Kleding verkleurd in kast

23-07-2012 14:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een kledingkast met glas. Deze kast staat in een kamer op het zuiden, en helaas zijn er heel veel kledingstukken verkleurd door de zon. Er zitten lichte strepen in op plekken waar de kleding is dubbel gevouwen en bij een jasje van mij is de hele mouw lichter geworden. De kast kan niet naar een andere kamer wegens te groot.

Wie heeft er een idee wat te doen? We dachten zelf aan iets aan de binnenkant plakken ofzo, al zal dat er niet fraai uit zien.
Thanks Tickel dat ziet er goed uit. De rest ook bedankt voor jullie hulp!

Ik ga er mee aan de slag en zal die ook even aan mijn vriend laten lezen, want hij is eigenlijk de klusser hier in huis :-).

Ik laat nog even weten welke oplossing we hebben gekozen.
quote:lilalinda schreef op 23 juli 2012 @ 14:48:

Voeger maakten ze gordijntjes in dat soort kasten.De vorige bewoners hadden geen kastdeuren, maar gordijnen ervoor. Waarschijnlijk dus vanwege hetzelfde probleem.
Ik heb een kast waar serviesgoed en ander keukengerei in staat,waar glas in zit.

Omdat ik deze kast nogal rommelig vind,heb ik leuk inpakpapier op het raam geplakt,zodat je niet meer alles ziet staan.Aan de binnenkant met de mooie kant naar voren?

Misschien een optie?

Of van dat ouderwetse plankenfolie in een kleurtje> mijn ouders hadden vroeger oranje plakplastic op de planken in hun keukenkastjes.

Je hebt trouwens ook glasfolie bijv met motief en kleurtjes van glas inlood?

Ik denk dat je in een verf speciaalzaak echt wel iets kan vinden voor dit problee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven