kolonisten - suffe vraag

12-01-2013 20:33 11 berichten
Heb hier kaartspel liggen van Kolonisten van Catan voor 2 spelers, maar vraag mij af of ik daar het basisspel bij nodig hebt? Weet iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Nee, het is een zelfstandig spel.
Nee!
Vraag - antwoord.

Zo simpel kan het soms zijn!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
thanks! GA mij mar opmaken voor een lange spelletjesavond!
Als het een uitbreiding van het basis kaartspel is wel!

Het kaartspel is vele vele malen leuker dan het bordspel, maar heeft hier in huis al menige ruzie veroorzaakt... Echt te erg eigenlijk (je kan elkaar zo onwijs kutten met dat spel), moet ook altijd denken aan een vriendinnetje van mijn zusje op de basisschool, die mocht niet kolonisten want dat is het spel van de duivel.

Veel plezier!
Dat meen je niet vrouwke theelepel?!
Dat het hier ruzies veroorzaakt? Of dat dat vriendinnetje zei dat het het spel van de duivel was?

Meen het allebei serieus, al komen die ruzies omdat het spel zwaar verslavend is en wij heel fanatiek
Is die zwarte pop in het midden dan de duivel? (de struikrover die hier - sorry - de neger wordt genoemd)
Snoezekind speelt het kaartspel op de computer.

Ik vind het meer dan voldoende dat ik "Kinderen van Catan" "Kolonisten van Catan" en "Ruimteschepen van Catan" heb geleerd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh, en alle Kolonistenversies worden in Groningen verkocht bij een hele grote christelijke boekhandel, dus het duivelse zal wel meevallen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven