt, dus niet extreem goedkoop ofzo. Waar zijn de gewone felle ´twinkel´ lampjes gebleven?! Waar hebben jullie je lampjes gekocht? En hoe bevallen deze? Nu staat hier dus nog steeds een kale boom, terwijl de kinderen zo'n zin hadden om 'm op te tuigen!
woensdag 11 december 2013 om 21:32
Ik heb gewoon dit : http://www.deoosteindeonl ... -kaars-30-lampjes-binnen/
Inmiddels alweer 8 jaar en doen het nog steeds prima. Ben nu net door mijn pakje extra lichtjes heen, dat waren er 5 dus er zijn er nu 5 kapot geweest. Maar dan plug je er een nieuwe in en klaar. Heb een streng van 25 erin nu, zit nooit echt in de knoop en je bent in 5 minuten klaar met de lampjes! Heerlijk
Inmiddels alweer 8 jaar en doen het nog steeds prima. Ben nu net door mijn pakje extra lichtjes heen, dat waren er 5 dus er zijn er nu 5 kapot geweest. Maar dan plug je er een nieuwe in en klaar. Heb een streng van 25 erin nu, zit nooit echt in de knoop en je bent in 5 minuten klaar met de lampjes! Heerlijk
woensdag 11 december 2013 om 21:33
quote:alcoholvrij schreef op 11 december 2013 @ 21:06:
Ik wil graag LED clusterverlichting. Heel veel microlichtjes (432 lichtjes) op één snoer. Morgen geeft Gamma 50% korting op alle kerstartikelen... tenminste, op één kerstartikel maar je mag van dat ene wel zoveel nemen als je wilt. In deze clusterverlichting zitten ook verschillende programma's dus ze kunnen ook fonkelen.Oh, ha ha! Ik wist niet dat je hier reclame mocht maken, maar daar heb ik dus het laatste setje gekocht, waar de helft van stuk was toen ze eenmaal in de boom zaten. Zoveel was daar trouwens niet meer aan verlichting.
Ik wil graag LED clusterverlichting. Heel veel microlichtjes (432 lichtjes) op één snoer. Morgen geeft Gamma 50% korting op alle kerstartikelen... tenminste, op één kerstartikel maar je mag van dat ene wel zoveel nemen als je wilt. In deze clusterverlichting zitten ook verschillende programma's dus ze kunnen ook fonkelen.Oh, ha ha! Ik wist niet dat je hier reclame mocht maken, maar daar heb ik dus het laatste setje gekocht, waar de helft van stuk was toen ze eenmaal in de boom zaten. Zoveel was daar trouwens niet meer aan verlichting.
woensdag 11 december 2013 om 21:46
Bij Blokker kost de clusterverlichting 16,95 (de blauwe verpakkingen). Ik geloof dat je er twee nodig hebt voor een 1,85 boom. Ik weet niet of ze knipperen. En op deze pagina hebben ze meer: http://www.voordeelmuis.n ... ?a=q&q=clusterverlichting
woensdag 11 december 2013 om 21:56
Dus die van de Gamma waren voor de helft stuk? Ik heb net 4 doosjes voor morgen apart laten leggen... alleen ik twijfel of de lampjes wel warm zijn, ik wil geen felle witte lichtjes, en ik wil graag lichtjes met verschillende programma's. Vandaag zag ik bij Intratuin zulke mooie warme clusterverlichting maar zoooo duur en die waren ook nog eens zonder programma. Ik moet nog nadenken hierover. Tips zijn welkom!
Doe mij maar een bakkie pleur...!