Kroonluchter schoonmaken
vrijdag 16 november 2012 om 13:44
vrijdag 16 november 2012 om 13:58
Ik pak een theedoek, met ammonia, en pak, pegel voor pegel, dan met natte doek naschonen, en opwrijven met een droge doek.
Ben je het eerste halfjaar er weer van af.
Oogverblindend. Succes!
Oogverblindend. Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 16 november 2012 om 14:02
quote:Eindeloos schreef op 16 november 2012 @ 13:58:
Ik pak een theedoek, met ammonia, en pak, pegel voor pegel, dan met natte doek naschonen, en opwrijven met een droge doek.
Oogverblindend. Succes!
Haal je de lamp dan in zijn geheel van het plafond af?
Mijn kroonluchter is redelijk zwaar, en al die glazen pegels
hangen aan gedraaide ijzeren pinnetjes.
Oogverblindend. Succes!
vrijdag 16 november 2012 om 14:07
ik haal eerst met een plumeau het ergste stof weg. Daarna klim ik op de trapleer en gebruik glasdoekjes (kant en klare vochtige doekjes) die ik na gebruik allemaal naar beneden gooi.........
Heb 5 kroonluchters in het hele huis.
Die spray van HG ken ik niet maar lijkt me ook niet handig, dan worden de 'bakjes' toch niet schoon?
Heb 5 kroonluchters in het hele huis.
Die spray van HG ken ik niet maar lijkt me ook niet handig, dan worden de 'bakjes' toch niet schoon?
vrijdag 16 november 2012 om 14:13
quote:kruimelsara schreef op 16 november 2012 @ 14:02:
[...]
Nee, eg nie
Lekker op de trap erbij hangen.
Ik heb er 3 hangen , oh, met de slaapkamer mee 4.
[...]
Nee, eg nie
Lekker op de trap erbij hangen.
Ik heb er 3 hangen , oh, met de slaapkamer mee 4.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 17 november 2012 om 13:06
De lamp van het plafond halen. Alle slingertjes er af halen. Maak eerst een foto. Die kan helpen met monteren.
Vervolgens neem je een grotere afwasbak. lag daar de slingertjes in, soda er bij en flink kokend water. Laat de hele handel een uurtje weken. Spoel daarna alles goed schoon en droog het af met een doek.
Vervolgens neem je een grotere afwasbak. lag daar de slingertjes in, soda er bij en flink kokend water. Laat de hele handel een uurtje weken. Spoel daarna alles goed schoon en droog het af met een doek.