Klote witgoed!!!

13-07-2011 19:33 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de wasmachine, het koffiezetapparaat. de vaatwasser (2 keer laten maken) is nu de droger stuk!!!!

Het kreng is nog geen 2 jaar oud, valt dus binnen de garantie. Maar heb geen aankoopbewijs meer (via wehkamp gekocht dus zal em nog wel op kunnen vragen)

Maar zo balen weer een gedoe! Ik ben netjes en aardig tegen mijn apparaten en nog stoppen ze er steeds mee, stapel gek word ik ervan.

Het is en whirlpool Indiana c en het lampje van de warmtewisselaar, de pluizenfilter en de waterbak knipperen steeds rood (alles is toch leeg en schoon)

Is er iemand in huis die er iets meer verstand van heeft?

Mij machines laten me steeds in de steek..
Heb er geen verstand van, maar kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk ziek van bent.
Waarom heeft Antonio nou destijds een permaban aangevraagd?? Die had je zo het antwoord kunnen geven, dat was bijna een witgoedgod, zoveel wist ie er van
Maar goed, zal duidelijk zijn dat ik er ook geen verstand van heb :-) Dus helaas, geen zinnig antwoord van mij
Volgens Google is het goed mis als alle drie de lampjes branden..

Ik heb de stekker er uit getrokken en probeer het morgen nog eens. Steek nu een kaarsje voor em aan..
Witgoedgod
Ik mis hem (antonio en mijn droger)
Daar dacht ik ook aan Maroon!

Balen voor je TO! Succes ermee!
Heb je dat grote filter vlak boven de grond ook al eens schoongemaakt?

Onder de douche zetten en schoon sproeien.

Of zit er ergens een resetfunctie?
Ik kan geen reset functie vinden, van de gebruiksaanwijzing word ik ook iet wijzer..

Wat bedoel je met dat grote vlak?
Aan de linkerkant helemaal onderaan zit bij mij een aanzienlijk luik. Daarachter zit een filter die je af en toe schoon moet maken. Daar zit namelijk heel veel zooi in.
Dat is het verwarmingselement en dat moet je ook om de zoveel tijd schoonmaken. Daar komen ook pluisjes aan te hangen, als je de pluizen niet goed verwijder kan je bijvoorbeeld brand krijgen.
Gewoon ff met Wehkamp bellen!

tis wel rete-irritant

Ik wou zeggen "het is zomer dus hang je was lekker buiten" maar daar heb je vandaag ook niets aan.

succes!
Ja de warmteverwisselaar toch? De spoel ik bijna elke maand af, net ook nog gedaan inclusief de 'bak' waar deze in zit..
Ja ga wehkamp bellen, maar ben er nu wel zo klaar mee!! Alles gaat gvd stuk, ook net nieuwe spullen.
quote:meesje2010 schreef op 13 juli 2011 @ 19:54:

Ja de warmteverwisselaar toch? De spoel ik bijna elke maand af, net ook nog gedaan inclusief de 'bak' waar deze in zit..Ja klopt die bedoel ik
Ik heb een Miele, maar had steeds last dat de droger in storing schoot tijdens het drogen.

Alles wat ik kon checken gecheckt, maar kwam er niet uit.

Monteur laten komen, en het bleek iets héél simpels.

De filters, ook die in de rand van de deur, waren niet zichtbaar verstopt.

Ik moest ze met heel heet water en een oude tandenborstel voorzichtig schoonmaken.

Na het terugplaatsen even de functie "warme lucht" aanzetten, en voila, opgelost.

Tegenwoordig gooi ik mijn filters 1 keer in de maand onder de hete kraan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
met de stofzuiger even alle pluizen die je ziet opzuigen, dus pluisfilter er uit, en dan even de slang van de stofzuiger in de opening. En inderdaad even laten staan, misschien doet ie het morgen weer.

Hier helaas geen goede ervaring met merk Whirlpool. Droger was ook snel kapot, en niet meer te maken, wasmachine gooide standaard een golf water uit het laatje bij het vullen.
Heb je hem al gereset? Draaiknop op 6 uur en startknop ingedrukt blijven houden.
Ik ga em nu resetten
Ik negeer het gepiep en geflikker van mijn machines altijd. Werkt prima, ze doen het nog steeds
Stekker eruit trekken helpt ook wel eens trouwens, als hij ook zeurt bij resetten.
En?
Nee doet niks! Schijt ding!
Lampjes blijven alle drie rood branden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven