Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Net geknutseld, ga ik morgen met onze bewoners doen:

Bloemstukje in een sierpompoen.
Ik ga naar de Pippoos ergens in het midden van het land. En de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid is in dit deel van Nederland al niet zo groot, dus ik ben aardig wat gewend zeg maar. Opvallend is ook een breiwinkeltje hier in de stad: klein, bomvol mooie spulletjes, loopt als een trein (want de enige breispeciaalzaak in de omgeving) maar wat een Zure Oude Tang staat daar achter de toonbank zeg...

Leuk herfststukje Marels! Goed idee ook voor op mijn schouw!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
@Kat:

Klik

We moeten wel keuren wie we meenemen natuurlijk, of we dr allebei leuk genoeg vinden
En wil je me één dezer dagen terugmailen Kat?
Wat een leuke pompoenen Marels!!
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik vind je kettingen prachtig Marels! Die pompoenen heb ik zelf ook over gedacht om te doen, maar dat idee meteen weer verworpen, want druk, druk, druk. Ben nu een week ziek(ig), maar vannacht was ik echt beroerd, dus ik heb over een uur een afspraak bij de huisarts. Kijken of die mij weer op kan lappen, want ik heb volgende week tentamens.

Ik ben wel naar de superleuke handwerkwinkel bij mijn ouders geweest. Die bestaat nu ruim 25 jaar en heeft zo'n geweldig assortiment dat ze inmiddels klanten uit heel Nederland trekken. De twee vriendinnen die het runnen zijn ook zo behulpzaam. Echt een warm bad als je daar komt. Ik ga dus ook altijd als ik in de buurt ben. Heb nu een boekje met schattige koeien gekocht om te borduren:

De pipoos hier is wel prima. Veel spullen, maar niet echt thuis in de handwerkspullen die ze verkopen.

(BTW, ik ga waarschijnlijk mijn nick laten anonimiseren. Volgens mij heeft iemand die mij niet zo aardig vindt mij herkend op het forum. Ik schreef altijd vrij actief mee, maar heb besloten om dat niet meer te doen zodat ik meer ga knutselen. Maar dan kom ik wel terug met een nieuwe nick natuurlijk, want dit topic wil ik niet missen!)
Marels, wat een leuke pompoenen (en mooi opgemaakt ook).
Mooie pompoen!!!

Verzin je dat zelf??

Ben niet echt aan de knutsel; enige dat ik momenteel produceer is vieze rochels en snot...!
Volgens mij ben ik weer bij. Marels, ik heb je gemaild en je oproep gezien.

Verder moet ik op zoek naar een nieuw boortje, ik heb een houtboortje, maar die blijkt niet goed met MDF overweg te kunnen. Kostte me een figuurtje. Nou ja, kleine beschadiging, maar niet meer fotowaardig
Btw Marels, als er niemand kan neem vooral je collega mee!
ikbenik, sterkte ermee.
Beterschap ikbenik.

En voor het geval dat ik hier morgenavond niet langskom, wens ik Marels en Kat en de-tot-dusver-onbekende een erg leuke dag op de Kreadoe. Ik zwaai wel even vanaf het Jaarbeursplein naar jullie!

En ik ben tegelijkertijd wel errug benieuwd naar wie er achter die anonieme nick zit...
quote:Akakia schreef op 29 oktober 2012 @ 19:42:

En ik ben tegelijkertijd wel errug benieuwd naar wie er achter die anonieme nick zit...

Ach nein, ben je dat vergeten?

Soms worden konijntjes bootjes.

Zo, nu weten jullie wel wie ik ben hopelijk.
Aha bootje, ik heb 'm (sorry... blond).

Als je wil kun je wat mij betreft de verwijzing weghalen.
Bootje, je blijft hier toch nog wel actief posten he? Hoe meer je gaat knutselen hoe meer fotoos om ons te laten zien :-D
Bootje, moet ik je ook kennen?
Ik moest ook even 3x lezen voor ik 'm snapte (*rara-wie-er-hier-blond-is?*)

Veel plezier op de creadoebeurs!!! Enne...Van de leuke ideeën die jullie daar opdoen verwachten we wel mooie foto's, he???

Morgen ga ik knutselen rondom thema 'eten&drinken' met kids van ongeveer 3,5 jaar. Ik wil van brooddeeg (dat zoute spul) taartjes/cupcakes maken, met zo'n wit papiertje eronder. Moet niet te moeilijk zijn, dus het idee was; grote bal laten rollen, klein miniballetje erop als 'kers', afbakken, laten verven, evt glitters of 'discodip' erop, en dan hoop ik dat het door dat papiertje eronder herkenbaar is als 'cupcake'.

Heeft er iemand nog meer creatieve ideeën? Mss ter aanvulling van bovenstaande of juist een ander makkelijk knutselideetje dat hierop aansluit om te kunnen doen met de kids die dit al gedaan hebben?
Kat en Marels, veel plezier morgen!
quote:kanon schreef op 29 oktober 2012 @ 22:04:

Bootje, je blijft hier toch nog wel actief posten he? Hoe meer je gaat knutselen hoe meer fotoos om ons te laten zien :-D

Jazeker, daarom heb ik een nieuwe nick aangemaakt.

Binnenkort een burn-outpreventievakantie en dan hoop ik lekker achter de naaimachine te kruipen.
Veel plezier mensen die naar de Kreadoe gaan!
quote:steph schreef op 29 oktober 2012 @ 22:51:

Bootje, moet ik je ook kennen?Dat zou kunnen Heb hier een aantal jaar actief meegepost, maar nu besloten het beperken tot het knutseltopic
Minder fijne ontdekking: had een toezegging van de mod dat ik met mijn nieuwe account meteen weer plaatjes kon plakken, maar dat schijnt dus niet te kunnen. Moet dus eerst weer 200 posts maken voor ik kan plakken

Voorlopig alleen linkjes dus.
Toch nog even gezellig meebabellen hier dus. De eerste dag van je burn-outpreventie vakantie alleen maar posten. Dan kan je daarna al je creaties hier gelijk laten zien

Weet iemand toevallig waar je gietzeep/melt and pour zeep kan kopen? Behalve dan in webwinkels.
Marels en Kat veel plezier morgen op de KreaDoe.

Bootje, geen idee wie je bent maar dat maakt niets uit. Waar gaat je burn-outpreventievakantie heen (leuk scrabblewoord)?

Ach, dan maak je toch gewoon lange zinnen en dan post je elke keer één kom je zo aan de 200 postings.

Kanon, geen idee. Sorry.

Vandaag mijn diva-sjaal afgemaakt, foto volgt.
quote:steph schreef op 30 oktober 2012 @ 22:51:

burn-outpreventievakantie (leuk scrabblewoord)?

En over dat posten; idd; post gewoon elke dag een miniberichtje; zit je zo weer op de 200.

Of....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven