Kort programma wasmachine

07-10-2013 09:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarvoor gebruiken jullie het korte programma op de wasmachine? Wast dat net zo schoon als het normale programma? Ik heb vaak halve wasjes, omdat ik een beetje sokken tekort heb en mijn vriend onderbroeken tekort (want we zijn allebei nogal moeilijk met het kopen daarvan ) . Dan heb ik niet genoeg was voor een volle 60 graden was en ga ik het maar vullen met andere dingen die eigenlijk nog niet in de was hoeven. Zelfde geld voor 40 graden wasjes: dan heb ik een trui die ik per se de volgende dag aan wil, maar niet genoeg was voor een volle machine. Dan draait 'ie halfvol. Vind dat nogal zonde, en vraag me af of het dan niet beter is een kort programma te draaien, scheelt misschien water en energie ofzo? Maar wordt het dan wel net zo schoon?
Voordat ik 8kg vieze sokken en ondergoed heb....

Geen last van krimpend ondergoed, sokken af en toe, alleen na de eerste keer wassen.

Ach, ik kies ook voor't gemak hoor, huishouden zal nooit mijn hobby worden.
Ondergoed en sokken gaan bij mij dan ook in de handdoeken/beddgoedwas.
quote:lilyofthevalley schreef op 07 oktober 2013 @ 11:06:

Ondergoed en sokken gaan bij mij dan ook in de handdoeken/beddgoedwas.Hier ook maar 2 verschillende wassen licht /donker en alles op een temperatuur
quote:lilyofthevalley schreef op 07 oktober 2013 @ 11:04:

[...]

Nee dat krimpt niet op 60 graden. Sterker nog, lees de labeltjes in je onderbroeken maar na. (daar staat bij sommige ook 40 graden trouwens, maar echt, ondergoed wassen doe je op 60 graden.)nou, zal eens kijken of ik dat ga doen... :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven