Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
....je kunt.......
.....een aantal keer....
....op deze manier....
...iets posten....

Tikt lekker aan!

Nou, ik ga nu maar knutselen met de kids; dan maar die cup-cakes doen die ik eerder postte. (Jammer dat er geen leuke aanvullende ideeën bijgeschreven zijn; had mijn hoop wel op de creatieve input van dit topic gevestigd, dames...! )

quote:steph schreef op 30 oktober 2012 @ 22:51:

Bootje, geen idee wie je bent maar dat maakt niets uit. Waar gaat je burn-outpreventievakantie heen (leuk scrabblewoord)?

Ach, dan maak je toch gewoon lange zinnen en dan post je elke keer één kom je zo aan de 200 postings.

Vandaag mijn diva-sjaal afgemaakt, foto volgt.

Aangenaam kennis te maken

Ik blijf gewoon lekker thuis, dat kost al genoeg energie. Alhoewel ik het helemaal niet erg zou vinden om ergens op een tropisch plekje te zitten

Benieuwd naar je divasjaal!
Dat
zou
ik
kunnen
doen
IBI
Maar dat leest zo vervelend voor de rest, dus laat ik dat maar niet doen.
quote:ikbenik schreef op 31 oktober 2012 @ 08:36:

...iets posten....

Tikt lekker aan!

Nou, ik ga nu maar knutselen met de kids; dan maar die cup-cakes doen die ik eerder postte. (Jammer dat er geen leuke aanvullende ideeën bijgeschreven zijn; had mijn hoop wel op de creatieve input van dit topic gevestigd, dames...! )

Sorry! Zie nu pas je berichtje, had er overheen gelezen denk ik. Je zou ook bordjes kunnen schilderen om de cupcakejes op te zetten. Vinden kinderen vaak erg leuk om te doen.
Lekker aan de late kant maar: veel plezier op de kreadoe meiden!! (ik zit te wachten op m'n kast die ik dan straks in elkaar mag knutselen).

*moet even heel hard nadenken wie bootje nu eigenlijk was*
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:bootje_op_de_golven schreef op 31 oktober 2012 @ 10:14:

[...]

Sorry! Zie nu pas je berichtje, had er overheen gelezen denk ik. geeft niks! Je zou ook bordjes kunnen schilderen om de cupcakejes op te zetten. Goed idee ja! Vinden kinderen vaak erg leuk om te doen.

Heb nu (naast het cupcakeje) met brooddeeg 'gebakken-eieren' gemaakt. Dat is makkelijk en snel herkenbaar.

Het niveau is natuurlijk niet heel hoog met kids van 3 jaar. Maar een platte 'plak' kunnen ze allemaal wel maken. Bovendien vinden ze het meppen en slaan om het plat te krijgen, en het rollen met de deegroller erg leuk. Daarna heb ik ze een balletje laten draaien, en dat balletje platslaan. De platte plak liet ik wit verven, en het platgeslagen bolletje geel. Daarna op elkaar gedrukt, et-voila! een echt spiegelei!
Ik weet ook niet wie bootje is, maar misschien herken ik straks de stijl van de knutsels

Druk RL, dus ik ben bijna niet op het forum te vinden. Ik heb wel het houtskooltekenen opgepakt en ik ben bezig om voor mijn dochter een voorleesboek te maken, met verhaaltjes over haar beer. Bij elk verhaal moet een foto komen (of andersom). De weinige tijd die ik heb, breng ik trouwens graag door op Pinterest. Zo leuk om daar rond te kijken. Maar dat doen jullie vast ook

Als ik wat moois gemaakt heb, zal ik hier weer eens wat posten. Lang geleden dat ik echt iets maakte en dat hier gepost heb. Misschien ga ik vandaag nog even haken.

Meiden op de crea-doe: Ik hoop dat jullie veel plezier hebben!
Oh, dochter is wakker. Tot later!
Ik ben vandaag stad en land afgereisd om kleine letterstempels te vinden voor mijn kerst-klei-knutsels. De eerste drie taartenwinkels waren ze uitverkocht en niet leverbaar maar de aanhouder wint dus ik heb ze in mijn bezit!

Dat wordt maandag lekker simpel keramieken met koekjes vormen en letterstempels. De rest daar zal mij wel weer raar en te simpel bezig vinden (de meeste op de keramiek club zijn van het maken van poppen enzo, maar daar heb ik dus helemaal niks mee zelf) maar heb er zelf helemaal zin in :-)
Nu trouwens bezig met mijn derde sollicitatie brief van deze week. Ik ben lekker bezig dus. Ben trots op mezelf dat ik dit doe dus wilde het even delen
Kanon...SUPER!!!! Neemt petje af en maakt ff eerbiedige buiging . Goed bezig!
Voor de dames die niet weten wie bootje is: lees de eerste regel van de post van 29-10 op 20:24 eens heel goed, dan weet je het meteen!

Kanon, goed bezig jij!

Sitka, leuk idee, van dat boekje.

Waar blijven de foto's van de divasjaal, Steph?

Ik was vandaag op Utrecht CS en heb heel veel aan jullie gedacht: zoveel vrouwen met kort rood haar en kleine rugtasjes op. En een enkeling met een echte trolley. Heb heel hard in mezelf gelachen. En dacht bij elk duo: zouden dat dan Marels en Kat zijn
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Haha, Ak, wij bedachten dat wij ongetwijfeld de meest hippe vrouwen op de beurs waren .

Verder viel het ons een beetje tegen qua aanbod. Vooral veel kaarten & scrapbookspul, en kralen. En weinig materiaal, veel kant-en-klaar-pakketjes.

Maar toch nog wel genoeg geld uitgegeven
Leuk te horen hoe het was Kat! Klinkt gezellig, maar jammer dat het aanbod toch wat beperkt was. En ik ben ook niet zo van de kant en klare pakketjes, zelf uitzoeken is veul leuker!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Hoi Bootje!

Het was vanavond te donker om goede foto's te maken. Ik heb twee bloemetjes gehaakt.
Wij hebben ons niet op het station begeven Kaak. Ik toch niet

Viel inderdaad een beetje tegen. Ik had gehoopt op tonnen inspiratie en hippe dingen.

Werkelijkheid was vooral heeeeeeeeeeel veel dezelfde kralen die ik ook zelf kan maken, en bizar veel scrapbook en kaartenmaakmeuk.

En veel bizarre types met trolleys. En scootmobiels, ook overduidelijk iets TE goed vertegenwoordigd.

Maar het was gezellig, en dat was het belangrijkste, toch?

Ben nu bezig met het afronden van een ketting.

Dan heb ik drie of vier nieuwe om te posten, als jullie ze nog willen zien
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven