Knutselspullen: uitdrukkers?

24-02-2013 20:35 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Creativiteit en ik gaan lastig samen. Maar nu moet ik wel. Daarom deze vraag. Ik zoek van die drukdingen waarmee je vormpjes kunt maken / uitdrukken. Heeft iemand een idee hoe die dingen heten, zodat ik kan googlen op sites waar ik ze kan bestellen?
Fortis et liber
Ponsjes?
quote:kelso schreef op 24 februari 2013 @ 20:37:

Ponsjes?Ik denk dat jij doorgaat voor de koelkast
Uitsteekvormpjes
Ponsen op google:

http://www.google.nl/sear ... 0CDcQsAQ&biw=1280&bih=715
Pons / figuurpons,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Ivetje schreef op 24 februari 2013 @ 20:40:

Uitsteekvormpjes ... in geval van deeg
quote:Maryni83 schreef op 24 februari 2013 @ 20:39:

[...]

Ik denk dat jij doorgaat voor de koelkast YES!!
quote:tof schreef op 24 februari 2013 @ 20:44:

[...]

... in geval van deeg Of klei ponsen zijn voor papier. In de OP staat alleen niet waar het om gaat.
waar heb je ze voor nodig? en welk vormpje? is het eenmalig? als het voor papier is heb ik er hier nog wel wat liggen.
Jaa! Voor papier! Jullie zijn goed bezig!!!!
Fortis et liber
Ik moet er een slinger van maken. Zit te denken aan hartjes en sterren, cirkels, zoiets.
Fortis et liber
Was me er niet van bewust dat je inderdaad verschillende materialen kunt uitsteken....
Fortis et liber
quote:thaisweetchili schreef op 24 februari 2013 @ 21:04:

Ik moet er een slinger van maken. Zit te denken aan hartjes en sterren, cirkels, zoiets.Dan heb je hele grote ponsen nodig, en die bestaan niet. (Althans niet betaalbaar.) Of wil je een slinger maken van dingetjes van max 1 cm?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het moet een kleine slinger worden inderdaad. Zijn de kleine ponsen altijd maximaal 1 cm?
Fortis et liber
quote:thaisweetchili schreef op 24 februari 2013 @ 21:11:

Het moet een kleine slinger worden inderdaad. Zijn de kleine ponsen altijd maximaal 1 cm?

Neehoor, je hebt ook grotere. Ik heb er bijvoorbeeld 1 van het merk 'whale of a punch'. En die is een flink stuk groter dan 1 cm.

Maar ze zijn niet goedkoop. En als je eenmalig een slinger wilt maken is een investering van een paar tientjes voor een paar ponsen al veel geld vind ik.

Misschien kun je kijken of er in het buurthuis oid een cursus scrapbooken wordt gegeven, en dat je daar tegen een klein bedrag die ponsen mag maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aha, dat bedrag wil ik er inderdaad niet aan uitgeven. Het is een eenmalige actie. Dat idee van het buurthuis ga ik eens proberen. Bedankt!
Fortis et liber
Of ga op zoek naar een scrapbooktopic (hier of ergens anders) en vraag of iemand daar tegen wat kosten voor het papier en verzending die dingen voor jou wil maken.

En anders zelf knippen van karton ofzo, bij de Action vandaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Action staat op mijn lijst. Ik ga toch maar even de stad in. Toch wat handiger geloof ik met mijn knutselspulleninzicht ;). Bedankt voor de tips!
Fortis et liber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven