kleine horror ervaring

07-08-2011 20:45 123 berichten
Stond de achterdeur gisteravond open, trek ik hem dicht en hoor ik het meest vrezelijke gekraak mogelijk..... blijk ik een slak geplet te hebben tussen de deur! Horror! De restanten lagen op de vloer. Blehh en zielig voor het beestje!! Was benieuwd, zijn er meer mensen die zo'n kleine horror ervaring hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad vrezelijk, hoewel ik minstens een stel afgechopte kindervingertjes verwachtte.

Mijn horror-ervarinkje was vandaag toch wel de moeder aller kruisspinnen die zich tijdens het douchen voor mijn neus liet zakken. Gelukkig kon ik mijn moed bijeenrapen en hem de douche uitsproeien. Jeey me.
Nog 1 week ..
Hahaha, wat vies!
Moeder aller kruisspinnen
Blyt,

Ik pakte mn sportbroek van de waslijn en wou m aandoen,

Viel er een spin uit.. zo'n grote zwarte motherfucker!

Argghh
Internagelaktisch
we hadden een keer kortsluiting gehad. bleek er een slak in een stekkerdoos gekropen te zijn.....

(denk: ge-explodeerde slak.)
quote:maaique schreef op 07 augustus 2011 @ 20:51:

Blyt,

Ik pakte mn sportbroek van de waslijn en wou m aandoen,

Viel er een spin uit.. zo'n grote zwarte motherfucker!

ArgghhIeeeh!!!!!!!!! Hebbie um teruggedaan in de was?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Heb vroeger ergens gewoond waar ik op n avond de deur niet dicht kreeg.

Ik maar douwen en uiteindelijk was t gelukt.het was donker en was te moe om n lampie

enzo aan te doen om te kijken of er n tak tussenzat.

De volgende ochtend werd ik echter misselijk nadat ik zag waarom

t niet gelukt was.....een geplette dikke pad yak!
quote:Star schreef op 07 augustus 2011 @ 20:50:

Moeder aller kruisspinnen Aragog!
Gisteren ging ik vanaf de camping weg met mijn auto helemaal vol beladen en was blij dat ik reed. Zat er onder mijn ruitenwisser echt een joekel (een JOEKEL) van een soort dikke tor vast met zijn vleugeltje. Ik durfde echt niet te stoppen om hem er uit te peuteren dus ik heb heel woest met de ruitenwissers gezwiept en maar hij bleef zitten. Pas met 140 op de snelweg ben ik hem ergens verloren. Gruwel
Had twee weken geleden dat ik de achterdeur bij mijn slaapkamer had open laten staan. Aan het eind van de avond liep ik naar achter in het donker om de deur dicht te doen. Toen stond ik met mijn blote voeten op een pad die naar binnen gekropen was. BLEEEH echt zo goor!
Mijn vader heeft de kop van het konijn van zijn kleindochter vakkundig geplet met de schuurdeur.
quote:Chantalo1984 schreef op 07 augustus 2011 @ 20:49:

Nog 1 week ..En dan?
quote:milobiyu schreef op 07 augustus 2011 @ 20:53:

Heb vroeger ergens gewoond waar ik op n avond de deur niet dicht kreeg.

Ik maar douwen en uiteindelijk was t gelukt.het was donker en was te moe om n lampie

enzo aan te doen om te kijken of er n tak tussenzat.

De volgende ochtend werd ik echter misselijk nadat ik zag waarom

t niet gelukt was.....een geplette dikke pad yak!
Zo'n paddengeintje heeft mijn vader een keer gehad. Maar dan met pad in zijn schoen
quote:Zanne schreef op 07 augustus 2011 @ 20:54:

[...]

En dan?Schoolvakantie voorbij denk ik dat ze op doelt
Zoon fietste bijna over een naaktslak en ik keek of het goed ging. niet dus, hij reed over z'n staart en ik zie zo z'n ingewanden uit z'n kop spuiten...
quote:Star schreef op 07 augustus 2011 @ 20:56:

[...]

Schoolvakantie voorbij denk ik dat ze op doeltOke.
Ik ga er eentje krijgen: op de kamer van mijn babydochter zit een spin in een hoekje die zo'n spinnewebbennest heeft gebouwd. Ik laat spinnen altijd zitten, geen nut om ze dood te maken, ze doen me geen kwaad. Maar een explosie van babyspinnetjes op dochters kamer gaat me toch te ver. Dus morgenochtend op een stoel en kijken of ik ze spinvriendelijk buiten kan zetten.

Ik heb er nl. wel gewoon een gezonde angst voor
quote:Bokito schreef op 07 augustus 2011 @ 20:56:

Zoon fietste bijna over een naaktslak en ik keek of het goed ging. niet dus, hij reed over z'n staart en ik zie zo z'n ingewanden uit z'n kop spuiten...Zo is mijn vriend eens over een rat gefietst.
quote:astrape schreef op 07 augustus 2011 @ 20:58:

[...]

Zo is mijn vriend eens over een rat gefietst. Mijn moeder ging op de tamme rat van mijn broertje staan per ongeluk
verschrikkelijke verhalen inderdaad, moet er ook wel weer om lachen. Heb nog eentje, van een tijdje geleden, die eigenlijk niet zo lollig is maar wel horror: Sta ik bij de buurman in de tuin, ziet ie een kikker zijn bijkeuken inspringen. Hij dat beest proberen te pakken met veger en blik. Ik wist niet dat het kon maar die kikker die gilde er over, zo bang was ie, en waarschijnlijk zo'n pijn had ie. En ik maar roepen: Buurman niet doen, hou op, stop dan!! Ben er echt even misselijk van geweest..
Ik ben eens op een kuikentje gaan staan. Het arme ding was pas een paar uur oud Het is het meest vreselijke gevoel wat ik ooit gevoeld heb. Kan er nog misselijk van worden.
quote:cathoilily schreef op 07 augustus 2011 @ 21:00:

verschrikkelijke verhalen inderdaad, moet er ook wel weer om lachen. Heb nog eentje, van een tijdje geleden, die eigenlijk niet zo lollig is maar wel horror: Sta ik bij de buurman in de tuin, ziet ie een kikker zijn bijkeuken inspringen. Hij dat beest proberen te pakken met veger en blik. Ik wist niet dat het kon maar die kikker die gilde er over, zo bang was ie, en waarschijnlijk zo'n pijn had ie. En ik maar roepen: Buurman niet doen, hou op, stop dan!! Ben er echt even misselijk van geweest..

Wat zielig.

Hier kan ik echt niet tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven