Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 15 september 2012 om 11:37
quote:lechatnoir schreef op 15 september 2012 @ 11:10:
Happy new topic van een meelezer!
Ik kijk soms jullie foto's voor inspiratie. Zelf ben ik amateurknutselaar. Ik figuurzaag momenteel vooral, figuurtjes voor in de kerstboom.
Ik ben ook een amateurfiguurzager, waar heb je de voorbeelden vandaan voor in de kerstboom ? Lijkt mij leuk om samen met dochter te maken.
Ik lees de Libelle van mijn schonmoeder, mag dat ook ?
Happy new topic van een meelezer!
Ik kijk soms jullie foto's voor inspiratie. Zelf ben ik amateurknutselaar. Ik figuurzaag momenteel vooral, figuurtjes voor in de kerstboom.
Ik ben ook een amateurfiguurzager, waar heb je de voorbeelden vandaan voor in de kerstboom ? Lijkt mij leuk om samen met dochter te maken.
Ik lees de Libelle van mijn schonmoeder, mag dat ook ?
zaterdag 15 september 2012 om 11:44
quote:Kokolientje schreef op 15 september 2012 @ 11:37:
[...]
Ik Google gewoon wat, in dit geval op 'rendier', en de Engelse variant 'reindeer'. De resultaat bekijk ik dan op vorm, of het te zagen is. Zelfde met 'kerstklok/ christmas bell', 'ster/star' en wat ik verder nog leuk vind aan figuurtjes.
[...]
Ik Google gewoon wat, in dit geval op 'rendier', en de Engelse variant 'reindeer'. De resultaat bekijk ik dan op vorm, of het te zagen is. Zelfde met 'kerstklok/ christmas bell', 'ster/star' en wat ik verder nog leuk vind aan figuurtjes.
zaterdag 15 september 2012 om 11:45
zaterdag 15 september 2012 om 11:51
zaterdag 15 september 2012 om 13:07
Te druk om te knutselen en te druk om te lezen/posten. Om kans te maken op een stage bij een hele leuke professor bij een hele leuke internationale organisatie ben ik nu bezig met het maken van een opdracht. Heel misschien mag ik hem dan gaan assisteren. En dan hoop ik wel zo erg.
Met de studie gaat het iets beter nu. Minder faalangstig en dat uit zich ook in minder hartkloppingen. Heb er nog wel last van, maar wel iets minder.
Wat leuk trouwens dat jullie het allemaal stoer vinden dat ik bammer wordt. Stoer was namelijk nog niet het woord waar ik op was gekomen. Ik vind het spannend, uitdagend, leuk en word helemaal blij van het vooruitzicht. Maar stoer. Ik?
Met de studie gaat het iets beter nu. Minder faalangstig en dat uit zich ook in minder hartkloppingen. Heb er nog wel last van, maar wel iets minder.
Wat leuk trouwens dat jullie het allemaal stoer vinden dat ik bammer wordt. Stoer was namelijk nog niet het woord waar ik op was gekomen. Ik vind het spannend, uitdagend, leuk en word helemaal blij van het vooruitzicht. Maar stoer. Ik?
Waar zit de any-key?
zaterdag 15 september 2012 om 13:10
zaterdag 15 september 2012 om 13:12
quote:Marels schreef op 15 september 2012 @ 12:58:
Als jullie niet doorposten hier laat ik mooi mijn kerstbeestjes niet zien hoor....
Neeeeeeeeee!
@ houston: succes met je opdracht! Klinkt als een goede uitdaging!
Enne, het zijn William en Harry geworden
Ik ga me nu toch echt even voorbereiding op mijn eerste scriptiegesprek met wat hopelijk mijn 'opdrachtgever' gaat worden.
Als jullie niet doorposten hier laat ik mooi mijn kerstbeestjes niet zien hoor....
Neeeeeeeeee!
@ houston: succes met je opdracht! Klinkt als een goede uitdaging!
Enne, het zijn William en Harry geworden
Ik ga me nu toch echt even voorbereiding op mijn eerste scriptiegesprek met wat hopelijk mijn 'opdrachtgever' gaat worden.