kras op horloge

10-08-2010 09:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb op vakantie een horloge gekocht, had m twee dagen aan en nu zit er al een flinke kras op (grrrrr).

Weet iemand of dit nog te verwijderen is? (zelf of laten doen, zo ja, waar?)
Op het glas van het horloge? Gewoon naar de juwelier en het glas laten vervangen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Kan dat bij elk horloge? Ook als zij zelf dat merk niet verkopen? In heel Nederland zit nl geen winkel die datzelfde merk verkoopt. Of maakt dat niets uit?
Als de kras niet zo diep is, kun je het met een banaan proberen.

Klinkt gek, maar werkt écht...

Hier gebeurt het met een cd, maar het kan met veel dingen:

http://youtu.be/CS2NMeUBArs
quote:anjapanja schreef op 10 augustus 2010 @ 09:18:

Kan dat bij elk horloge? Ook als zij zelf dat merk niet verkopen? In heel Nederland zit nl geen winkel die datzelfde merk verkoopt. Of maakt dat niets uit?Geen idee, maar ik ga uit van standaardmaten voor horlogeglas (en dat ze het anders kunnen bestellen). Het zal vast niet de eerste keer zijn dat men met dit soort dingen te maken heeft.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ondiepe kras: tandpasta of koperpoets. En dan met een zachte doek polijsten.

Diepe kras: nieuw glas. Gewoon bij de juwelier of horlogemaker.
Het vervangen van glas met een minder gangbare maat kan soms net zo duur zijn als het horloge zelf. Ik zou hier van te voren goed naar informeren.
Laatst een glas laten vervangen bij een guess horloge van meer dan tien jaar oud. Zie horloges laten repareren op het mode en beauty forum.

Misschien heb je daar wat aan.

Succes
Gewoon even langs de juwelier lopen en vragen wat het geintje kost ;).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven