kleine horror ervaring

07-08-2011 20:45 123 berichten
Stond de achterdeur gisteravond open, trek ik hem dicht en hoor ik het meest vrezelijke gekraak mogelijk..... blijk ik een slak geplet te hebben tussen de deur! Horror! De restanten lagen op de vloer. Blehh en zielig voor het beestje!! Was benieuwd, zijn er meer mensen die zo'n kleine horror ervaring hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 07 augustus 2011 @ 21:51:

Toen ik een klein ezeltje was (jaartje of 5) kwam een of andere kennis om ons konijn te slachten. Ik met mijn neus er bovenop. Maar die kennis was een lompe dierenbeul met een bot zakmes dus hij maakte er een enorme bende van. Op de rand van de zandbak, en maar zagen met dat mes.

Ik hoor dat konijn nóg gillen ... owwww neeeee!!
Gisterenavond reed ik om een uur of 1 naar huis en zag onderweg 2 aangereden egels... net aangereden... bloed, ingewanden... brrrrr werd er onpasselijk van...

Arme beesten.
Horen, zien en .... reageren
Donkeyshot: van dat verhaal krijg ik echt pijn in mijn hart en woede.

Ik hou van konijnen, maar als ze gaan gillen dan ochh..... Zo'n machteloos beestje..... Hartverscheurend
quote:cathoilily schreef op 07 augustus 2011 @ 21:34:

Nog eentje, nu we toch bezig zijn; zitten we op een zomeravond gezellig buiten met wat vrienden, het was inmiddels donker geworden. We hadden de tuinverlichting uit, en mijn man deed die om de één of andere reden aan, blijkt dat we omsingeld zijn door naaktslakken, echt wel een stuk of dertig! Overal waar je zag lagen die beesten, bij de een bij de voeten, bij de ander op de tas, weer een ander tegen de stoel op, blehhhhhhhhh! Wisten niet hoe snel we binnen moesten komen...

Hihihi, slakken komen af op de geur van bier vandaar die invasie.

Eigen horror:

Was een jaar of 16 en word 's morgens wakker. Half slapend schiet ik mijn badjas aan en knoop het geval om mijn middel dicht.

Ga naar de wc om te plassen en kom weer terug om naar mezelf te kijken in de spiegel.

Zie ik, in de spiegel dus, dat er tussen mijn A-cupje en sleutelbeen een enorme spin op mijn badjas zit!

Had ik de hele tijd met dat monster rondgelopen...

Vorig jaar:

Ik loop op klompen de garage in om even tuingereedschap te pakken. Hoor en voel een vreselijk gekraak onder mijn voet: Een pad.

Vond ik zo erg dat ik hem dood had getrapt, heb echt zitten janken.

Dit jaar:

Fiets met dochtertje langs kanaal en zie een dode, aangereden eend midden op de weg liggen. Nét gebeurd blijkbaar.

Ik stap af en vertel mijn dochtertje dat ik de eend even in de berm ga leggen zodat de auto's hem niet verder platrijden.

Ik met plastic tasje om mijn handen die eend oppakken, vallen er opeens plof-plof-plof al zijn nog warme ingewanden op mijn zomerschoenen.

AAAARGH!

Heb het beest en alle bijbehorende onderdelen in de berm gelegd en niet aan mijn dochter laten merken hoe walgelijk ik die ingewanden vond. Zei alleen maar zoiets als "Oh, hij is wel érg kapot!"
Heb ooit per ongeluk over een eekhoorn gereden... Dat k*tbeest probeerde ik nog te ontwijken en toen rende ie terug, zo onder mijn linkervoorband... En echt, met een 205 maak je dan echt een 'hobbeltje'... Dat vond ik echt heul erg...

En met mijn jager-kat heb ik ook al genoeg meegemaakt. Laat ik het zo zeggen, na 7 jaar gelazer met gillende kikkers, hebben we de vijver maar dichtgegooid.. en daarna vond onze beul kat het nodig om een vleermuis te vangen en te vermoorden en op te eten onder ons bed... Ik kan nog het gekraak van de botjes horen... IIIIIIEEEEEUUUUUWWWW...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
A
Ben een keer over een eend heen gereden met de auto

De auto voor mij reed er eerst overheen en ik zie 'm zo op mijn auto af komen. Zo zielig! Kon geen kant op dus heb 'gemikt op het midden' om zo min mogelijk schade toe te brengen. Ik hoorde 'tok' onder mijn auto en daarna raakte 'ie de auto achter mij
quote//

Dit jaar:

Fiets met dochtertje langs kanaal en zie een dode, aangereden eend midden op de weg liggen. Nét gebeurd blijkbaar.

Ik stap af en vertel mijn dochtertje dat ik de eend even in de berm ga leggen zodat de auto's hem niet verder platrijden.

Ik met plastic tasje om mijn handen die eend oppakken, vallen er opeens plof-plof-plof al zijn nog warme ingewanden op mijn zomerschoenen.

AAAARGH!

Heb het beest en alle bijbehorende onderdelen in de berm gelegd en niet aan mijn dochter laten merken hoe walgelijk ik die ingewanden vond. Zei alleen maar zoiets als "Oh, hij is wel érg kapot!"[/quote]

Knap van je hoor! Ik had al lang en breed staan gillen!!!!

Herinner me nog eentje: Ben een jaar of zeven en sta bij mijn grootvader in de schuur, die een kip aan het slachten was. Ik vond het toen reuze interessant maar nu ik er zo op terug kijk is het wel horror, want wat deed mijn grootvader: hij haalde de ingewanden uit het beest en toen hij bij de maag was, sneed hij die eruit en draaide hem binnenste buiten en toen kwam er nog gewoon voer uit wat die kip had gegeten.... ieuwwwwwww en nou komt het ergste: hij gaf dat gewoon weer aan de kuikens............
quote:Donkeyshot schreef op 07 augustus 2011 @ 21:51:

Toen ik een klein ezeltje was (jaartje of 5) kwam een of andere kennis om ons konijn te slachten. Ik met mijn neus er bovenop. Maar die kennis was een lompe dierenbeul met een bot zakmes dus hij maakte er een enorme bende van. Op de rand van de zandbak, en maar zagen met dat mes.

Ik hoor dat konijn nóg gillen ... Vreselijk echt walgelijk om te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maaique, 1 uur geleden

Blyt,

Ik pakte mn sportbroek van de waslijn en wou m aandoen,

Viel er een spin uit.. zo'n grote zwarte motherfucker!

Ik ben vaak in Australië geweest met verschillende verblijfsduren (van 2 tot 8 weken). Daar heb ik geleerd dat je je schoenen eerst 'uitklopt', niet 'savonds was binnenhaalt en ook kleding vooral uitklopt...

Het stomme is dat ik daar nooit meer mee ben gestopt Morgen schud ik eerst mn gympen uit en dan trek ik ze pas aan
Vriendin van mijn nicht woonde ooit in een vrij oud huis met oude riolering. Gingen toen de rioleringen vervangen dus straat open etc..

Op een ochtend kwam ze uit bed en zag ze in haar toilet annex badkamer een spoor van water op de vloer. Geen lekkage o.i.d. dus ok, zij vreemd kijken, een handdoek gepakt en dit drooggemaakt.

2 avonden later kwam ze na een avondje stappen redelijk aangeschoten thuis en ging ze meteen naar de badkamer om te douchen, kroop er op hetzelfde moment een mega grote rat uit haar toiletpot omhoog.

:puke:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mijn vriend en ik reden laatst richting de sportschool.

Op een gegeven moment ziet hij een kraai op de weg zitten, remt af en zegt: "ik ga geen vogel doodrijden."

Geloof het of niet, tien meter verder rijdt hij een duif dood.

Plok plok plok en een hoop veren.. Duivenvriendje/vriendinnetje zat erbij in de berm :'(

Ik voel me er nog rot over :(
Pas geleden met mijn blote voet op een naaktslak gaan staan, alle ingewanden zaten tussen mijn tenen ik krijg er nog de bibbers van.

Iets langer geleden is mijn vader op mijn tamme parkiet gaan staan met zijn schoenmaat 46. Ik ben met het beestje naar de dierenarts gegaan, maar het mocht niet meer baten. Het was zo een lieverd.

En een ex neefje van me heeft zijn hamster zwemles gegeven in een bloemenvaas, arme beest is verdronken en de ouders deden net of het heel normaal was en kochten gelijk een nieuwe voor hem.
Toen ik nog in Portugal woonde, deed ik op een ochtend mijn schoenen aan en zette daarbij mij voorvoet op de rand van een laag kastje zodat ik makkelijk mijn veters kon strikken. Ik hoor een vies krakend geluid, kijk onder mijn schoen en zie daar een gigántische, gore kakkerlak, doormidden. Gátver, dat geluíd van het doormidden spletsjen, ik gruwel er nog van!
Donkeyshot: echt erg! Walgelijk zulke mensen!
Oh en trouwens, nog steeds in Portugal, vond ik onder m'n bed nog een heerlijke Chocotoff. Blijkbaar had ik die de avond ervoor laten vallen toen ik in bed lag te smikkelen. Ik pakte het ding, wilde 'm opentrekken, kruipt er ineens een kakkerlak uit! Ik schrok me rot!

Bleek het beest het hele papiertje leeggesmikkeld te hebben, het leek net nog een 'normale'!
Op een boerderij wonen is inderdaad een garantie voor kleine horror. Naast alle dode kalveren die (toen nog) een tijdje buiten lagen te wachten op het transport, en ondertussen vast door de hond werden 'besnuffeld', gebeurde er nog wel het een en ander. Zoals de jonge katjes die natuurlijk geboren werden, en bij ontdekking verzopen werden (en ik maar huilen...). Of die keer dat er een koe, ehm, beschadigd was. We hadden op een paar plekken hekken, oude roestige dingen, met een paar naar boven stekende punten. Niet scherp of zo, gewoon afgerond metaal. Een koe had geprobeerd daar overheen te springen, en dat was maar half gelukt...

Oh, en mijn vaders lievelingshond, die al oud en blind was toen mijn vader er per ongeluk met de trekker overheen reed.

Hier thuis zat een paar jaar geleden een dood beest in het filter van de vijver. Het was kennelijk een kikkervisje dat in het filter was uitgegroeid tot één of ander ernstig misvormd wezen.
Wij hadden een spinnennest in het slaapkamerraam, aan de binnenkant. Helaas kwam ik daar pas achter toen het nest uit kwam. Het hele raam zat vol met kleine doorzichtige spinnetjes die als een gek overal heen kropen. Horror!

(Ik heb het raam open gegooid en ze doodgespoten met insectengif, held dat ik ben...)
O ja, ik heb ook in een kakkerlak gestaan op vakantie in Italië... Yuk!

En dode dieren op een boerderij: check. Echt zielig.
Leuk hoor dit topic...

loop ik net naar de serre sta ik op iets zachts en kouds, ik schrik me wezenloos...is het gewoon een schuimrubberen speelgoedje

Ik heb trouwens vorige week een meeuw aangereden die niet op tijd wegkwam voor de auto. Het enige wat ik kon denken was: niet ontwijken, dan breng ik mijn mede weggebruikers in de problemen! Het voelt alleen wel lullig, en die klap vond ik vreselijk...
En er schiet me weer eentje te binnen: Wij hebben voor ipv een gewoon raam een klein erkertje ( zo'n raam wat naar buiten steekt) en onze buurvrouw dus ook. Zit ik vorige zomer op de bank en hoor ik iets hiernaast waarvan ik dacht: wat is dat nou dan? Dus ik kijken door het erkertje, zie ik de buurvrouw met een doek in haar erkertje staan tussen honderden fruitvliegjes in, en die vliegjes proberen dood te drukken. Jasses! Vroeg me meteen af hoe hygienisch ze was..
Ik woonde op een flat en we hadden daar vuilniszakken op het balkon staan. Klepraampje van de slaapkamer van de kinderen stond altijd open. Op een ochtend waren de kinderen naar school en ik wilde het bed verschonen. Ik trek het dekbedovertrek weg.. ligt er een versufte muis onder. Ik heb me toch staan gillen! Ergste van alles wat dat ik zelf die muis moest zien weg te krijgen. Gruwel, gruwel. Ik heb eerst een aantal minuten moeten bekomen van schrik, toen heb ik met een bakje van de chinees de muis kunnen vangen en, heel dom, vrijgelaten op het balkon. Ik heb het de kinderen pas jaren later durven vertellen.
Maden in de container vond ik trouwens ook horror. Yuk!
Mijn tante, met de tent op vakantie in weet ik wat voor warm land. De laatste paar nachten van haar vakantie slaapt ze niet lekker. Er lijkt iets hards te liggen onder haar luchtbed, maar als ze die optilt ligt er niks. Einde van de vakantie, tent afbreken, ligt er een dode slang op de plek waar zij dus geslapen heeft!! Heeft ze daar een paar nachten opgelegen!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven