Korting vloerkleed Carpetright
donderdag 19 januari 2012 om 20:05
Ik ben mijn slaapkamer aan het opknappen. Nu was ik vandaag bij Carpetright en is er tot zaterdag 40% korting. Nooit in verdiept hoe dat zit met kortingen etc.
Zijn dit soort kortingen nou eigenlijk elke week wel of moet ik nou voor zaterdag al tapijt kopen terwijl ik het nu nog niet kan gebruiken, maar wel over twee weken. En ik vind het nogal snel om te beslissen in 2 dagen (werk vrijdag en zaterdagochtend dus kan ook niet echt verder shoppen).
Wat denken jullie? Nu toch al kopen of gokken op toekomstige kortingen?
Zijn dit soort kortingen nou eigenlijk elke week wel of moet ik nou voor zaterdag al tapijt kopen terwijl ik het nu nog niet kan gebruiken, maar wel over twee weken. En ik vind het nogal snel om te beslissen in 2 dagen (werk vrijdag en zaterdagochtend dus kan ook niet echt verder shoppen).
Wat denken jullie? Nu toch al kopen of gokken op toekomstige kortingen?
donderdag 19 januari 2012 om 20:13
als het een mooie aanbieding is en je dus een goede deal kan sluiten tot as zaterdag zou ik persoonlijk al wel het tapijt gaat uitzoeken. Ik denk dat je prima kan zeggen dat je het pas over 2 weken nodig hebt.
Is het volledig tapijt of zo'n vloerkleedje. Want dan zit er volgens mij ook nog levertijd/ tijd om te leggen bij. Want ik neem aan dat je zelf geen vloerbedekking gaat leggen. Dan plan je toch een afspraak over 2 weken in.
Succes!
Is het volledig tapijt of zo'n vloerkleedje. Want dan zit er volgens mij ook nog levertijd/ tijd om te leggen bij. Want ik neem aan dat je zelf geen vloerbedekking gaat leggen. Dan plan je toch een afspraak over 2 weken in.
Succes!
donderdag 19 januari 2012 om 22:12
Die bij mij om de hoek heeft ook altijd korting. en dan denk je dat de prijzen heel redelijk zijn. Maar Carpetright geeft zijn prijzen aan in vierkante meter, terwijl bij bij vloerbedekking de prijzen per strekkende meter worden aangegeven. Als het de prijzen van Carpetright omrekent naar strekkende meter zijn zij echt flink duur.