Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Ben ik trouwens de enige die in de war raakt van de titel van het topic Meiden van de knutselclub 2008?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 15 september 2012 @ 20:19:

Ben ik trouwens de enige die in de war raakt van de titel van het topic Meiden van de knutselclub 2008?

Huh..? Heet ons topic dan zo volgens jou, Ak..? Ik heb er een andere titel boven staan. Of is er een topic geopend met die naam..?

Valt mij trouwens ook op; dat het hier soms dagenlang stil is en dan ineens komen we allemaal weer van onze knutselzoldertjes/keldertjes en ateliertjes te voorschijn om aaaaaallemal tegelijkertijd te gaan posten hier...!

Die tassen zijn echt knap! Ben al blij als ik "niveau-kussensloop" haal met mijn geleend naaimasjien..!

Ak en Houston; ik ben ouder dan jullie, dus als jullie samen 'de rollator-club' vormen....wie ben ik dan..? De nog-net-niet-tot-stof-vergane...?

Enne...Zo zie je maar dreamer; over die weggegooide crocs! Dat is de reden waarom ik ook nooit "eenzame-sokken" durf weg te doen...Als je wat weggooit bedenk je altijd ineens iets leuks om ermee te doen..!
Ak; je hebt er wel een hele drukke dag opzitten, zeg...! Chapeau!
Ik heb nog een half kratje vol Ikbenik, hebbeh?

Oké, zal ik maar met de billen bloot dan? Ahum: 45 jaar. Maar jong van geest hoor.. heule jonge geest.

Jaaa.. ik moest ook al denken aan de befaamde 'knutselclubjes' als jullie maar weten dat er bij mij niets anders meer geknutseld wordt dan buitenlichamelijk. Voor Houston hoop ik dan weer dat er een mooie knutselknuffel komt

EV, Marels' bonsai zou geen herfstprobleem moeten hebben. Misschien moet ze eens voor informatie naar het tuincentrum, ik weet het ook even niet meer.

Maar goed, hier weer meeschrijvend, moet ik ook maar weer eens wat te knutselen verzinnen?
Later is nu
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 22:26:

[...]

Huh..? Heet ons topic dan zo volgens jou, Ak..? Ik heb er een andere titel boven staan. Of is er een topic geopend met die naam..?

Nee het topic heet ook bij mij Knutseltopic part 2.

Maar steeds als ik die andere titel zie, denk ik dat het ons topic is.

Zegt denk ik wat over mij....

Marels, had er trouwens niet iets over gordijnringen in de OP gemoeten?

Ben ook benieuwd hoe het met Snjokorn is... die heeft iig geen argument om niet te meeten nu ze weer in het koude kikkerlandje woont!?
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 22:28:

Ak; je hebt er wel een hele drukke dag opzitten, zeg...! Chapeau! [afbeelding]
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 22:35:

Ik heb nog een half kratje vol Ikbenik, hebbeh? Haha! Alsjeblieft niet! Heb hier al kratten vol met zooi die eigenlijk niet meer nuttig is, maar wat dan ligt te wachten op inspiratie om er nog ooit eens iets moois van te maken...!

Oké, zal ik maar met de billen bloot dan? Ahum: 45 jaar. Maar jong van geest hoor.. heule jonge geest. Jaaaa, dat heb ik dus ook...! Een heule-heule jonge geest...! Embrionaal gewoon...

Maar goed, hier weer meeschrijvend, moet ik ook maar weer eens wat te knutselen verzinnen?Leuk! OF je zet er gewoon een foto bij van iets dat je ooit lang geleden geknutseld hebt en doet alsof dat gisteren was...!
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 22:26:

[...]

Enne...Zo zie je maar dreamer; over die weggegooide crocs! Dat is de reden waarom ik ook nooit "eenzame-sokken" durf weg te doen...Als je wat weggooit bedenk je altijd ineens iets leuks om ermee te doen..! Ken je het boek stray sock sewing? Ontzettend leuk om iets mee te doen, ik heb een knuffel voor mijn neefje gemaakt.
quote:Akakia schreef op 15 september 2012 @ 22:39:

[...]

Marels, had er trouwens niet iets over gordijnringen in de OP gemoeten? Whahahaha! EENS!

Ben ook benieuwd hoe het met Snjokorn is... die heeft iig geen argument om niet te meeten nu ze weer in het koude kikkerlandje woont!?Oooh; verrader...! Laat haar effe rustig haar spulletjes uit dozen halen voordat ze weer naar Utrecht door moet reizen...! Agossie...!
Jaa, maar IkbenIk, hoe oud ben je dan qua kalender he? Dat je geest embrionaal is, dat ken ik. Sterker nog, ik heb alweer luiers nodig, zo embrionaal ben ik. Maar je kalenderleeftijd?

Ik ben op zoek gegaan naar een oud weblog, waar ik veel knutsels op had staan, maar die doet het niet meer
Later is nu
quote:achnein schreef op 15 september 2012 @ 22:45:

[...]

Ken je het boek stray sock sewing? Ontzettend leuk om iets mee te doen, ik heb een knuffel voor mijn neefje gemaakt.Ow, wat leuk, Achnein; heb je daar toevallig ook een fotootje van...? Ben wel benieuwd!
OHja

Liquorice, ja kan het! Hartstikke goed man, dat je zover gekomen bent.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 22:47:

Dat je geest embrionaal is, dat kan ik. Sterker nog, ik heb alweer luiers nodig, zo embrionaal ben ik.
(*fluistert:*) ik ben....
Maar dat zegt de kalender...IK ben het daar niet mee eens...
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 22:47:

Jaa, maar IkbenIk, hoe oud ben je dan qua kalender he? Dat je geest embrionaal is, dat kan ik. Sterker nog, ik heb alweer luiers nodig, zo embrionaal ben ik. Maar je kalenderleeftijd? Luiers kun je zelf naaien Weer een knutselproject!

uiteindelijk krijgt die kalender toch gelijk, ben ik bang.

Natuurlijk blijven wij al knutselend hartstikke jong!
Later is nu
Whahahaha! De Luier-DIY-club...!

Leuk!
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 22:53:

uiteindelijk krijgt die kalender toch gelijk, ben ik bang. Welnee...Gewoon ontkennen...!

Natuurlijk blijven wij al knutselend hartstikke jong! [afbeelding]EENS!

quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 22:48:

[...]

Ow, wat leuk, Achnein; heb je daar toevallig ook een fotootje van...? Ben wel benieuwd!Eentje, niet zo heel goed.

Hahaha, die is leuk Achnein! Maar goed, dan ben ik van de wees-sokjes af, heb ik weesknuffels..
Later is nu
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 22:59:

Hahaha, die is leuk Achnein! Maar goed, dan ben ik van de wees-sokjes af, heb ik weesknuffels..Voor weeskinderen?
Ooooh, die is LEUK!!!! Is dat van één sok....?

Gaaf hoor!!!
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 22:46:

[...]

Oooh; verrader...! Gaan we lelijk doen? *pakt bloemetje van 22:41 snel terug en zet het zelf in de vaas*
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 23:00:

Ooooh, die is LEUK!!!! Is dat van één sok....?

Gaaf hoor!!! Dat is 1 herensok. Komt uit dit boek:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven