Kosten wilgentenen schutting
zondag 28 maart 2010 om 16:56
Wij hebben eind vorig jaar een huis gekocht. Langs de oprit en tuin staat een coniferenhaag. Deze is oud en lelijk, we willen er daarom een wilgentenen schutting neerzetten. We hebben geen idee aan welke kosten we dan moeten denken.
Voordat we een offerte aanvragen zou ik graag een indicatie hebben. Heeft een van jullie een wilgentenen schutting en kan je aangeven wat dat ongeveer per meter heeft gekost?
Iemand nog een tip voor een goed bedrijf in (de omgeving van) Zwolle die zo'n schutting kan plaatsen?
Alvast bedankt!
Voordat we een offerte aanvragen zou ik graag een indicatie hebben. Heeft een van jullie een wilgentenen schutting en kan je aangeven wat dat ongeveer per meter heeft gekost?
Iemand nog een tip voor een goed bedrijf in (de omgeving van) Zwolle die zo'n schutting kan plaatsen?
Alvast bedankt!
zondag 28 maart 2010 om 17:00
je hebt kant-en-klare matten van de Gamma / Intratuin , etc. en je hebt zoiets : http://www.wilgentenenschutting.nl/fotos.html .............da's nogal geen verschil.
Wat zoek je dus?
Wat zoek je dus?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 28 maart 2010 om 17:02
zondag 28 maart 2010 om 17:02
zondag 28 maart 2010 om 17:04
http://images.google.nl/i ... P2xEfHDKOzkA_IXZhvazkNQtw=&h=250&w=250&sz=17&hl=nl&start=9&itbs=1&tbnid=CzpM_3jwDYczsM:&tbnh=111&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dschutting%2Bwilgentenen%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 28 maart 2010 om 17:15
quote:Voordat we een offerte aanvragen zou ik graag een indicatie hebben.
Maar daarom vraag je toch offertes aan? Ik zou gewoon bij een paar groenbedrijven, hoveniers en tuincentra in de buurt langsgaan. Zij maken vervolgens een offerte en jij beslist of en bij welk bedrijf je je schutting neemt.
Wilgentenenschuttingen zijn over het algemeen best prijzig, omdat er veel handwerk in zit. Ik vind het wel mooi!
Maar daarom vraag je toch offertes aan? Ik zou gewoon bij een paar groenbedrijven, hoveniers en tuincentra in de buurt langsgaan. Zij maken vervolgens een offerte en jij beslist of en bij welk bedrijf je je schutting neemt.
Wilgentenenschuttingen zijn over het algemeen best prijzig, omdat er veel handwerk in zit. Ik vind het wel mooi!
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zondag 28 maart 2010 om 17:19
@blijfgewoonbianca: bedankt voor de linkjes. Dit is inderdaad wat ik bedoel.
@musicath: ik weet dat een offerte daarvoor bedoeld is, maar ik wil een hovenier oid niet onnodig aan het werk zetten voor een offerte. Ik heb nu wat prijzen gezien via de link van blijfgewoonbianca en als ik dat doorreken naar de 30 meter die wij nodig hebben, weet ik niet of we er uberhaupt aan beginnen. Het is inderdaad erg prijzig! Dat wisten we al wel, maar zo duur....
@musicath: ik weet dat een offerte daarvoor bedoeld is, maar ik wil een hovenier oid niet onnodig aan het werk zetten voor een offerte. Ik heb nu wat prijzen gezien via de link van blijfgewoonbianca en als ik dat doorreken naar de 30 meter die wij nodig hebben, weet ik niet of we er uberhaupt aan beginnen. Het is inderdaad erg prijzig! Dat wisten we al wel, maar zo duur....
zondag 28 maart 2010 om 19:19
Je hebt ook bedrijven waar je een "doe het zelf pakket" koopt. Dat was een jaar of 5 geleden al duurder dan 15 euro per m schutting.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross