Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 21 september 2012 om 23:35
Krijg je last van "pré-vakantie-stress", Achnein..?
Vogelplaatje had ik gejat van Pinterest (was een aquarel van iemand), dat heb ik op een beige stof gestreken met zo'n transfer-vel van de (jajadaargaanweweer) Action.
Wat kost die kussenvulling bij de Hema dan, Achnein..? Ben nog op zoek naar een goedkoop adres.
Ben nu m'n dochter aan 't begeleiden met het naaien van haar eigen uilenkussen. (Heb ik zelf ook één in-de-maak.) Straks puilt het hier uit vd kussens! Weet ik wel wat iedere jarige binnenkort van me kado krijgt!
Vogelplaatje had ik gejat van Pinterest (was een aquarel van iemand), dat heb ik op een beige stof gestreken met zo'n transfer-vel van de (jajadaargaanweweer) Action.
Wat kost die kussenvulling bij de Hema dan, Achnein..? Ben nog op zoek naar een goedkoop adres.
Ben nu m'n dochter aan 't begeleiden met het naaien van haar eigen uilenkussen. (Heb ik zelf ook één in-de-maak.) Straks puilt het hier uit vd kussens! Weet ik wel wat iedere jarige binnenkort van me kado krijgt!
zaterdag 22 september 2012 om 10:07
ikbenik: wat een superleuke kussens! Hoe werkt dat trouwens met zo'n transver-vel? Print je daar de afbeelding op?
Qua goedkope kussenvulling: bij de Ikea hebben ze kussens voor 1 euro: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60072206/
achnein: lekker, vakantie! Waar ga je heen?
Chocola is aanwezig: reep toblerone (en bokkepootjes, maar dat is geen echte chocola).
Akakia: geniet van je weekend! Fijn de Action plunderen. Ik heb er helaas geen in de buurt. Een kleintje op fietsafstand, maar daar is het assortiment behoorlijk karig.
Best saai zo'n weekend alleen. Punt is dat ik een (voor mijn doen) behoorlijk drukke week heb gehad en nu echt bij moet komen. Ik kan dus geen leuke dingen buitenshuis doen, want ik zit al in de rode cijfers qua energie.
Qua goedkope kussenvulling: bij de Ikea hebben ze kussens voor 1 euro: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60072206/
achnein: lekker, vakantie! Waar ga je heen?
Chocola is aanwezig: reep toblerone (en bokkepootjes, maar dat is geen echte chocola).
Akakia: geniet van je weekend! Fijn de Action plunderen. Ik heb er helaas geen in de buurt. Een kleintje op fietsafstand, maar daar is het assortiment behoorlijk karig.
Best saai zo'n weekend alleen. Punt is dat ik een (voor mijn doen) behoorlijk drukke week heb gehad en nu echt bij moet komen. Ik kan dus geen leuke dingen buitenshuis doen, want ik zit al in de rode cijfers qua energie.
zaterdag 22 september 2012 om 11:29
Dankje, zwartekat! (*trots!*)
Ja, zo'n vel doe je gewoon in de papierlade van je printer; alles wat je vindt op internet kun je op je pc opslaan en dan dus uitprinten op zo'n transfervel. Zoveel mogelijkheden...!
En wat een goede tip van de Ikea! 1 euro voor een kussen van 35x35cm is niet duur! Binnenkort eens eens een buslading inslaan! (Niet op een superdrukke zaterdag; dat trek ik nog niet met m'n overspannen-en-snel-overprikkelde-inslag )
Ja, zo'n vel doe je gewoon in de papierlade van je printer; alles wat je vindt op internet kun je op je pc opslaan en dan dus uitprinten op zo'n transfervel. Zoveel mogelijkheden...!
En wat een goede tip van de Ikea! 1 euro voor een kussen van 35x35cm is niet duur! Binnenkort eens eens een buslading inslaan! (Niet op een superdrukke zaterdag; dat trek ik nog niet met m'n overspannen-en-snel-overprikkelde-inslag )
zaterdag 22 september 2012 om 14:43
Huh...? Oooow, ik snap-t-al-jij-wil-natuurlijk-een-lekkere-dikke-PAKKERD van mijijij!!!! (*geeft snel een hele dikke stevige verstikkende knuffel met natte lebberkus erbij aan kanon!* )
Ben vandaag weer verder gegaan met de nieuwe kussentjes verslaving, er zijn 2 uilen bijgekomen (ée'ntje door en voor mn dochter) en 2 vossen, achterkant met restanten groene-retro-print, maar heb dus nog geen vulling... Komt-ie:
Ben vandaag weer verder gegaan met de nieuwe kussentjes verslaving, er zijn 2 uilen bijgekomen (ée'ntje door en voor mn dochter) en 2 vossen, achterkant met restanten groene-retro-print, maar heb dus nog geen vulling... Komt-ie:
zaterdag 22 september 2012 om 17:10
@IBI, Bedankt voor de pakkerd. Je kletst je zo mooi uit je 'ik-geef-iedereen-een-kussen-cadeau-verhaal'
Vind het echt een leuk idee. Zucht, nu moet ik én naar de Action én mijn oma overhalen om mij te helpen met het maken van kussentjes. En dat allemaal door het Viva-forum. Pfoe, t is maar goed dat ik toch al omkwam in de tijd, anders zou t onderaan mijn toch al lange to-do lijstje moeten komen, haha!
@Achnein, Waar ga je heen op vakantie en hoelang ga je ons in de steek laten? Veel plezier met de voorpret en geen inpakstress krijgen he!
Vind het echt een leuk idee. Zucht, nu moet ik én naar de Action én mijn oma overhalen om mij te helpen met het maken van kussentjes. En dat allemaal door het Viva-forum. Pfoe, t is maar goed dat ik toch al omkwam in de tijd, anders zou t onderaan mijn toch al lange to-do lijstje moeten komen, haha!
@Achnein, Waar ga je heen op vakantie en hoelang ga je ons in de steek laten? Veel plezier met de voorpret en geen inpakstress krijgen he!
zaterdag 22 september 2012 om 17:55
Helaas, geen Actiondag vandaag... Oudste spuugt vanaf vanmorgen zich helemaal leeg, al zit er niets meer in zijn maag, hij blijft spugen, zo zielig. Dus ik ben thuis gebleven en man is naar de kapper geweest en heeft boodschappen gedaan.
Ikbenik, je hebt inderdaad een vlotte babbel...
Kanon, het is niet: Zucht ik moet naar de Action hoor, maar Jippie ik mag naar de Action!
Achnein: mijn mantra tegen inpakstress is altijd: als ik iets vergeet, dan koop ik het daar wel. Tenzij je naar de achterlanden van Togo gaat ofzo, dan wordt dat lastig!
Ikbenik, je hebt inderdaad een vlotte babbel...
Kanon, het is niet: Zucht ik moet naar de Action hoor, maar Jippie ik mag naar de Action!
Achnein: mijn mantra tegen inpakstress is altijd: als ik iets vergeet, dan koop ik het daar wel. Tenzij je naar de achterlanden van Togo gaat ofzo, dan wordt dat lastig!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zaterdag 22 september 2012 om 19:33
Dames, ik kom er werkelijk niet uit. Ik zoek waskrijtjes. Dat lijkt niet zo moeilijk, maar het begint erop te lijken dat ik iets heul moeilijks wil!
Ik zoek eigenlijk een vrij uitgebreide doos, bijvoorbeeld van BIC de doos met 18 krijtjes. Kleinduimpjes zijn dus niet goed.
Ik kan ze wel in webwinkels vinden, maar dan moet ik gelijk 27 doosjes betellen.
Alle gangbare winkels heb ik inmiddels gehad, boekhandel heeft ze ook niet.
Iemand een idee??
Ik zoek eigenlijk een vrij uitgebreide doos, bijvoorbeeld van BIC de doos met 18 krijtjes. Kleinduimpjes zijn dus niet goed.
Ik kan ze wel in webwinkels vinden, maar dan moet ik gelijk 27 doosjes betellen.
Alle gangbare winkels heb ik inmiddels gehad, boekhandel heeft ze ook niet.
Iemand een idee??
zaterdag 22 september 2012 om 19:39
zaterdag 22 september 2012 om 19:47
zaterdag 22 september 2012 om 19:51
zaterdag 22 september 2012 om 19:55
Het kan nog makkelijker, volgens de site moet de Mado het ook hebben:
http://mado.quintoshop.nl/
Klik links op 'schrijfwaren'
http://mado.quintoshop.nl/
Klik links op 'schrijfwaren'
zaterdag 22 september 2012 om 20:10
Bij onze Blokker: helaas pindacheese
Action: was mijn eerste adres, maar tussen alle glitterstiften en geurpennen geen krijtje te vinden.
Nou heb ik best wat krijtjes nodig, maar 12 doosjes.....
Als je op google 'melted crayon art' intypt, zie je wat ik wil maken. Het wordt gewoon een regenboog.
Maandag tripje Utrecht City. Er moet toch een winkel te vinden zijn die gewone ordinaire krijtjes heeft...
Dank allemaal dames, voor het meedenken. Als je het op viva niet kunt vinden, bestaat het niet zegt Jack.
True thing....
Action: was mijn eerste adres, maar tussen alle glitterstiften en geurpennen geen krijtje te vinden.
Nou heb ik best wat krijtjes nodig, maar 12 doosjes.....
Als je op google 'melted crayon art' intypt, zie je wat ik wil maken. Het wordt gewoon een regenboog.
Maandag tripje Utrecht City. Er moet toch een winkel te vinden zijn die gewone ordinaire krijtjes heeft...
Dank allemaal dames, voor het meedenken. Als je het op viva niet kunt vinden, bestaat het niet zegt Jack.
True thing....
zaterdag 22 september 2012 om 20:17
Niet wat je zoekt, maar al Googelend kom ik deze site tegen:
http://www.utrechtart.com/. En dat in Amerika
http://www.utrechtart.com/. En dat in Amerika