Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Fijn zwarte kat, dat je man weer thuiskomt. Hopelijk heeft hij niet al te veel last van het slechte weer met de terugreis.

Steph, is dat haken waar je het over hebt? ben benieuwd naar je foto's, hopelijk lukken die binnenkort wel.

Wat is het ineens superherfstig.... mijn zomergevoel is nu helemaal weg... De jongste roept nu steeds: Kijk, de bomen zwaaien!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Hier weer even een berichtje van mij. Ik leef nog hoor

Heb t gewoon hartstikke druk met school nieuwe functie opt werk en mijn oma. Naast gezin, huishouden en iets van een sociaal leven. Het is vooral ook druk in mijn hoofd, want ik slaap erg slecht.

Maar mijn opleiding is leuk!!! Geeft ook weer energie.

Ben inmiddels 2 weekenden bij mijn oma geweest. De eerste keer was moeilijk, want dat was de eerst x nadat er gezegd was dat ze dood zou gaan. Het was afscheid nemen. Het blijkt dat ze een taaie is, want ze is er nog steeds en omdat ze nog goed bij is, wilde ik gisteren ook nog langs. Nu was het vooral heel erg fijn dat ik haar nog een keer mocht zien. Heb tegen haar gezegd dat ik veel respect voor dr heb, dat ik veel van haar houd en dat ik haar zal missen als ze er niet meer is.

Maar genoeg over mij. Wat zien jullie er toch allemaal leuk uit dames!!! Ik durf geen foto van mezelf meer te plaatsen hoor nu ik jullie heb gezien. Geweldige kapsels heb ik voorbij zien komen. En ik zag dat iemand een trolly heeft ik ik MOET hebben!

Mooi kussentjes ibi. Waar liggen die transfervellen ook al weer? Ik zag ze vorige x niet bij de Action.

Ik moet vaker komen want ik weet echt niet meer wat er allemaal voorbij is gekomen. Af en toe lees ik via mijn mobiel een beetje bij, maar die hersens van mij....waardeloos...

Weet wel dat Liq een interessante studie volgt en dat ik nieuwsgierig ben naar de richting. Heb je je aanloopkat een naam gegeven Liq? Of weet je hoe ze heet.

Ook al doe ik een creatieve opleiding, geknutseld heb ik niet echt. Het zijn meer studies die ik heb gemaakt en schetsen. En thuis nergens tijd voor. Tjongejongejonge, daar moet toch eens verandering in komen....Kan ik weer eens een fotootje plaatsen.
Not my circus. Not my monkeys.
Fijn om te horen hoe het gaat minas. Moeilijk moet dat zijn, bewust afscheid nemen van je oma. Aan de andere kant is het misschien ook wel weer fijn dat ze nog helder is en je kunt zeggen wat je graag wilt zeggen.

Ik weet niet hoe de aanloopkat heet, nee. Ik overweeg haar zelf een heel suffe naam te geven, of juist een naam die je totaal niet bij een kat verwacht.

Het was een vreselijk vermoeiende dag, ik ben echt gesloopt. Het was nogal overweldigend allemaal. Maar ik geloof wel dat ik het leuk ga vinden hier. Ik moet het alleen nog even verwerken (veel nieuwe informatie, veel nieuwe gezichten).
quote:Akakia schreef op 24 september 2012 @ 19:56:

Wat is het ineens superherfstig.... mijn zomergevoel is nu helemaal weg... De jongste roept nu steeds: Kijk, de bomen zwaaien!

Schattig, wel een positieve manier om het te bekijken

@ minas: heftig van je oma. Maar wel mooi dat je nog zo afscheid kan nemen, hoewel ook wel dubbel natuurlijk.

@ Liq: goed om te horen! Nu lekker bijkomen.

Verder: brownie
Minas, leuk om van je te horen. Aan de ene kant wel fijn dat je nog naar je oma bent geweest, klinkt als een taaie en zo helder. Heel veel sterkte met de situatie

Akakia, Leuke jongste heb jij.

Liq, klinkt als een leuke dag.
Net de hele avond met m'n zus gezellig zitten 'spekstenen'. (*alsof dat een werkwoord is.. *) Schiet niet heel hard op omdat er meer gekletst en gelachen wordt dan echt concreet hard gewerkt, maarrr...wel heel gezellig!

Ben nu moe dus hou het even kort...

Transfervellen vd Action liggen trouwens bij de naaispullen.
Goedemorgen allemaal,

Ikbenik, dat is ook gezellig praten/kletsen en spekstenen. Heerlijk knutselwerk.

Vandaag wil ik mijn kol afbinden maar het lukte me gisterenavond ook al niet (arrgghhhh), youtube helpt me ook niet. Hopelijk vriend wel.
De kol is klaar, makkelijk afbinden zeg. Deed ik daar nu zo moeilijk over *ja*:

http://i622.photobucket.c ... Stephany1969/CIMG0419.jpg

http://i622.photobucket.c ... Stephany1969/CIMG0420.jpg

http://i622.photobucket.c ... Stephany1969/CIMG0421.jpg

Plaatjes plakken mag/gaat vandaag niet
Mogge.

Ik ben een beetje druk geweest, met werk enzo, en het is nog niet voorbij...

Maar goed, ik heb een nieuw rooster, zeg maar. Ik werkte altijd maandag, dinsdag en donderdag hele dagen en woensdag en vrijdag van 8 tot 12. Dat verandert naar vier hele dagen en dan de woensdag vrij. Op zich wel lekker denk ik, die vrije dag in het midden. Maar we zullen zien.

Morgen op mijn eerste vrije dag heb ik het gelijk al hardstikke druk.

Eerst naar een begrafenis morgenochtend (alweer), dan snel naar huis en naar gitaarles. En dan is mijn eerste vrije dag al weer voorbij geloof ik.

Dan nog 's ochtends snel opruimen en stofzuigen enzo, maar mijn geplande grote schoonmaak schuif ik een weekje op geloof ik.

Anyhow, ik ben weer weg, ik ga film kijken met De Vent. Tot morgen!!
668, the neighbour of the Beast
Fijn dat het toch nog gelukt is, Steph! En net op tijd ook; het begint echt herfstig "kol-weer" te worden!

Veel plezier met de film, Marels!

Hier even een heel pittige zware jankerige rotdag. Voelt sterk alsof het allemaal nooooooooit meer 'goed' komt... Niet productief geweest op knutselvlak. Alleen werk-technisch met wat jonge kids gefröbeld/geknutseld.
Marels, Sterkte vandaag bij de begrafenis Heb je een vrije dag en is hij zo voorbij voor je het weet.

Ikbenik, het komt allemaal goed hoor. Hoe komt dat je op knutselvlak niet zo productief bent geweest? En je MOET niet knutselen maar je mag knutselen. Ach en met dat jonge kids knutselen is ook knutselen.

Afwas gedaan (spul wat niet in de vaatwasser kan/mag), beesten gevoerd en dadelijk mijn nagels laten doen.
Hoe ging het vandaag Marels..? Toch nog iets aan je vrije dag gehad?

Steph; klopt; ik MOET niet knutselen, ik MAG knutselen. Bij mij sluipen er altijd vrij snel 'moet-gedachtes' in. Maar vandaag heb ik eindelijk mijn schilderijtje van 'de-dikke-dame-in-de-paskamer-met-haar-XS-bikini' maar eens afgemaakt...! Ze lag al zo lang op me te wachten...

Zal hieronder een fotootje plakken...

Allereerst een voor ikbenik en een voor Marels en een voor iedereen die het nodig heeft!

Ikbenik: geweldig schilderijtje weer! Ben je een beetje bijgekomen van je ***dag?

Marels, hopelijk heb je ondanks de begrafenis toch een beetje genoten van je vrije dag. Je rooster klinkt wel lekker nu, met midden in de week een break.

Liq, hoest met je aanlooppoes? Al een naam bedacht (Poppy the second ofzo)?? En al bijgekomen van maandag? Fijn dat het een goeie dag was, logisch dat je na zo'n dag echt even bij moest komen.

Minas, je klinkt, ondanks de drukte, heel positief. Fijn dat je studie zo goed bevalt! Zorg wel goed voor jezelf hoor, in deze hectische tijden!

Steph, gave col! Knap dat je dat kan!

En voor iedereen die ik vergeet: sorry!

Ik heb vandaag de Action bezocht, maar &%#@#@, ze hadden dat mooie viltlint niet meer waar ik vorige keer te weinig van meegenomen heb...

Daarnaast trek ik de conclusie dat teveel Actionbezoek en knutselmeuk niet handig is, want ik kan echt niets meer terugvinden....

Schilderijtje voor vriendin vordert desondanks goed.
Gevonden! Maar niet meer (makkelijk) te krijgen bij de Action. Mocht een van jullie het daar toch zien liggen, laat het mij dan effe weten!

Ak; ik was vandaag nog bij de Action voor transfer-vellen, maar heb niet naar je lint gekeken. Zal er de vlgd keer op letten.
Hoi

Met mij gaat het zo-zo. Ik heb weinig energie om ook maar iets te doen, dus laat staan forummen. Ik weet waar het door komt en ik hoop dat het gauw anders wordt. Ik werk momenteel veel te veel, waardoor ik ook nog eens slecht slaap. Maar goed, ik hoop dat er na de herfstvakantie (dat is dus nog 2,5 week!) een collega erbij komt.

Nieuwe collega is aan het begin van het jaar begonnen en heeft op dag 2 al haar ontslag ingediend. Een opzegtermijn van 1 maand heeft ze niet volgehouden. Na 1,5 week heeft ze zich ziekgemeld. En dus hebben de overgebleven (ervaren) collega's allemaal 2 klassen erbij genomen. Dat is echt fucking veel werk!

Ik snak echt naar die vakantie! Meer dan ooit waarschijnlijk

Niet bijgelezen dus. Als ik weer tijd heb, kom ik graag even buurten. Ik vond het hier altijd wel gezellig
quote:sitka schreef op 26 september 2012 @ 23:00:. Ik vond het hier altijd wel gezellig Niet in de verleden-tijd-vorm praten, Sitka...! Gewoon blijven komen. Nu dan maar ff op rustiger tempo (begrijpelijk! Heftig hoor; zoveel extra drukte!), maar wel jezelf gunnen om te blijven relaxen en knutselen...
Heeft iemand van de knutseldames iets aan een tasje breiwol? Het is van alles wat, restjes en hele kluwen(heet dat zo?)

Ik kan het morgen versturen..
Ze is leuk, Ikbenik.. alsof ik mezelf in de spiegel zie
Later is nu
He Marels,

Vandaag zat je bon bij de post!! Ik ben er erg blij mee. Bedankt :-)

Stuur jij mij via de mail nog een lijstje met titels van (hoe je dat zelf noetmt) dat oude mannetje. Dan kan ik voor je op zoek.
Waar zit de any-key?
quote:dreamer schreef op 27 september 2012 @ 15:02:

Ze is leuk, Ikbenik.. alsof ik mezelf in de spiegel zie
quote:luni schreef op 27 september 2012 @ 13:37:

Heeft iemand van de knutseldames iets aan een tasje breiwol? Het is van alles wat, restjes en hele kluwen(heet dat zo?)

Ik kan het morgen versturen..

Als je het nog hebt, heb ik wel belangstelling. Ik ben een Sara aan het breien voor mijn binnenkort 50 wordende moeder. Je kan me mailen op lechatnoirviva[aap]hotmail[punt]nl.

@ sitka: zo, dat is inderdaad even een hoop extra werk! Kan me goed voorstellen dat je moe bent en weinig tijd hebt voor andere dingen. Hopen dat je inderdaad na de herfstvakantie een nieuwe collega hebt, en dat deze het iets langer volhoudt. ;)

@ ikbenik: weer zo'n leuk schilderij! Je hebt er echt talent voor zeg:)

Hier niet zoveel te melden. Ik heb vandaag een Snuggie gekregen van man, om mee BzV te kijken
quote:lechatnoir schreef op 27 september 2012 @ 18:19:

[...]

Als je het nog hebt, heb ik wel belangstelling. Ik ben een Sara aan het breien voor mijn binnenkort 50 wordende moeder. Je kan me mailen op lechatnoirviva[aap]hotmail[punt]Ja, ik heb het nog hoor, ik mail je!
Wat is een Snuggie..?
Niet schrikken:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven