Kitten eerste nacht
dinsdag 3 september 2013 om 22:59
Vandaag heb ik een kitten in huis gehaald. 12 weekjes oud. Nou heb ik nog nooit een kat gehad en ben ik heel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik heb de kitten meteen in de kattenbak gezet en bij zijn eet en drink bakje zodat hij weet waar hij deze kan vinden. De kat liep naar binnen en vond het allemaal wel prima. Ging spelen en zich niet eens ergens onder de bank verstoppen. Erg aanhankelijk komt veel bij me liggen en aandacht zoeken. (miauwen). Nou vraag ik mij af hoe dit vannacht zal gaan. Ik ga straks naar bed.. wat moet ik doen als de kitten blijft miauwen/piepen? Gewoon negeren? ook ben ik morgen een paar uur werken.. hoe gaat het dan met de kitten vraag ik me af. En wat moet ik doen om de kitten zo snel mogelijk zindelijk te maken.? hij heeft nog niks gedaan...
donderdag 8 september 2016 om 13:10
Vraagje heb ook een kitten katertje van 8 weekjes hij mocht bij mij in bed maar hij plast op mn dekbed ,alleen maar op mn dekbed hij gaat naar de kattenbak savonds overdag is heel aanhankelijk nu na een 3e keer vanacht weer mn dekbed in de wasmachine gepropt ,heb ik hem alleen gelaten in de huiskamerdeur dicht 2 keer miauwen en het is gelukt ,maar ben nu wel banouwd om hem weer op mn dekbed te laten ,enig idee jullie kattenmoedertjes
donderdag 8 september 2016 om 20:32
Ja ik zet hem op de grond of hij springt niet maar gaat met zn nagels en al naar beneden dus zeg maar klimmend,en alleen savonds smorgens vroeg ,de rest doet hij in de katten bak ,ik bedoel de rest van de dag ,en jij hij is nog wel baby ,en als hij wat verkeerd doet hoe doe ik dit met mn stem want heb begrepen straffen helpt niet erg maar het is wel goed gegaan in de huiskamer met allem aal leuke plekjes voor hem en een pluze deken die hij heeft vanaf dag 1 en hij eet wat meer sinds vandaag
vrijdag 9 september 2016 om 11:59
Ik heb steentje die met plasje samenklontere die je er kan uitscheppen geen lekker geurtje erin want vindt ik onzin hij krijgt elke morgen schone bak en als hij geplast of gepoept heeft schep ik het eruit hij krijgt wiskas junior als voding harde brokjes eet hij niet maar begint wel want op advies van mijn dierenspeciaalzaak heb ik de brokjes door zijn natte voeding gedaan om hem te laten wennen aan brokjes voor het lekkere heb ik wiskas kitten melk en kittensnoepjes maar die eet hij ook nog niet hij eet wel goed natvoer