Kunstbloemen?

29-02-2012 18:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van huis uit heb ik mee gekregen dat je nooit kunstbloemen neemt. Kunstbloemen zijn voor luie mensen

Nou ben ik inderdaad best lui als het gaat om bloemen. Ik heb geen groene vingers, heb katten die planten graag omgooien en heb dus geen bloem meer in huis. En dat is dan ook weer zo kleurloos...

Wat vinden jullie van -kwalitatief goede- kunstbloemarrangementen. Bij voorbaat al een Nee want... Of misschien een Ja, Waarom niet??

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.

Voorbeelden:

[img]http://www.kunstbloemenwinkel.nl/data/a ... /b_669.jpg[/img] [img]http://www.ifleur.nl/images/products/su ... 9301-1.jpg[/img]
Voor luie mensen??? Mijn prachtige kunstcollectie moet echt regelmatig gewassen worden, hoor!!

En dan gaan ze alsnog dood!
Bij sommige nepbloemen in het tuincentrum kan ik het verschil echt niet zien hoor, maar die zijn me veel te duur.

Vind zo'n neppalm in de tuin met echte bloemetjes eronder wel een idee!
quote:rastafun schreef op 01 maart 2012 @ 02:34:

Voor luie mensen??? Mijn prachtige kunstcollectie moet echt regelmatig gewassen worden, hoor!!

En dan gaan ze alsnog dood!

Die hoef je niet te wassen hoor.Je doet zout in een plastic zak en daar de bloemen in. Dan pak je de zak bovenaan vast met de stelen van de bloemen en dan schudden maar,zo komt het stof eruit.

De kunstplanten zet ik onder de douche en die leven nog steeds,uh nog wel dus.

Enne,de tulpen die ik van de buren had gekregen,liggen al in de kliko,al de kopjes hingen al naar beneden en waren niet meer te redden.
quote:Missprincesa schreef op 01 maart 2012 @ 08:51:

Bij sommige nepbloemen in het tuincentrum kan ik het verschil echt niet zien hoor, maar die zijn me veel te duur.

Vind zo'n neppalm in de tuin met echte bloemetjes eronder wel een idee!Klopt die zijn duur,maar de echte planten die ik in de loop der jaren heb gekocht daar was ik in een jaar veel meer voor kwijt. Dus was dit een oplossing voor iemand die geen groene vingers heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven