Klote witgoed!!!

13-07-2011 19:33 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de wasmachine, het koffiezetapparaat. de vaatwasser (2 keer laten maken) is nu de droger stuk!!!!

Het kreng is nog geen 2 jaar oud, valt dus binnen de garantie. Maar heb geen aankoopbewijs meer (via wehkamp gekocht dus zal em nog wel op kunnen vragen)

Maar zo balen weer een gedoe! Ik ben netjes en aardig tegen mijn apparaten en nog stoppen ze er steeds mee, stapel gek word ik ervan.

Het is en whirlpool Indiana c en het lampje van de warmtewisselaar, de pluizenfilter en de waterbak knipperen steeds rood (alles is toch leeg en schoon)

Is er iemand in huis die er iets meer verstand van heeft?

Mij machines laten me steeds in de steek..
Dan zou ik de stekker eruit trekken en hem er minstens een half uur uit laten. Misschien doet hij het daarna weer (ik heb weinig vertrouwen in resetknoppen, die van mij doen nooit wat)
quote:meesje2010 schreef op 13 juli 2011 @ 20:06:

Nee doet niks! Schijt ding!Gatver balen zeg.
Ik ga een filmpje kijken mits de tv en dvd speler het nog doen! Tips blijven welkom, ga het morgen weer proberen..
quote:meesje2010 schreef op 13 juli 2011 @ 20:11:

Ik ga een filmpje kijken mits de tv en dvd speler het nog doen! Tips blijven welkom, ga het morgen weer proberen..Sterkte! Ik zal voor je duimen
Oh wat goed een topic erover. Mijn droger is ook stuk, hij doet niets meer, ook geen lampje. Hij is nog maar 3 jaar. Ik maak alleen wel na elke was het filter schoon dus dat is het niet.

Ik zit al een week te piekeren. Ik ga uitzoeken wat jullie zeggen of ik hem kan resetten. Bedankt. Ik weet niet wat 6 uur zetten betekent maar ik ga vanavond eens googlen op het type wat ik heb want ik weet niet meer waar ik de handleiding heb ervan. Hoewel er maar 2 knoppen op zitten en een tijdsklok.

Meesje, heel veel succes he, hoop dat die van jou het ook weer gaat doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV op zes uur zetten betekent de draaiknop voor de helft, dus zeg maaer alsof de grote wijzer van de klok op de zes staat.

Verder ook altijd trubbles met mijn droger, vandaar dat ik er al twee jaar geen een meer heb. Veel succes allebei!
Bij mijn Bosch was het een elektrische storing die de monteur in twee seconden had verholpen. Wat hij heeft gedaan heb ik niet gezien (was hoogzwanger dus geen zin om mee naar zolder te lopen ).
if we all light up, we can scare away the dark...
Mijn whirlpool kun je een soft reset geven, door de draaiknop een keer in zijn geheel rond te draaien, voorbij het

T nulpunt zeg maar. Wie niet waagt...
Ik heb precies dezelfde droger.

Het resetten van de warmtewisselaar is.

De draaiknop draaien naar die 6 sense onderin in het midden. dan de startknop geduurde 3 tot 5 tellen inhouden, (tot het rode lampje ervan uitgaat.

Hopelijk werkt dit voor jou ook bij de rest van de brandende lampjes.

Ik heb hem overigs al dik 3 jaar in gebruik, staat 3 x in de week aan. maar werkelijk nog nooit iets ermee.
Hoi noorderling bedankt voor je tip, maar heb dit al tig keer geprobeerd! Helaas zonder resultaat. Morgen komt een vriend langs er even naar kijken. Hij heeft pas hun eigen droger weer aan de praat gekregen! Hij is toch al stuk dus erger zal het niet worden.

Vriend roept koop toch een nieuwe maar de droger is precies 2 jaar en 3 maanden oud en kostte ¤350. Vind het zonde om een nieuwe te kopen!!
In een ander topic werd laatst iets genoemd over spanning in je huis controleren omdat daar ook iets mis mee kan zijn. (spanning / elektriciteit, weet niet precies)

Ik heb er geen verstand van. Hoop dat iemand anders dit leest die het beter kan uitleggen
Oh the horror, heb net vanmorgen nieuwe wasmachine en droger moeten kopen, gaven van de week allebei de geest. Waren beiden al op leeftijd en niet meer de reparatiemoeite. Maar wat is dat balen zeg, zo 1500,00 armer
Dat is balen Dickens, maar als ze al op leeftijd waren dan heb je er je geld wel uit gehaald. Deze was pas 2 jaar oud! En alles is hier in 3 jaar stuk!!

Misschien nog niet eens zon gek idee om de spanning te laten controlerenz
Dat is balen Dickens, maar als ze al op leeftijd waren dan heb je er je geld wel uit gehaald. Deze was pas 2 jaar oud! En alles is hier in 3 jaar stuk!!

Misschien nog niet eens zon gek idee om de spanning te laten controleren.
Als ik je een goeie tip mag geven; KOOP GEEN WHIRLPOOL!!!

Heb er zelf een wasmachine van gehad, is in drie jaar compleet total-loss gegaan. Heb in vier maanden er 600 euro aan reparaties moeten voorschieten (had wel verzekering, maar duurde half jaar voor ik mijn geld terug had), met als gevolg: een nieuwe wasmachine moeten kopen. Ik was acht maanden zwanger toen hij echt de geest gaf. Wasmachine stuk is al niet leuk, dan al helemaal niet.

Mijn droger is een EDY, met slang en met een draaischijf en een knop voor synthetische spullen. Idd zeer goedkoop en basic, maar gaat wel al elf jaar mee.

Moet er wel bij zeggen dat ik hem in de zomer niet gebruik (wasmolen 50mtr) maar in de winter draait hij elke dag, zonder mankeren.

Je kan het verschil met kwalitatief goede machines ook horen; klop maar eens op de zijkant van het apparaat.

Probeer maar eens uit in de winkel.

Wat wel irri is dat ik een wasmachine heb waar zeven kilo ingaat, en in de droger maar vijf. Maar dat is een luxe-probleem. Veel succes met je droger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven