kleine horror ervaring
zondag 7 augustus 2011 om 20:45
Stond de achterdeur gisteravond open, trek ik hem dicht en hoor ik het meest vrezelijke gekraak mogelijk..... blijk ik een slak geplet te hebben tussen de deur! Horror! De restanten lagen op de vloer. Blehh en zielig voor het beestje!! Was benieuwd, zijn er meer mensen die zo'n kleine horror ervaring hebben gehad?
zondag 7 augustus 2011 om 20:49
zondag 7 augustus 2011 om 20:52
quote:maaique schreef op 07 augustus 2011 @ 20:51:
Blyt,
Ik pakte mn sportbroek van de waslijn en wou m aandoen,
Viel er een spin uit.. zo'n grote zwarte motherfucker!
ArgghhIeeeh!!!!!!!!! Hebbie um teruggedaan in de was?
Blyt,
Ik pakte mn sportbroek van de waslijn en wou m aandoen,
Viel er een spin uit.. zo'n grote zwarte motherfucker!
ArgghhIeeeh!!!!!!!!! Hebbie um teruggedaan in de was?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 7 augustus 2011 om 20:53
Heb vroeger ergens gewoond waar ik op n avond de deur niet dicht kreeg.
Ik maar douwen en uiteindelijk was t gelukt.het was donker en was te moe om n lampie
enzo aan te doen om te kijken of er n tak tussenzat.
De volgende ochtend werd ik echter misselijk nadat ik zag waarom
t niet gelukt was.....een geplette dikke pad yak!
Ik maar douwen en uiteindelijk was t gelukt.het was donker en was te moe om n lampie
zondag 7 augustus 2011 om 20:53
Gisteren ging ik vanaf de camping weg met mijn auto helemaal vol beladen en was blij dat ik reed. Zat er onder mijn ruitenwisser echt een joekel (een JOEKEL) van een soort dikke tor vast met zijn vleugeltje. Ik durfde echt niet te stoppen om hem er uit te peuteren dus ik heb heel woest met de ruitenwissers gezwiept en maar hij bleef zitten. Pas met 140 op de snelweg ben ik hem ergens verloren. Gruwel
zondag 7 augustus 2011 om 20:54
zondag 7 augustus 2011 om 20:55
quote:milobiyu schreef op 07 augustus 2011 @ 20:53:
zondag 7 augustus 2011 om 20:58
Ik ga er eentje krijgen: op de kamer van mijn babydochter zit een spin in een hoekje die zo'n spinnewebbennest heeft gebouwd. Ik laat spinnen altijd zitten, geen nut om ze dood te maken, ze doen me geen kwaad. Maar een explosie van babyspinnetjes op dochters kamer gaat me toch te ver. Dus morgenochtend op een stoel en kijken of ik ze spinvriendelijk buiten kan zetten.
Ik heb er nl. wel gewoon een gezonde angst voor
Ik heb er nl. wel gewoon een gezonde angst voor
zondag 7 augustus 2011 om 21:00
verschrikkelijke verhalen inderdaad, moet er ook wel weer om lachen. Heb nog eentje, van een tijdje geleden, die eigenlijk niet zo lollig is maar wel horror: Sta ik bij de buurman in de tuin, ziet ie een kikker zijn bijkeuken inspringen. Hij dat beest proberen te pakken met veger en blik. Ik wist niet dat het kon maar die kikker die gilde er over, zo bang was ie, en waarschijnlijk zo'n pijn had ie. En ik maar roepen: Buurman niet doen, hou op, stop dan!! Ben er echt even misselijk van geweest..
zondag 7 augustus 2011 om 21:02
quote:cathoilily schreef op 07 augustus 2011 @ 21:00:
verschrikkelijke verhalen inderdaad, moet er ook wel weer om lachen. Heb nog eentje, van een tijdje geleden, die eigenlijk niet zo lollig is maar wel horror: Sta ik bij de buurman in de tuin, ziet ie een kikker zijn bijkeuken inspringen. Hij dat beest proberen te pakken met veger en blik. Ik wist niet dat het kon maar die kikker die gilde er over, zo bang was ie, en waarschijnlijk zo'n pijn had ie. En ik maar roepen: Buurman niet doen, hou op, stop dan!! Ben er echt even misselijk van geweest..
Wat zielig.
Hier kan ik echt niet tegen.
Wat zielig.
Hier kan ik echt niet tegen.