Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
donderdag 1 november 2012 om 20:08
donderdag 1 november 2012 om 20:15
Hallo!!
Hier nog zo'n freubel-muts, maar wel een leuke
Ik zit achter m'n naaimachine en maak leuke baby cadeautjes. Ben nu bezig aan mijn eerste baby-blousje!
Ook maak ik leuke memoborden en zeepslingers!
Bovendien heb ik een eigen website en geef workshops. Helaas loopt dat laatste niet echt storm.........
Mag ik ook in de club??
Hier nog zo'n freubel-muts, maar wel een leuke
Ik zit achter m'n naaimachine en maak leuke baby cadeautjes. Ben nu bezig aan mijn eerste baby-blousje!
Ook maak ik leuke memoborden en zeepslingers!
Bovendien heb ik een eigen website en geef workshops. Helaas loopt dat laatste niet echt storm.........
Mag ik ook in de club??
donderdag 1 november 2012 om 20:18
Hoi Junisa!
Ook voor jou geldt; alleen als je foto's plaatst!
Ik zou ook wel een website willen, maar volgens mij ga ik online nooit wat verkopen.... Teveel aanbod en mijn werk is niet bijzonder genoeg.
*gaat even verder dr ketting afmaken en een tweede poging doen tot foto's maken*
Ook voor jou geldt; alleen als je foto's plaatst!
Ik zou ook wel een website willen, maar volgens mij ga ik online nooit wat verkopen.... Teveel aanbod en mijn werk is niet bijzonder genoeg.
*gaat even verder dr ketting afmaken en een tweede poging doen tot foto's maken*
donderdag 1 november 2012 om 20:40
Lijkt mij van wel toch?
Net als ik ook mijn schoenen op het prikbord mag verkopen.
Maar ik was eerst dus ik mag ze er eerst op zetten
Als jij me vertelt wat ik ervoor kan vragen EV
Jij weet dat vast.
@Junisa, je moet geloof ik minstens 200 postings hebben eerst, voor je plaatjesplakrecht kan aanvragen. Dus goed doorposten hier.
Tot die tijd kun je je foto's op mijnalbum zetten (dat moet je voor plaatjes plakken ook) en de links aan ons dooegeven.
Dat doe je met het knoppie links van dat schilderijtje in het scherm boven je antworodscherm. Daar zet je de link in en dan werkt het.
Net als ik ook mijn schoenen op het prikbord mag verkopen.
Maar ik was eerst dus ik mag ze er eerst op zetten
Als jij me vertelt wat ik ervoor kan vragen EV
Jij weet dat vast.
@Junisa, je moet geloof ik minstens 200 postings hebben eerst, voor je plaatjesplakrecht kan aanvragen. Dus goed doorposten hier.
Tot die tijd kun je je foto's op mijnalbum zetten (dat moet je voor plaatjes plakken ook) en de links aan ons dooegeven.
Dat doe je met het knoppie links van dat schilderijtje in het scherm boven je antworodscherm. Daar zet je de link in en dan werkt het.